1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wat heeft dat met glitchen en cheaten te make?


    edit:/ reactie op volgende post: hoezo als mod
    er zijn genoeg threads over clans enal
    praat het daar maar uit
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heel weinig, ik zal je voordragen als nieuwe mod :)
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom juist wat meer van die dummy glitchers tegen en bijna nooit van die modemglitchers
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Man als ik hier alle cheaters moet posten die ik tegenkom heb ik amper tijd over om te gaan gamen.

    Word echt erg met die cheaters, wanneer doet bungie er iets aan.
     
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer had dat zo'n kerel via een friend van hem joinde.
    eerste potje beavercreek winnen ze makkelijk.
    Hun denk nog maar 1 spelen.
    staat mijn broers team 2 0 achter in midship ctf.
    komt er enorm veel lag en een blauw screen wint mijn broers team dat is pas kut.
     
  6. [Dash] Rabbit

    [Dash] Rabbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo 2 heb je heel veel truks en glitches
    er zijn er heel veel
    zoals bij midchip met de flag tegen de muur en eentje pak het van de andere kant. Het zelfde als die van Beaver Creak
    en nog veel meer

    Onze clan zijn geen Cheaters
    Wij spelen om skilzz enz.

    Join my clan:
    DutchSpartans

    Only Dutch please


    Gamertag:
    DashRabbit
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dash rabbit we wisten dat van die glitches all;)we hebben centrale topics erover
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad: Het is inderdaad veel vetter om met je eigen skills te ownen maar dat zijn volgens mij meestal mensen die geen skills hebben. Die cheaten omdat ze anders niet kunnen winnen. Je laat toch gewoon zien hoe goed je bent en niet hoe slecht je bent door te cheaten. Zwak hoor, die cheaters.
     
  9. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens is het zo dat als je op Bungie kijkt dat ze sommige glitches niet als een cheat zien... omdat iedereen er toegang tot heeft. Ze hebben het dan over glitches zoals de vlag door een muur heen trekken en dergelijke. Dat kan namelijk iedere mongool. Niet dat ik het daarom WEL zou gaan doen hoor maar mocht het je een keer voorkomen dat je per ongeluk opeens de vlag in je handen hebt omdat je gesprongen hebt en de x hebt ingedrukt dan hoef je je voor een ban niet echt zorgen te maken.

    De dummy glitch wordt door hen wel als cheaten gezien en die mag je dus NIET gebruiken als je niet gebanned wil worden en natuurlijk die bekende modemglitch... nou... dan ben je in ieder geval goed zuur.

    Overigens is het zo dat je op twee manieren gebanned kan worden. Je kan gebanned worden door Bungie zodat je geen stats meer in kan zien en dat je niet meer in scoreboards zit of je Gamertag kan gebanned worden bij ALLE games. Dat laatste gebeurt door Microsoft. Dat kan ook voor dingen als schelden en dergelijke.
    Als je feedback geeft aan het eind van een game dan is het ook Microsoft die er naar kijkt ( NIET perse Bungie ).

    Goed...dat was een korte samenvatting van wat er op www.bungie.net staat in de FAQ over cheaten.

    Mochten jullie een keer willen knallen met ballen dan mag je mijn GT toevoegen: MacSeth

    Greetz Seth
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    thx.. dat is goed uitgelegt*)
    je hebt het wat duidelijker gemaakt.,*)
    greatings me
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik dacht er vanaf te zijn. Al een week geen cheaters tegengekomen. Maar het was vandaag weer zo ver :mad:
    CTF op Zanzibar, verloren door zon' f*cking cheaters. Ik heb die gast even gechecked. Typisch voorbeeld van iemand die normaal niet kan winnen, en dus cheats gebruikt om een fatsoenlijk level te krijgen: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Kinsey 12
    Beroerder dan dit ben ik nog niet tegengekomen. 709 gespeeld en maar 270 gewonnen. Bijna iedereen wint 50% of meer.
     
  12. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah... ik ben het er niet mee eens. Ik denk neit dat ik meer dan 50% van de potten heb gewonnen... maar ik ben ook geen slechte speler. Ik vind alleen cheaters irritant maar ik vind ook gasten die na een game zitten vloeken en tieren storend.

    Wat overigens ook zwaar irritant is is dat sommigen zich bij een voorsprong bij bijvoorbeeld assault zichzelf gaan verstoppen met de bom. Zeer storend... daar hadden we gisteren een team van tegen ons. Het duurde echt een minuut of 3 voordat de eerste keer de bom echt gescoord werd en toen erna zijn we heen en weer wezen armen en hebben we zo'n 3 -5 minuten die gast lopen zoeken ( en doorgegaan met slayen ). geen effect :mad:

    Greetz Seth
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 50% moet je niet al te precies nemen, maar als ik mijn stats bekijk klopt dit overal ongeveer (behalve bij Rumble Pit, maar daar is de kans om eerste te worden ook veel kleiner). En de meeste mensen met wie ik speel hebben ook ongeveer evenveel gewonnen als verloren.
    Skirmish: 141, 62
    head to head 23, 16
    big team battle 35, 17
    Slayer 202, 108
    Scheldende mensen zijn ook irritant ja. Dat gebeurt bijna iedere game. Wij zijn altijd f*cking fransen als we tegen amerikanen spelen, als we dik gewonnen hebben cheaten wij en ga zo maar door. Maar als ik duidelijk cheaters tegenover me heb laat ik duidelijk merken wat ik van ze vind.
    Verstoppen in de game is lame, maar als er nog minder dan een minuut op de klok staat kiezen we er wel eens voor om niet meer vol op de aanval te gaan. Maar rustig aan te doen. Niks mis mee, zolang je maar op een normaal bereikbare plaats zit.
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook van die gastjes die ik tegen gekomen was een nederlander: moet ik je moeder opensnijden zij die !!! niet meer normaal..

    naam:confused:hithead..

    xbconnect zit ie op ik zou maar uitkijken :mad:
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Net kwam ik weer wat tegen :confused: Op Midship, neutral bomb. Staan ze 2-1 voor, gooien ze de bom boven op een dak in een richel zodat niemand er meer bij kan. Staan ze daar de rest van het potje ons uit te lachen. Het is geen cheaten, dus je kunt er niks mee. Maar het is zo ontzettend zwak om dit te doen. Na zo'n potje heb ik echt geen zin om nog een keer de matchmaking in te gaan.
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha vind ik wel strak eigenlijk...
    leuk is anders natuurlijk maar toch... _O_

    gister was is ff aan het customgame en toen waren ik en me teammaat wat op elkaar in aan het slaan.
    friendlyfire stond uit :cool: . kwam er een kereltje met een vet hoogstemmetje (ook zwaar irritant |:- )
    die killde ons beide, logisch wat we letten niet op, sloegen elkaar alleen ff, en hadden geen schilden.
    roept die rare, yeah dubble kill mother fuckers !!!
    net of ie vet stoer is hahahahaha _O_
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is inderdaad wel om te laggen als het JOU zelf perongeluk overkomt maar dan doe je het natuurlijk niet nog een keer expres. Dat zou wel lullig zijn als je er zo gebruik van gaat maken.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook wel vaker...
    is er zo'n team killer en dan opeens bam dood!
     
  19. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    We stonden met 2-0 achter :+
     
  20. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ecth irritant van die cheaters, pakken ze ongemerkt de vlag, en binnen een paar seconde hebben ze een punt. :mad:
    Echt zielig als je niet op een normale manier kan winnen.
     

Deel Deze Pagina