1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is zijn game niet meegeteldt, hij is geen host geweest, anders krijg je geen blauw scherm. Om te kunnen modem cheaten ben je volgens mij host(??). Verder levert het hem geen voordeel op aangezien de game bij de rest is doorgespeeld behalve bij hem. Hij zit dus nog in het level maar niet meer op de host waardoor iedereen "gequit" is. DIt maakt hem winnaar volgens zijn xbox, maar niet in op bungie.net als het goed is.
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup Halo 2 is ook al verpest door cheaters. Iedere game word voortaan verpest. Ik snap niet hoe mensen er bij komen om te gaan cheaten om te winnen.
    - Ik was eerst clanmatches aan het spelen. Wij speelden met zen 3e-en tegen een andere clan. Het was de map zanzibar, assault. Hun levels lagen allemaal in de 20, dus het zou niet simpel worden. Wij waren als eerst aan de beurt om te verdedigen. Ik en een ander bleven in de basis en de 3e ging buiten de basis om ze tegen te houden. Nou dat ging best goed die 3e man bleef ze killen. Ik had de rocket launcher en die ander het zwaard. Opeens zag ik het licht van de bom bij de bom spot. Dus ik begon te schieten maar hij deed niks, dus ik schoot nog is nog niks. Opeens 2 seconden later: Bomb armed! Bomb planted! Ze hadden blijkbaar de modem cheat gebruikt, dan drukken ze op een knopje zodat hun kunnen doorspelen maar wij niet.
    - Een andere clanmatch, wij speelden weer assault op zanzibar 3 vs 3. Wij begonnen weer te verdedigen. De 3 minuten waren om en er was nog geen spoor van de bom, de andere 2 hebben we redelijk vaak gekilled. Nou wij gingen dus opzoek naar de bom maar we konden hem nergens vinden. We hebben overal gezocht. Op een gegeven moment waren we op het strand en toen was hij opeens daar. Maar hun hadden blijkbaar dus een glitch zodat de bom kon verdwijnen. Want je hoorde ze daar ook telkens over praten. Die clanmatch heeft bijna een uur geduurd wegens die geintjes.
    - Ik speelde team skirmish, wij moesten verdedigen op zanzibar bij CTF. Wij zaten rustig in de basis, maar opeens verdween de vlag terwijl er geen vijand te bekennen was, en 2 seconden later scoorden ze al :confused: .
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklywhatsjan14

    Als ik dit mag geloven is bungie eindelijk gestart met het bannen van cheaters. _O_
    Ik geloof niet dat ze alle cheaters zo weg kunnen krijgen, maar met een beetje geluk durven de meesten dit nu niet meer te doen.
    Wat zullen die mensen die nu op lvl 20 zitten opeens hard alles gaan verliezen }:]
     
  4. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste punt is wel vaag, dat je niet kan schieten, en hun toch nog alles kunnen doen. Bij modemcheat krijg je toch blauw scherm dus dat is vreemd. Kon je wel bewegen?? Of was er toevallig flink wat lag?
    Dat tweede punt heb ik ook wel eens gehad, 2 gasten gingen aanvallen, andere bleef met bom op het strand in het water zitten. Daar hebben we ook iets van een half uur overgedaan om die bomb gast eindelijk te vinden. De game wordt er idd flink door verpest....
    De derde lijkt wel iets van de dummy glitch


    Hehe, opeens winnen we van allemaal level 20's, wat vreemd.... :9
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet altijd een blauw scherm te krijgen. Er zijn ook nog glitches, waardoor bijvoorbeeld opeens de vlag weg is. Maar hoe ze dat met de bom doen weet ik niet. Die ben ik nog niet tegengekomen.
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!!!BUNGIE GONNA KICK CHEATERS VICTORY IS OURS!!!
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah oke maar of het werkt is de vraag. Hoe wil bungie alle cheaters opsporen? En voor hetzelfde geld bannen ze onschuldige mensen. Sommige mensen sturen namelijk ook voor de grap bad feedback.
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen aan de uitslag zien of het eerlijk gegaan is. Als er 2 seconden tussen de flag capture en het scoren zit moet er wel iets gebeurd zijn bv.
    Ze zullen trouwens niet na 1 feedback al iemand gaan bannen hoor.
     
  9. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Een belgische clan genaamd GRUNT LEGEND

    Glitcht op zanzibar..ctf fast. Ze raken de vlag aan en scoren meteen :|. Dus wij daar met 3 man in de basis campen, eentje komt binnen lopen, raakt de vlag aan en : Flag Captured. Round over. WAT is DAT ? Wij schelden en hun maar lachen...

