Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het was 2-1.

    De bom spawnde zelfs een keer terug in het midden omdat hij lang niet aangeraakt was. We kwamen nog in de buurt van de spot om te armen. Maar toen kregen ze de bom weer en gooiden ze hem opnieuw daar boven op.
    Wij speelden niet veel slechter, dus gelijkspel was misschien nog mogelijk geweest.
     
  2. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, je hebt gelijk :).

    Ik vind het overigens triest, om te gaan cheaten. Het zijn meestal kansloze n00bies die niet gewoon kunnen winnen en dan gaan cheaten, om dat ook 'goed' te lijken.
    Blergh.
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ook zo'n iemand die cloonde !!! ik heb de cloon neergeslagen en toen gezocht waar het lijk van de echte was dus toen verstopte ik me stond ie er weer die cloon toen heb ik de echte neergeknalt..
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn cloons?
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. dan doe je een trick (daar kan je om gekickt worden) en dan blijf je in de lucht hangen de andere mensen zien jou op de grond terwijl je in de lucht ben en dan kan je niet dood met kogels ze kunnen je wel doden met melee..
    de host ziet je wel in de lucht ,,
    je kan ook nog schieten en granaatjes gooien*)
     
  6. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat kan niet op Live. Toch?
     
  7. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Jawel, dat is de dummy glitch.

    Maar mensen worden niet gebanned van Xbox Live omdat ze glitchen, maar omdat ze meerdere malen hebben gecheat. En volgens mij verstaat Bungie onder cheaten, de modem cheat!
     
  8. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    dummy, modem cheat all the same.
    Losers die het niet op eigen skills kunnen winnen....zucht.
     
  9. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je zeker gelijk in! Het zijn gewoon zielige mannetjes. Er is ook een glitch dat je tegen je eigen clan kan spelen. Bijv: Clan van 6 man, de ene 3 gaat Minor Clanmatch spelen en de andere 3 ook. Dan doen ze een glitch dat je tegen elkaar kan spelen. De lose telt niet mee, alleen de win en je krijgt er weer punten bij. Zo heeft een clan al boven de level 40 gehaald. Ik geloof TerrorSquad 13.

    Nog een glitch voor extra experience punten. Als je wint krijg je twee keer zoveel experience punten en als je verliest, verlies je geen punten. Zo kan je alleen maar omhoog en snel ook!
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, daar hebben ik, tigerstyle, demilich en the stig nl tegen gespeeld.Je moet een elite pakken en dan een paar keer samen je xbox uitdoen op een bepaalde manier. Ik weet hoe ik het moet doen maar ik doe het niet. *)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had gister op live iemand gezien die op 42 stond :confused: Of je bent de beste liver ooit op je cheat.
     
  12. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    De Dummy glitch is wel degelijk een reden om gebanned te worden. Dat staat ook bij de FAQ vermeld bij www.bungie.net. De dummy glitch is een glitch waar je echt moeite voor moet doen en waar niet iedereen kaas van heeft gegeten. Zodra er zo'n verschil bestaat dat iemand niet meer normaal kan winnen is dat voor Bungie een reden om die gasten op den duur te bannen. Sommige glitches gebeurt dat niet bij zoals door muren dingen heen pakken... iedereen kan dat namelijk doen... ook de n00bs.

    modemglitchers vind ik overigens helemaal loosers dus daar praat ik niet eens meer over.

    Greetz Seth
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik had het gister ook man, was team skirmish aan het doen, en ik in een keer krijg ik zo'n blauw scherm van de connectie word hersteld. Volgend moment dat hij weer verder gaat staan ze in mijn basis de bom te armen!!!!!
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat express skirmish games links liggen, Bij slayer heb je het cheaten niet zo...
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiiiit... Die is echt zoooo lullig. Waarom he? Zo is het toch helemaal niet leuk om te winnen. En wat is de Dummy glitch ook alweer?
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dan zetten ze zo'n kerel neer, en die kan dan ergens anders staan. moet met de warthog en al.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is flauw. Beter gezegd: Cheaten is gewoon flauw.
     
  18. klootje

    klootje Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    Die ene daniel nl moet je gewoon aangeven want als je ze aangeeft kunnen controleren of die gedaan heeft en dan kunnen ze em van ze acount kicken :+ _0/ _0/ :cool:
     
  19. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD win ik een keer met rumblepit word ik meteen uitgemaakt voor cheater:'-( als ik iets zwak vind is het niet tegen je verlies kunnen en dan maar gaan roepen dat ik een cheater ben (ik geef toe ik had 2 mooie dubble kills met granades)

    ze hebben ook nog tegen me gereport, wat gebeurd er dan? word ik nu geband?
     
  20. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah... je wordt niet gebanned omdat Bungie en M$ kunnen zien of je cheat of niet door de data te bekijken.
    Ik had dat gisteren pverigens ook. We deden Fiesta Ball en ik ownde de zooi... blaas ik op een gegeven moment een gast in de verte weg die de bom heeft en ik ren naar de respawn plek, hoor ik opeens een gast zeggen: mennn that guy has got that ball so fast he must be a cheater. Ik heb erom gelachen en ben gewoon lekker verder gaan brawlen. Gewoon niks van aantrekken en doorgaan met ownen.

    Greetz Seth
     

Deel Deze Pagina