Tja, of mensen kunnen niet aan een creditcard komen of hebben geen kabelverbinding... Heb je daar wel eens aan gedacht? Dan valt er namelijk wel erg weinig over de streep te trekken... 
Ik heb alweer een tijdje live, en inderdaad het is gewoon helemaal top! Maar ja in het weekeind komen vaak 3 gasten op bezoek en dan is het ook wel leuk om ff capture the flag of iets dergelijks te doen. Met Halo 1 is dat al wel leuk, maar we hebben het er met elkaar vaak over dat het eigenlijk nog leuker zou zijn als we met zijn 4'en tegen 4/5 bots konden spelen. Oftewel het veld wordt iets drukker en het is gewoon leuk om in een team de computer de baas te zijn.
Tuurlijk is live leuker, maar ja zoals ik al zeg het is wel aso dat als je 3 vrienden op bezoek krijgt jij in je 1tje op live gaat (misschien 1 guest account?). Dan is het gewoon leuker als iedereen meteen kan spelen. Zo kan je het dus ook zien... 
Btw ik denk nog terug aan tijden van perfect dark. Ok de bots waren slecht en af en toe irritant, maar mede door die bots is het wel zo gekomen dat dat spel heel (!) erg lang in de belangstelling heeft gestaan van mij en de anderen...
Laatst bewerkt: 28 apr 2004
1 persoon vindt dit leuk.