1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor game moet dat geweest zijn? Slayer games gaan maar tot de 50. En bungie zal het echt niks boeien wat je in custom games uithaalt.
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    stats...bewijs zien...bungie stats 8)
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel flink balen dat bungie.net voor geen meter werkt nu. Je kunt echt niks zien van je stats... Dat wordt nog even wachten op bewijs 8)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit 100-1. Mischien wel een beetje erg overdreven. Was het met 15 tegen 1 ofzo?
     
  5. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk zelden last van Spawnsnipers en snap de hele poeha niet. Als je in het veld blijft lopen of staan als een sitting duck dan is het logisch dat je gesniped wordt. Als ik iemand in het veld zie staan en ik heb de sniper dan boeit het mij geen drol of die persoon net gespawned is of net aan komt lopen. Killen is killen. Overigens is Coagulation te groot om iedereen die spawned af te knallen hoor en als je snel genoeg bent en behendig genoeg wordt je niet zo snel gesniped.

    Greetz Seth
     
  6. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je in de aanval bent met de sniper maak ik eigenlijk te vaak een spawn kill :p vooral op coag.

    en dat met 100-1 weet ik ook niet waar en hoe dat zit ik heb geen live en weet eigenlijk ook niet hoe dat werkt.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    100-1 kan niet op live, dus hou het maar op iemand die wilt opscheppen ;)
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo overdreven aan het spawnkill gezeur vindt is dat de meeste dit niet eens bewust doen. In bijvoorbeeld Black Arrow heb je vaker mensen die op de spawn gaan zitten en daar constant de tegenstander af blijven schieten. Dat is bewust spawn killen.
    Maar op bijvoorbeeld coagulation weet je vaak niet of dat mannetje nou iemand is die naar de rocket toe rent, of daar nou net gespawnt is en weg probeer te komen. Je killt dus wel iemand die net gespawnt is, maar je doet dit niet met opzet.
    En zoals King Seth zegt, veel 'rare' bewegingen maken onder het lopen zorg ervoor dat je niet al te vaak gesnipt wordt. De meesten maken de fout om altijd maar rechtdoor te rennen, of veel te springen. Beiden zijn voorspelbare bewegingen, dus erg makkelijk voor een sniper.
     
  9. Draqoon

    Draqoon Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ... Owke, deze thread ging over cheaten...

    Mijn idee?
    Trainers, cheats, hacks, saves etcetc... zijn echt wel fun...
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OFFLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Elke idioot die vind dat ie online moet gaan cheaten is een dikke nOOb!!!!!!

    Ow, en voor iedereen die doet of er cheaters op live zijn: Hiervoor heb je een modded xbox nodig. Je chip moet gedeactiveerd zijn, mocht je uberhaupt op live willen spelen. Dit betekent GEEN geladen trainers, hacks of wat voor'n default.xbe'tjes die niet door Microsoft zijn goedgekeurd... Dus, wordt je nog eens ingemaakt op live: Doe niet zo zielig en zorg gewoon dat je beter word... Zeggen dat de ander cheat maakt je gewoon een nog grotere newbie...

    Verder: Op xbconnect is het helaas wel mogelijk om (met de nieuwe EvoX+Halo2 trainer) een system link game te verkrachten... Doe hier gewoon niet aan mee... Join de games niet en maak ze niet aan. Verder moeten jullie niet zo lijp doen met dat kicken... Deze thread begon met dat iemand 15 kills tegen kreeg in 5 minuten... Ik wil niet irri doen hoor, maar voor 15 kills is 5 minuten lang... Kap gewoon met zeiken en ga ergens in een hoekje oefenen in plaats van iedere keer als het even tegen zit "CHEATER" te gaan roepen...

    Ik heb gezegd
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe grapjas, halo 2 zit vol met bugs en glitches, online is één groot glitch feest

    en glitchen is in mijn ogen nog steeds cheaten
     
  11. Draqoon

    Draqoon Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen niet...
    Ok, je moet er nog steeds geen gebruik van maken, maar het is geen cheaten... Bungie is er verantwoordelijk voor, niet de speler...

    En zo'n grapjas ben ik niet... Ik val best tegen als je me een beetje kent O-)
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eens op live gespeeld met al die modemglitches? Mocht je ooit Live krijgen, ik geef je een dag voordat jij terug komt op het forum en zit te zeiken op die laffe n00bs die de hele tijd aan het cheaten zijn.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Live word ten mnste in de gaten g ehouden
    Xlink of XBC niet, daar is het pas erg met trainers en glitches.

    Live is zo erg niet.
    Jij ziet gewoon spoken
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen wie heb je het nu over spoken zien? Ik zorg er nu voor dat ik iedere keer host ben als ik de matchmaking in ga. Hierdoor kan de tegenstander nie modemglitchen. Hierdoor kom ik nog vaak mensen tegen met hoge levels die net zo dik verliezen als level 8 mensen.
    Gister nog assault op Zanzibar. Een clanmatch, 3 vs 3. De tegenstander had 2x lvl 19 en 1x lvl 15. (de clans allebei lvl 12)
    We winnen met gemak met 2-0. Iedere keer als we op defense zaten duurde het ontzettend lang voor de tegenstander eraan kwam. Bij de laatste ronde ging een teamgenoot ze eens opzoeken. Stonden ze op het strand te glitchen, gelukkig waren wij de host. Dus we hebben de game op een eerlijke manier gewonnen uiteindelijk.
     
  15. Draqoon

    Draqoon Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Touching story...
    Even ter info, op xbc ben ik ook host... En je moet niet zo zeuren manne... Komop... En ik zeur niet op een forum zoals jij dat doet, dus je voorspelling over het terugkomen om te zeuren over cheaters zal helaas niet uitkomen...
    Ik zie je mssn nog wel op xbc.. Add me in je buddy list ofzo...

    Voor de rest mensen.. Cheaten is een way of life... A nOObish way of life;)
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    owh ik moest met minor clanmatch tegen noskills(dark dodo nl, rituallama, mr noob nl, adoptedcow)
    jah nou zit volgens mijn players list alleen mr noob nl nog in die clan dus het zijn clanhoppers
    maar team slayer foundation en elke keer als we voor stonden gingen ze cheaten
    en dan zeggen ze ook nog dat ze da doen omdat iedereen cheat
    waarschijnlijk alleen zijn vrienden waar hij mee cheat
    maar ook allemaal chelden enal terwijl dat ze best slecht waren als ze niet aan het cheaten waren
    egt kleine K*T kindjes die een nieuwe woordenschat hebben uitgevonde
    want ze beginne over je ouders enal
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lullig. Ja Bungie zou moeten blijven zoeken naar diegene die aan het cheaten zijn. Aanpakken die hap!
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik iemand heb kunnen raken met mijn verhaal ;)
    Dit voorbeeld was bedoeld voor Shcaap die dacht dat alle cheaters die mensen tegenkomen eigenlijk spoken zijn.
    Ik kom een aantal keer per week nog cheaters tegen.
     
  19. Krevlorneswath

    Krevlorneswath Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jep cheaten is echt een bitch op live. Vooral bij de hoge levels kom je ze vaker tegen. Maar gelukkig is bungie actief met het bannen. En wat je dus iedereen ziet doen, is dat ze de host willen zijn, zodat ze niet gelagged kunnen worden. Dit zorgt ook voor de nodige frustraties, omdat het dan langer duurt voordat je een game vindt.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat merk je ook zeker wel. Maar het is gelukkig verminderd de laatste tijd.
     

Deel Deze Pagina