Halo 2 bots

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joost23, 23 apr 2004.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bots zijn altijd wel een erg leuke toevoeging aan de multiplayeropties van een spel. Kan de keren niet tellen dat ik op de N64 perfect dark of goldeneye heb gespeeld tegen bots. Vooral voor mensen zonder live die toch ook wel eens iets anders willen dan enkel de singleplayer missies of deathmatch tegen een vriend is volgens mij bot-optie enorm leuk! Ik kan enkel hopen dat ie in Halo2 komt

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat deed ik ook zo vaak, echt zo cool gewoon. Maar ik wist niet dat je met goldeneye met bots kon?

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hij vergist zich, golden eye kon niet met bots!
    Maar Perfect dark dus wel, en dat was gewoon gaaf! Met 4 man capture the flag tegen 8 extreme hard Bots... Plezier gegarandeerd... :D

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is het? Kan goed zijn, ik herinner me nog capture the flag maar waarschijnlijk was dat gewoon tegen vriend dan. Ach, het is ook zo'n tijd geleden, maar topspel blijft het :)

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja, Perfect Dark? Je kunt alles zeggen maar ik heb Perfect Dark met een vriend van me helemaal kapot gespeeld, tot ik echt gewoon teveel bots had vermoord. Echt meesterlijke optie, vooral op hogere levels was de AI nog meer dan prima waardoor de replaywaarde echt duizend maal hoger was. Je hebt wel gelijk dat sinds Perfect Dark (en daarvoor ook eigenlijk) het niemand is gelukt dat niveau te benaderen. Jammer, hopelijk kan Halo 2 daar verandering in brengen, maar gezien het feit dat ze het in de wekelijkse update nooit over hebben ga ik er niet vanuit dat het erin komt. Bots vereisen veel werk en Bungie heeft nog zat werk te doen behalve bots, dus kleine kans dat het komt.

6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind wel dat ze dat moeten doen want het is 8) crazy 8) als ze het niet doen en het is leuk en het is REUZE handig als je niet goed bent in shooters kan je oefenen (maar ja wie een xbox heeft heeft ook halo natuurlijk dus)

greets

Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  7. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    iedereen die live kan nemen, neemt toch wel live met halo2
    bots of niet

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet wrom bungie nog twijfelt....als je er bots in doet, kan de gamer altijd kiezen: Geen bots, of wel bots. Ik denk dat er veel gamers gelukkig van worden als ze zelf tegen bots kunnen spelen [ik tenminste wel...keb nog geen live] en voor de gamer die het haat om tegen bots te spelen, kan ze gewoon negeren en ze niet gebruiken. Alleen maar voordeel toch?!
    Het enige nadeel is wel dat het iets meer tijd kost, maar dat kan er nog wel bij |:-

Edit: Misschien ben ik ook wel zo positief omdat ik zelf bots erin wil én omdat ik Bungie wel vertrouw in het plaatsen van goede bots in het spel i.p.v. mislukkingen.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  9. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb geen live maar bots moeten er echt in. maar ze moeten wel uitgeschakeld kunnen worden anders is het saai.op live vind ik het ook goed alleen moet je ze uit kunne zetten..BOTS zijn niet altijd zo slim maar ik vind dat ze die er wel in moeten stoppen zoals bij XIII.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Bots zijn leuk in bijvoorbeeld dm. Maar als je een potje CTF gaat spelen, dan zijn ze echt moeilijk om goed te progameren, ze nemen altijd bepaalde routes. Je kan ze (of je moet met een commando systeem ofzo gaan werken) niet zeggen dat ze moeten verdedigen. Dit werkt slecht. Ik stel voor bots in dm, of hele simpele bots waarop je bijv headshots kan oefenen :). Ik leg wel eens een paar controllers in hang 'm high zo neer, dat ze automatisch lopen, en dan headshots geven maar :). Of je doet zoals Xiroke zei een nieuwe mode erin. Bijv: een soort invasion (ut2k4) je begint in een basis met heel veel ammo en guns. Dan kan je in een pelican stappen en word je naar een slagveld met alleen maar covenant gebracht, en dan met z'n 2/3/4en fraggen maar :) dat lijkt me wel wat.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    waarom reageert niemand erop, tis een goed idee tog :D

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ja dat moeten ze doen bots met ZEKER! een goede A.I toch?