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=55341980&clan=Grunt Legend

    Dat is die match geweest..pff. Wij ownde hun hard met aanval en hun glitchten,hun hebben geluk dat ze rood begonnen
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze allemaal cheaterfeedback gegeven? Dat is alles wat je kunt doen, over een tijdje kom je ze niet meer tegen op Live als bungie echt zo actief mensen is gaan bannen.
    Maar dit kom je dus vaker tegen, erg f*cked up.
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg kut ja. Maar hoezo hadden hun geluk dat ze rood begonnen? Want op het begin van halo 2 maakte dit wel uit ja, bij een gelijk spel won rood. Maar bungie heeft dat nu rechtgezet, door middel van hun website.

    En ja bungie is al zeker begonnen met bannen. Want ik keek vandaag bij stats op bungie.net. En de 2 clans die bovenaan stonden bij minor clanmatch zijn opeens verdwenen, waarschijnlijk dus geband. Dit vond ik ook niet vreemd. Want al keek ik naar hun games dan hadden ze telkens in één hele wedstrijd 1 kill en 1 death. Dat lijkt me sterk! En de lijsten zijn flink uitgedunt. Kijk zelf maar eens!
     
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    mm.. kijk wat ze met live hebben gedaan:mad: echt ik ben zo blij dat bungie mensen gaat kicken van live die cheaten*)
     
  13. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben erg blij voor de mensen op live maar niet voor de XBC spelers :eek: want nu komen alle cheaters op XBC :'-( :'-( :'-( dan moet ik toch maars over live na gaan denken :{
     
  14. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd hoe snel ze de cheaters bannen, want veel mensen gaan dit nu ook uitproberen, speelde laatst nog tegen noeps die het gingen proberen maar gelukkig mislukte het.
    Maar ze gingen het na doen omdat anderen het ook doen en dat is het probleem, nu ban je dadelijk heel veel xboxlive mensen terwijl ze het eigenlijk doen omdat anderen het ook doen. ze moeten gewoon een soort timer zetten denk ik. dat je als je de flag pakt pas na 10 sec kan scoren.
     
  15. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    nee eenmaal een cheater altijd een cheater.!!!

    lukt het cheaten een keer denken ze cool dan kan ik tenminste met cheaten winnen. dan doen ze het 100% de volgende keer weer :mad: en dan zijn ze daaar zelfs zo trots op dat ze het aan iedereen gaan laten zien, die op hun beurt hetzelfde gaan doen.[vicieuze cirkel weetje ;) ]

    BAN AL DIE FLIKKERS [zonder uitzonderingen]
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet nu dat je geband kunt worden, dus moeten ze maar stoppen als ze niet geband willen worden.
    Als je gaat cheaten omdat anderen dat doen ben je al zeker een mietje. Je kunt niet winnen, dus dan ga je het maar op een andere manier doen...
    Zelfs als ik tegen cheaters speel doe ik het gewoon eerlijk. Als je geluk hebt win je als je als eerste mag verdedigen. En ze anders in de pregame lobby laten weten wat je van cheaters vindt, wat ik hier maar niet zal herhalen O-), en ze vriendelijk vertellen dat ze een ban kunnen verwachten vanwege alle cheatfeedback die ik ze ga geven }:]
    Maar ik zal nooit zelf ook gaan cheaten. Als jij een cheat gebruikt ben je gewoon fout, of het nou de eerste of de 100e keer is dat je het doet.
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach volgensmij komen er elke dag weer honderden nieuwe cheaters bij. Gisteren alweer 5x modem-glitchers tegen ons gekregen :{
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    jensss
    toevallig heb ik al een paar keer tegen jou en je clan gespeeld en da kunnen jullie wel leiden
    80 van de 100 winnen is nog steeds goed hoor
     
  19. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters zijn irritant en als ze in mijn team zitten dan ben ik ook weg gelijk. Ook als ik merk dat er gecheat wordt tegen mij dan stop ik ( als het echt van die cheats/ glitches ) zijn die de ander de overwinning geven. Als voorbeeld voor een glitch die wel storend is maar niet perse dodelijk is de glitch in coagulation waarbij ze de flag door de muur heen pakken. We hadden een pot tegen glitchers gewonnen daar. Ook een pot hebben we gewonnen van een stelletje die level 14-15 waren. Die arme schapen waren echt niet beter dan wij/ ik ( level 11 ).

    Maar goed... ik speel hoofdzakelijk voor de fun nog steeds. En nog steeds geniet ik van bijna elk potje in HALO II. Als je een paar leuke maten heb om mee te spelen en die elkaar een beetje begrijpen en waar je ook nog mee kunt geinen dan is het meestal wel leuk spelen. Het wil meestal wel helpen om in ieder geval te zorgen dat je 4 teammaten hebt in totaal ( bij skirmish EN slayer ). Dan heb je in ieder geval geen kans op een cheater in je team.

    Greetz Seth
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    MMM.. er zat laatst een cheater:mad: hij was echt irrI!!
    hij schoot iedereen neer binnen paar sec..
     

Deel Deze Pagina