Door mijn verbinding kan ik niet hosten maar vandaag zon gozer staat die in ivory tower onder aan het level in het midden en amper een seconde later staat die achter mij ook op de sniperplek.
Deze Nederlandse Clan is verschrikkelijk ze lopen constant te cheaten!!! Maar ze zijn ontzettend slecht hier zijn de gamertags van die vieze cheaters Player Clan Role Date Joined Outlaw1989 Overlord 1/7/2005 Desperado Kid Overlord 1/7/2005 Oelie007 NL Overlord 2/13/2005 HARTE Member 2/13/2005 m artist Member 2/15/2005 MasterDaniel NL Staff 2/20/2005 Dark Outlaw NL Overlord 2/21/2005 street36 Staff 2/22/2005 oOoPROM KINGoOo Member 2/24/2005 Gold Predator Member 2/24/2005 UncutRed alert Staff 2/25/2005 wij moesten tegen hun we hadden bijna level 12 komen die cheaters er aan gaan we weer helemaal terug!!!!!!!
Iedereen het grofvuil uit z'n lijst halen. Vaak heb je ook gewoon dat je mensen verdenkt van cheaten omdat ze zo goed zijn. Maar in een clan valt het wel meer op.
Heb je games waarmee je bewijst dat ze cheaten? Ik ken HARTE. Ik speel er niet vaak mee, maar ik heb hem nog nooit zien cheaten en ook nog nooit gehoord dat hij het deed. Als ze echt gecheat hebben is het vervelend, maar zover val je ook weer niet terug als je een keer een potje verliest...
@Michael_T: Het kan wel. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je deed. Met b.v. slayer in Midship kan je het wel halen denk ik. Maar als je b.v. CTF in Zanzibar doet gaat dat inderdaad een stuk minder snel. Vooral met 'Only Swords' gaat het razendsnel in een klein level. Dan is een potje zo klaar.
@ berrie: was idd beetje dom van Michael, hij zit bij mij in de clan en die avond heb ik nog laten zien op XBC dat 15 kills makkelijk te halen is in die paar minuten, ook met default settings
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je doet he. Met CTF gaat het dus ook een stuk minder snel als bij slayer. De grootte van het level telt natuurlijk ook mee. In kleine levels zoals Ivory tower en Midship gaat het razendsnel met 'Only Swords'. Dan is het de ene kill na de andere. Dan kan je makkelijk meer kills dan 15 halen in 5 minuten. Soms is het potje dan allang klaar.
We spelen nooit swords only net zo min als we rockets only spelen, naar onze mening zijn dit n00bgames en boycotten we
Ja, je kan wel alle namen gaan opnoemen maar dat heeft ook weinig zin. Ik ken ook nog een boel cheaters maar als ik ze allemaal op ga noemen ben ik ook een half uur aan het typen...
OMG jezus kutcheaters check dit: http://www.bungie.net/Stats/ClanStats.aspx?clan=I nuDeraiDers I http://www.bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=I nuDeraiDers I Goh leuk, ik kan een standbye knopje indrukken :{
Wat ik aan de andere kant dus weer slecht vind zijn de stats. Ik heb een paar vrienden die Halo2 op Live spelen en die flippen echt helemaal de pan uit als ze naar die stats zitten te kijken Lijkt me ook niet echt gezond.
Lol, ja. Er lopen veel van die mensen rond die helemaal op hun level geilen. Als je met zo'n mensen speelt en een keer verliest kun je ze beter even muten, niet normaal wat voor reacties daar dan uitkomen. Hijzelf was dan altijd super aan het spelen, maar zijn teamgenoten hebben het verprutst Helemaal erg wordt het als ze een level gaan droppen Ik vind het leuk om een fatsoenlijk level te hebben, winnen wil ik ook graag, maar wat boeit het nou als je een keer wat zakt. Als je goed genoeg bent stijg je vanzelf weer en anders heb je dat level gewoon niet verdient.
Das ook erg maar ik bedoelde dat mn maten gewoon zitten te kijken naar de statistics op bungie.net en dan helemaal de pan uit flippen als ze zo een cheater ontdekken.
Whaha, dat vind ik wel erg overdreven. Als ik een cheater tegenkom baal ik flink. In het begin was ik ook flink boos, maar onderhand baal ik ervan en een kwartier later ben ik het alweer vergeten.