tuurlijk wordt halo2 beter, maar ik moet zeggen dat ik deel 1 af en toe ook een beetje saai vind. sommige levels zijn gewoon te lang hetzelfde. zoals the library en dat zeg ik niet omdat het een moeilijk level is maar het is ik weet niet hoe lang hetzelfde tot je bij een lift komt en dan kan je weer opnieuw alleen een stukje hoger. multi is halo echter wel king we doen nog regelmatig mee zijn vieren op een avondje elkaar afschieten. altijd leuk
Hoop dat er simulants zijn om tegen te spelen in multi player mode, anders ben ik zo eenzaam in me eentje in zo'n grote multiplayer levelhaha
Halo 2 gaat flink rulen naar mijn idee. ik denk ook dat er nu urban-levels komen, het speelt tenslotte op Aarde af. mijn verlanglijstje voor Halo 2: -Vliegende voertuigen in Split Screen -Bots in Split Screen -Meer "vehicle supporting" levels in Split screen -Leukere missie's -Een vliegend voertuig van de marines. -meer vrijheid (en dan bedoel ik dat je van de ene missie naar de andere moet vliegen; bv. in een dropship. Nu maar hopen dat de Halo2-sinterklaas in een goede bui is volgend jaar...
Wat king of xbox zegt ben ik het mee eens. De sp is gewoon te saai als je hem een keer heb uitgespeeld. Iedereen vind HALO zo geweldig, maar ik ben toch echt van een andere mening. HALO is niet meer dan een gemiddelde shooter. En de mp levels vind ik ook niet echt boeiend.
Ik vind het juist vet, je wilt niet weten hoe vaak ik level 4 en 5 heb gespeeld. Ik speel het laatst vooral in co-op, dat word haast nooit saai!
wat een nepfans hier zeg... ik :r van jullie, halo is masterlijk en level 7 is niet kut, als je slecht cijfer of zo hebt gehaald doe je dat level op legendary(beetje afreageren op floods) en 4 player king of the hill is ook vet
co-op blijft leuk, daar heb je gelijk in. in 2 mogen wel meer lvls zijn maar voor de rest ben ik zeer te spreken over halo. de sfeer is ze in ieder geval wel goed gelukt. halo ownz us and (most of us) ownz halo
Als ik een slecht cijfer heb gehaald (wat zelden voorkomt ) Dan doe ik DOA3 erin en schop ik iemand verrot!
Ik ga er van uit dat HALO 2 stukken beter wordt. Bungie heeft cker wel commentaar gekregen op HALO 1 en ik neem aan dat ze dit ook verbeteren. Het enigste wat minder zal zijn is de HYPE maar dat is nu eenmaal bij een opvolger. Maar niet te min ik denk dat dit voor 90% van de XBoxers het meest gewilde spel is.