1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik word zo moe van dat spel, heb net in een game van 1,5 uur gezeten omdat die tegenstanders met een banshee en de bom daarop naar boven waren gevlogen waar je met geen enkele mogelijkheid kan komen.
    Ze wilden alleen verder spelen als 5 van onze 8 man zouden leaven.
    Ik weet niet hoor maar hoe triest kun je zijn.

    edit: geen 1,5 uur maar 1 uur en 10 min. check deze trieste stats: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=hits&gameid=89629484&player=Renik NL#

    we hebben zelfs met 4 tegen 8 nog 1x weten te scoren.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  2. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    maar met Assault zit er toch een tijd limiet op??? tenminste zo staat ie standaard ingesteld. en zo speel ik hem ook vaak. hoe zit het dan met xblive??
     
  3. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar volgens mij als iemand de bom vast heeft, blijft het spel net zo lang doorgaan, totdat de bom geplant is, of als de bom een tijdje niet aangeraakt wordt. ik weet het niet zeker maar volgens mij is het zo iets
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zo kun je na de tijdslimiet een bomb of vlag nog contesten zodat je team genoeg tijd heeft om een nieuwe aanval op te zetten.
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt me steeds weer op dat er echt heel veel mensen zijn die dit niet weten...

    dan is er bijvoorbeeld een sudden death van een paar minuten en dan zeggen ze van: wat duurt dat lang zijn ze aan het cheaten ofzo?? Terwijl ze gewoon de bom/vlag contesten...
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam hier zelf ook pas achter toen ik met een clan begon te spelen. Het is gewoon een onderdeel van de tactiek onderhand. Zodra de tijd bijna verstrijkt op een paar punten gaan contesten.
    We hebben in de laatste ronde een game ooit eens 20 minuten gerekt en uiteindelijk nog gewonnen ook :D. Heerlijke potjes zijn dat.
     
  7. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhuh, in Headlong de flag contesten ownt.
    Vooral als iedereen langs je heen loopt/ rijdt in een ghost _O_
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar met de vlag op die manier contesten is anders als wat die mensen bij ons dus doen. Bij jouw game is het de fout van de tegenstander dat ze de contestende persoon niet dood krijgen.
    Bij ons was het zo dat ze vanaf het begin van het spel al met de bom naar een onbereikbare plek vlogen om net zo lang te wachten tot de tegenstanders er genoeg van hadden en zouden leaven. Dat vind ik gewoon een vorm van cheaten.
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat dit hetzelfde is. Het was een reactie op een paar posts verder. Wat ze bij jouw deden kun je niet echt cheaten noemen, maar zwak is het wel.
    Ik kan nu niet op bungie.net komen. Dus ik kan niet zien welke map je speelde, maar had je die gasten niet met een sniper eruit kunnen schieten ofzo?
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle plekker zijn bereikbaar voor zover ik weet, op de plek bovenop midship waar je de bom in een hoekje kunt gooien na.

    Edit: ik bedenk me net: je kunt helemaal niet vliegen met de bom!
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    het was in headlong je weet wel die plek (neem ik aan, er zijn veel plekken in head long waar je kunt komen enkel met een banshee) bij het water als je daar heen vliegt met een banshee kun je helemaal door naar achteren lopen... en daar kun je zonder banshee echt never nooit komen

    het kan wel maar das heel moeilijk (qua timing enzo) maar de meest gebruikte manier is dat de gast met de bom op de banshee gaat staan en de banshee dan heel rustig naar die plek to vliegt...
     
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op xlink online zie ik een gek vliegen in een warthog ik ga in de warthog ik vlieg:) ik had er een filmpje van gemaakt maar die is kapot gegaan!!
    ik heb er ook nog een foto van:

    [​IMG]
     
  13. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is erg vervelend als ze cheaten online ik maak het zelf ook vaak mee dan is een potje slayer 25kills binnen 5minuten voorbij. Of dan schiet je met 2 needlers 2 magazijnen leeg en dan is je tegenstander nog niet dood.
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar op xai xlink hebben ze een speciale ruimte voor cheater:mad: maar dat doen ze niet tenminste bijna niet Er was een jonge genaamd 'kuifje' die wel daar komt! jammer dat ze niet kappen.
     
  15. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet goed in halo maar dan ga ik nog niet cheaten want je schiet er toh niets mee op alleeen dat je dat ene potje hebt gewonnen door een trainer. Dan ben je stoer. :confused:
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ze hebben ook Mods...dat zijn programma's waar je bijv wapens sterker maakt ik ken bijv een mod en dan krijg je de pistol kracht van halo 1 in je pistol:mad:
     
  17. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als iedereeen dat dan heeft ook de joiners is het wel weer leuk. En ik maak dat vaak genoeg mee dat hun wapens sterker zijn dan die van mij.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ze hebben speciale servers daarvoor... dan zegt men in de server Pistol mod u can down it here etc..
     
  19. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons contesten ze hem echt niet lang hoor... vooral niet in zanzibar. Die trucjes die die gasten hebben heeft niet veel met skill te maken.
    Net zomin als dat een gast met de bom in het water zit in zanzibar. Ik heb pas een gast van mijn eigen team laten vliegen door met een ghost op hem in te vliegen... ik vind zulke gasten echt losers.

    Greetz Seth
     
  20. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt jammer dat het zo veel op xbc geberd gisteren nog hun hadden vele sterkere wapens.
     

Deel Deze Pagina