51 medals gehaald op dat kleine level waar dat zwaard bovenop een spring ding ligt,zo'n high tech level,weet niet hoe ie heet.
maar goed, voor iedere kill ide je maakt me zwaard krijg je een medailje, ik deed vanmiddag met een kameraad van mij Slayer (25 kills ) en ik had der 25 medails
of als je ctf speelt en zwaard hebt en je killed telkens de gene met de vlag krijg je steeds 2 medals erbij zelfde voor bom run
komen al die medals uiteindelijk bij elkaar in 1 totaal, of geldt dat alleen voor 1 game? dan is het wat minder vin ik
Ja, het is idd volgens mij per game. De medals kun je ook meer zien als een soort van statistieken voor elke niet standaard kill of actie die je maakt (kill met sword, melee kill, flag capture etc.)
Ik zie ook wel eens een ronde medaille, waar in het midden niets zit, dus gewoon leeg en de rand is gekarteld, weet iemand wat dat betekend???? Edit: 400e post
Ik denk dat je de medaille bedoelt als je iemand "plakt". Ik vind de medailles echt een goede toevoeging aan het spel. Je kunt de speelstijl van iemand er goed in herkennen en zie je in een oogopslag wie er heeft geroeleerd.
Nee die stick it medaille staat in de eerste post. Zal wel even op Bungie kijken of ik er een plaatje van kan vinden in het medailleoverzicht van een game.
soms heb je echt van die mannetjes die alleen maar met het zwaard gaan, dat vind ik zo stom, hebben ze veel medailles, maar ik het hokje ernaast waar de verschillende medailles staan, hebben ze er maar 3. dat is echt laf. dan roeleren ze niet echt, maar zijn ze alleen goed met het zwaard
Killtrocity Award: Kill 6 opponents within 4 seconds of each other Availability: All gametypes Visual Representation: gold medal with 6 stars Difficulty Factor: 9 Heeft iemand deze al eens gehad on-line? En dan zonder rocket launcher te gebruiken he Ikzelf heb alle gehad behalve die.
Ik heb die ook nog niet op mijn lijstje staan al wel de hoogste spree van 20 of 25. Je kunt hem op zich makkelijk halen je stuk 1 kerel die rent een groep je binnen hun zijn allemaal dik gedamaged je pakt je battle rifle geeft de rest nog allemaal een burst door hun hoofd en je hebt er 6 neer
Je had toch gelijk, alleen ziet het er op Live anders uit, daar is het een rondje met een gekartelde rand en niks in het midden, jammer, dacht dat ik een onbekende medaille had gevonden
hey,ikweet niet of een van jullie dit al gehad heeft : Berseker medal. staat ook in de lijst.ik heb m zojuist gehaald,je hoort dan zo'n stem zeggen : Untouchable !