1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel word je niet gebant. Bungie moet bewijs hebben hiervan, bijvoorbeeld een paar seconden tussen het oppakken en capturen van de vlag. Geef de game eens.
    In Rumble pit kun je eigenlijk niet cheaten. In ieder geval niet zoals dat kan in pc games met automatische headshots e.d. Het valt me op dat vooral amerikanen altijd wat te zeiken hebben op tegenstanders.
    Als je wint ben je een f*cking cheater, sniper pussy, sword pussy etc. Maar als je verliest ben je f*cking owned, een n00b, je sucked :confused:
    Waarom kunnen ze niet zoals de meeste de tegenstander proficiat wensen en een complimentje geven over de game...
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het ook wel eens regelmatig dat als je te vaak word afgemaakt door dezelfde gast dat je hem uitmaakt voor cheater. Maar Bungie moet echt stevig doorgaan met die gasten te bannen man. Word er tenminste eerlijk gespeeld. Vooral die glitchers.
     
  3. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    nee vooral die cheaters
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou... er zat er tijdje geleden weer eentje in coagolation op die riggel waar de bruteshot ligt weet je wel... en die zat tot ongeveer z'n middel in de grond met oneindige kogels voor z'n sniper en snipte dus iedereen neer. Totdat er een Scorpion aankwam. Maar daarna peerde hij hem weer.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij maakt spelers met goede skills uit voor cheater? :confused: :p

    Ik wist niet dat er glitches bestaan zoals jij in je laatste post beschrijft. Infinite ammo, half in de grond?
     
  6. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook over gehoord en een maat van mij ExtremeElmo schoot een sniper dood op die spot en die had nog 12(!!!) sniper bullets nadat hij al wat mensen had afgeknalt. Dit is geen broodje aap verhaal.

    Ook kwam ik per toeval achter een rare glitch: In Ascension is er een plek beneden de grote toren waar ik dood dreigde te vallen en daar bleef ik gewoon in de lucht staan!!! Dat is zeer vervelend als je een tegenstander hebt die de Ball heeft bijvoorbeeld en daar dus kan staan. Een paar stappen naar voren en je valt dood gelijk.
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond je daar echt in de lucht of was dat een richel? Als je langs de overshield naar de toren loopt kun je aan de rechterkant naar beneden springen. Daar tegen de toren aan staat een richel.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee in coagolation. Als je op een van de bunkers staat en dan naar rechts kijkt is er op die bergwand een soort rand waar de bruteshot ligt. En daar zat die gast tot z'n middel in de grond en snipede vanaf daar iedereen af met z'n infinite ammo.
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ja, maar ik antwoorde op KingSeth.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh okee. Ik zal nog wel eens kijken wie dat was voor het geval dat. Dat is echt een flauwe maar wel een slimme. En er was er ook een en die liet gewoon een ghost naar zich toe komen zonder dat er iemdand in zat. Ook al zo vaag.
     
  11. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet want ik heb die snipertruc nooit meegemaakt... ik heb hem overigens zelf ook niet nodig... ik vind het juist een kunst om met de ammo die je hebt goed te sniperen.
    Ik merk wel de laatste tijd dat er minder cheaters zijn... alleen heb ik wel eens last van de lag in rumble pits. Maar goed... je kunt niet alles hebben he

    Greetz Seth
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Het zijn er wel minder ja. Maar inderdaad. @Kingseth: Het is juist vet om je ammo (vooral bij sniper) goed te gebruiken en dus niet misschieten.
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een domme opmerking. Wie zou er wel graag mis willen schieten... Dat is zo'n beetje de bedoeling van een shooter. Meer raakschieten dan de tegenstander 8)

    Vinden jullie dat de vlag overgooien ook onder cheaten valt? Bijvoorbeeld een verdieping omhoog gooien waar iemand hem kan vangen?
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind van niet. Dat noem ik nou Teamwork. Ik vind het niet echt op cheaten lijken. Je doet eigenlijk niets verkeerds. Alleen een flauw truucje.
     
  15. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat vind ik geen cheaten, je tegenstander kan er makkelijk iets tegen doen :)
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar het is vaak wel iets onverwachts. De tegenstander weet normaal welke mogelijke routes. Door de vlag over te gooien kun je snel buiten het bereik komen.

    (btw, moesten jullie net vandaag een nieuwe clan starten. Pffff hebben wij de vlag wel een keer aangeraakt? :+ )
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van flag door het glas paken!?
     
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    niet weeeeeer daar over 8)
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    sommige kunne de bom plante zonder dat ie zegt:,, bom arming"
     
  20. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    he amras, volgens mij hadden jullie de vlag 1 of 2 keer aangeraakt :p
     

Deel Deze Pagina