Ik heb 't alleen uitgespeeld en heb zonder co-op, zonder op legendary te spelen, zonder banshee truckjes toch een nieuwe mp-level gekregen. Doe ik iets fout?
klopt ik heb em gehad door met heroic uit te spelen(laatste lvl) een bashee trick, je moet er niet op letter, in dogfights doe je die authomatisch
En als je geen Xbox Live hebt? (niet op gamertag letten, Halo 2 heb ik op een Xbox zonder Live uitgespeeld.. )
Heb de singelplayer weer gespeeld, toch echt wel een fantastisch geheel, als je er gewoon is rustig de tijd voor neemt. Kijk in het level na Delta Halo (regret?) is onderwater naar buiten. Na een tijdje zie je vissen, echt vet. Btw, kijk goed in dat level, je kunt op vele plekken extra wapenplekken vinden (oa. Fuel Rod Gun).
ik vind de single player achteraf wel echt geslaagd, alleen vind ik de levels met de elite wel wat minder, maar met de masterchief is echt alles prachtig. vooral de eerste 2 levels en die met delta halo
Ik vind de missie's op aarde vet, maar de rest vond ik niet zo goed. Als elite heb ik me helemala niet vermaakt. Als ze de elites missies eruit hadden gehaald en verplaatst met meer missies op aarde als de chief dan zou de game een 10- verdienen.
Het einde is idd erg open. ik hem em op normal uit gepspeelt, en ga hem denk ik nu op haroic doen. en dan zie ik wel
k had laatst dus Halo2op normal uitgespeelt, en toen had ik opeens foundation, mar die krijg je tog pas als je em op Heroic uitspeelt???? (niet dat ik et werg vind hoor ) edit:// hoezo, zie k nu geen abbo op deze draad. bij mn control pannel ???
nee hoor, misschien heb je toevallig dit gedaan. of je heb de update op live gedownload, als je dat heb.