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Bots moeten ze weglaten. Als je in je eentje wil spelen kun ej de campaign doen., Bots zijn alleen nuttig in multiplayer games die een slechte single player modus hebben. Daarbij, als je op menselijke tegenstanders oefent heb je veel meer lol.

14. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben dan aan Halo2 behalve de single player, als je geen snelle internetverbinding hebt en dus geen LIVE en XBC. En je hebt maar 2 controllers, dan kan je lekker teamslayer en CTF 1 vs 1 doen. Die mooie grote levels komen ook niet tot hun recht.

15. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Bots op LIVE is niet leuk, maar er kan toch ook een optie komen dat de bots niet LIVE kunnen. Dan moet bungie wel weer meer tijd besteden aan de bots ipv de bugs. Bungie zal toch niet Halo 2 uit brengen met te veel bugs. Misschien houdt Bungie al rekening met bots en dat hun conclusie is dat Halo 2 op 9 november uit komt. Hoeveel miljoen keer zal Halo 2 verkocht worden? 4 miljoen? Stel 1 miljoen LIVE gamers en 3 miljoen non LIVE gamers, doen ze toch 75% van hun klanten een plezier. Als de bots dan niet op LIVE kunnen dan heeft de andere 25% niets te klagen. Behalve als ze een bug vinden en dan denken: "Als Halo 2 geen bots had, dan zat deze bug er niet in". Halo 2 met of zonder bots zal in iedergeval niet bugloos zijn. Ik weet wel dat ik ongeveer na 2 weken wel uitgekeken ben op de single player. De multiplayer van Halo 2 wordt misschien wel de beste multiplayer van de Xbox. Non LIVE gamers willen die multiplayer volledig benutten en er ook plezier aan beleven zonder LIVE.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zou er iig niet op rekenen dat er bots in komen, maar ik denk dat sp je wel langer bezig houd dan een maand. IK speel nog steeds (soms co-op) Halo 1 campaing, en deze wordt wel 10 x zo goed, dus dan ong 10 jaar XD

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bots zijn cool maar kwil niet dat de release dat erg veel verder naar achter geknikkerd gaat worden....

18. fetEX

fetEX Guest

Eent op iedee, ook al heb xbox live. Als je even niet op live kan (of je bent met system link maar met 4 players zou het fijn zijn om bots erbij te adden)
    veder als er niet meer zoveel word gespeeld word op xbox live (3 jaar of zo)
    en je vind halo2 nog steeds leuk dan kun ja altjid spelen met bots.

Ik ga deze vakantie best een tijdje weg, maar ik wil wel blijven xboxen. En natuurlijk ook met bots spelen. Dus als dit nog een keertje gebeurd kan ik lekkr van uit een of ander LAND blijven SPELEN. heey

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Kom op hoe irritant is het als je system link speelt met vrienden, die jij normailiter zo afmaakt maar dat jij tegengewerkt wordt door een stel computergestuured bots die hoogstwaarschijnlijk steeds sterker spelen als je zelf sterker bent?

Bots zijn voor loners en passen niet in Halo omdat het sociale aspect erdoor vernaggeld wordt.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom dan??? Als je bots toch zelf aan of uit kan zetten is er toch geen probleem? Als je een soort systeem neemt zoals in Timesplitters 2. Daar kon je zelf kiezen hoeveel bots, welke bots, moeilijkheidsgraad van de bots elk appart. Ik heb echt een hekel aan Bloodgulch omdat ie veel te groot is. Ik speel soms met mijn broertje, een enkele keer met 4 spelers. Maar het is gewoon niet leuk om in zo'n groot level te spelen dan. Het is een goed level, alleen te saai met weinig mensen. Daarom zouden bots naar mijn mening wel fijn zijn.

Deel Deze Pagina