1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een beetje overdreven, als ik met een plasma rifle + pistol/smg rondloop is iemand ook binnen een paar seconden door.
    En dan zou er ook nog eens lag kunnen zijn waardoor je niet zo snel in de gaten hebt dat er op je geschoten wordt.
    Niet alles wat in je nadeel is is meteen een cheat!

2. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is dit dan gewoon lag of een cheat?
    ik heb een shotgun ik loop van achteren op zo'n gast af (hij staat stil een beetje te sniperen)
    en schiet hem van 1 cm afstand in zijn rug, maar alleen zijn schild licht wat op...
    hij draait zich om ik schiet nog maals van 1 cm op hem, zijn schild licht nog wat op.
    hij schiet ikke dood... 8)
    en nee hij had geen overshield, want hij was niet lichtgevend geel...

3. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je iemand snel dood, schiet dan op z'n hoofd. Dit is dus geen cheaten

4. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry hooor maar wie is er nou zo dom als je 1 cm achter die gast staat dan hem niet neer te slaan :confused: echt waarom kogels verspillen als je hem sneller nee kan slaan :confused: _0/ isie ook meteen dood _O_

5. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar van slaan wordt je zo moe.
    daar moet je veel meer kracht achter zetten dan gewoon de trigger over halen... :+
    jah ik ben super lui, zelfs in het spel wil ik dat mijn mighty elite zich niet te moe maakt. _O_
    en bovendien dacht ik dat je met een shotgun in één shot dood was |:-

6. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... ik heb het ook met bashen van achter gehad hoor... dat ik soms 3 keer moet meppen voor zo'n gast dood is ( van achter ). Ik heb wel het idee dat in sommige situaties waarin iemand gewoon dood MOET zijn er personen zijn die een bepaalde mod draaien waardoor dat niet gelijk het geval is. Die geruchten heb ik wel vaker gehoord. Gelukkig kom ik dit niet heel vaak tegen.

Greetz Seth

7. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je een cheatfeedback kunt geven gaan mensen dadelijk andere mensen onterecht beschuldigen

8. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie gooit niemand eruit waarvan feitelijk niet bewezen is dat ze cheaten. Dat is een fact.

Greetz Seth

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah k vind het ook niet erg om te verliezen alleen vind ik het wel erg om tegen mensen van level 20 te spelen die uiteindelijk modem-glitchers zijn en je dus verliest terwijl het noobs zijn :'-(

10. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker !!!
    Op XBConnect heb je dat gezeik niet !!! _O_
    Ik kick gewoon elke cheater die ik tegen kom !!! _0/

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gister level 15 gehaald bij team slayer helaas weer terug naar level 14:mad:.

12. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zit je nog steeds in TiC? zie 1step en snipe het spel amper spelen

13. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er trouwens nog gamers die ff lekker willen killen in HALO II of die eventueel een leuke clan hebben waar ik in kan?

Greetz Seth

GT: MacSeth

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van die heb ik ook vaak last, normaal gesproken krijg je iemand met een shotgun in 2 schoten dood als je van afstand aan komt lopen. Maar heel vaak sta ik bijna op de tenen van mijn tegenstander en dan nog moet ik 3 keer schieten.
    Het ziet er echt belachelijk uit, verliezen van dual SMG zo dicht op elkaar :'-(
    Verder zijn mijn games bijna altijd lagvrij

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee en ja. Voor TiC is Halo 2 een grote teleurstelling geworden dus ze hebben de clan opgeheven. Maar voor Unreal Championship 2 willen ze weer terug komen. Het is toch jammer want 1step en DemonX kunnen er toch behoorlijk wat van. TiC had ook level 17 met clanmatches toen ze stopten.

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    de wereld vergaat
    TiC speelt geen halo2
    er gaan dagelijks 100 clans uit elkaar enal
    ik zit al vanaf het begin in een clan met vrienden hier uit de buurt

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje respect ja!

Maar in dat spelletje zat ik dus op die bomb carrier met me zwaard op hem in te raggen. We konden even niet met elkaar praten, hoorde ik apu in een keer. VySio hoor je me? toen hoorde ik bomb Armed....

MAar ik moet trouwens wel zeggen dat ik er maar 3 dagen écht last van heb gehad, van die modemglitch. Dummy glitch heb ik zelf nog nooit meegemaakt.

Dit was geen glitch, ja misschien gedeeltelijk, ze konden zich verstoppen ind e bomen van het strand. het 2e potje hadden ze zich in een andere boom verstopt. ik zat toen in mijn eentje in de basis, en ik zag aldoor eventjes 1 iemand naar binnen komen. die killde ik ook, die liet zich ook gewoon killen.

Maar 1 keer ontweek ik hem, terwijl ik gebukt was, en toen kwam hij er aan met de Bomb carrier. dus dat was niet echt een glitch.

18. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Om even op de beginpost te reageren; die trainers zijn NIET te gebruiken op Live.

19. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren voor de eerste keer ( een paar keer achter elkaar ) genaaid door de dummy glitch ( denk ik ). De vlag was gepakt en een seconde later scored. Ik speel nooit verder dan want er is geen reet aan zo.

Er waren ook cheaters die het minder erg deden. De vlag ging stapsgewijs elke keer verder ( nee.... niet door gooien zoals ikzelf regelmatig doe ).
    Een ander vervelend type cheater vind ik de gasten die in je team zitten en hun eigen teammaten elke keer afmaken en ook gasten die direct nadat de game begonnen is weggaan.
    Ik zat gisteren met een maat van mij al met 3 tegen 4 in skirmish assault in beaver creek. Stonden toen toch nog met 2-0 voor omdat we een goede tactiek hebben en redelijk goed kunnen slayen en afmaken... Gaat de derde gast er ook mee nokken! Wij met zijn tweeen tegen vier. Nou... makkelijker kan het voor de tegenstander niet meer want er zijn er altijd twee die nog even de bom vast kunnen houden terwijl jij afgeslacht wordt.

Triest wordt ik ervan... HALO II is nog steeds een enorm kick spel maar dit gaat nergens meer over :mad:

Greetz Seth

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    spreek 1step en snipe af en toe nog is op Wolfie en demonx is weer lekker aan het cheaten, maar ja kan er niet meer wakker van liggen :)

onze clan (MwG) is er ook mee gestopt en richt zich nu ook op unreal

Deel Deze Pagina