[halo] 2 betrayals - Normal mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, super veel vijanden daar. Echt een moeilijk stuk...

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    No way, het moeilijkste deel in Halo Legendary is dat stuk in The Library waar je op een gegeven moment ingesloten wordt door twee deuren die dicht en er een heleboel Flood uit twee gaten komt. Niet te doen.

Je had iig wel een mooie bug tepakken, of je hebt een opdracht/checkpoint gemist :)

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vond de Lib wel meevallen, The Truth and Reconciliation was IMO het moeilijkste level op legendary, gevolgd door Keyes, dat eindstuk op 2 Betrayals was erg moeilijk, maar tegenwoordig rush ik er gewoon langs met een Ghost, vang wat schoten op en pak de Banshee

4. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat stuk waar je die laatste banshee moet zien te krijgen om naar die pulsgenerator te vliegen ook het moeilijkst .

5. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Library is zeker niet het moeilijkste deel! Ik vond het moeilijkste deel was in de 2 betrayals vooral die onzichtbare elites(+/- 9) + een paar gele, rode en blauwe, 2 grote met hun Plasma Kanons en schielden, 2 Covenant tanks, een heleboel Jackals en grunts en dan ook nog de flood. Ik heb halo op mijn alleen op Legendary uitgespeeld en ik vond dit stuk echt wel het moeilijkste hoor. Ik heb dat stuk wel +/- 50 keer moeten overdoen voor alleer ik er door was. Telkens als ik dacht nu is het veilig om die banshee te bemachtigen werd ik steeds weer dood geschoten door die onzichtbare elites. Omdat ik in het begin dacht dat het er maar ongeveer 6 waren..... niet dus. En euh... ik kon met die ghost daar niet geraken, ik moest die achterlaten omdat je daar niet overkon, je kon er maar nauwelijks zelf overspringen.

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan met de Ghost daar links van de boom op dat kleine stukje met veel gas geven steeds er overheen komen daar

7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan via de muur vliegen. easy like hell. maar ik pak meestal gewoon rocket en sniper. tanks en elites uitnemen en dan CHARGE

8. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vind ik 2 betrails wel makkelijk, je doet er zo ongeveer 2 a 2,5 uur over als je iedereen dood. wel een cool level, vliegen sniperen flood covenant

9. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gehad, dat ik geen Banshee kon vinden. Naar mijn idee was ik gewoon te langzaam. Ik moest die 2 blauwe beesten nog afmaken, op de plek waar die Warthog lag. Op de plek waar de Banshee's staan liepen ook Elites en die kunnen er ook instappen. Dus toen ik te langzaam was zaten die Elites in de Banshee's.

10. fetEX

fetEX Guest

wel heel raar want ik vind zelf het laatste level bij halo (the maw)
    een van de makkelijkste levels op legendary, ik hoop dat er bij halo 2 meer balans hier tussen zit.

Deel Deze Pagina