1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik met de spectre in Coagulation ergens de bergwand op wou rijen viel ik ergens in de afgrond en stond er ook 'Killed by the guardiens'.
     
  2. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waarschijnlijk gewoon een bug in de game zelf, ik zou niet weten hoe ze dat met modem glitch voor elkaar zouden moeten krijgen.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het komt vaker voor. In headlong heb ik het ook al meegemaakt. En dan staat het er ook gewoon.(Killed by the guardiens) En ik deed het offline.
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Als je het offline deed, waarom meld je het dan hier, dan is het toch duidelijk dat het een bug in de game is (killed by the guardians krijg je wanneer je op een voor de xbox onverklaarbare manier gedood word, dus door bijvoorbeeld door het level heen te vallen)
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor. :{
    Deze thread gaat tenslotte over cheaten en glitchen.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    LoL die gast ken ik, volgens mij zit die gewoon te geinen en meent hij het niet.
     
  7. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    is rouge ook al begonnen damn... wordt steeds erger hier man.
     
  8. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een bug in me spel zitten!!! als ik op ivory tower speel dan gaat me BR super snel schieten en neee dan heb ik geen cheats aanstaan. ask FR@ _O_ mijn getuige:p
     
  9. Destroy

    Destroy Guest

    jawel maar ik heb hem gezegd dat hij moet stoppen anders zal ik nooit meer met hem spelen enzo dus toen zei hij dat hij het nooit meer zou doen maar hij kon er toch niks van want hij vertelde dat hij van de 5 games maar 1 keer host was en toen had gestand byed en de andere 4 keer was hij hard geowned
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    het gaat over cheaten en glitchen. :D
     
  11. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    YEP, vandaag was het weer zover!! de hele middag lekker gespeeld met men clan toen Cyberia [ GT@ xbc = NESS_NL] + CAPS13 [GT @ xbc = Caps13] de server joinde. het eerste potje was op lockout waar ze wel 3x zo snel met de BR konden schieten!! later op colossus sprongen ze vele malen hoger dan normaal. gelukkig konden we de host overtuigen want er waren zeker 8 getuigen!!
    dus be aware voor deze cheaters op xbc
     
  12. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook weer cheaters meegemaakt. Ze zaten gewoon dik te stand-byen. Snap niet dat die gasten het zo leuk vinden om dat te doen. Ik werd gewoon verplaatst van de ene kant naar de andere en als ik iemand zie ging ik dood in 1 seconde.
     
  13. Silent Killer

    Silent Killer Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag ook cheaters tegengekomen want ze waren constant aan het stand-byen want ik zal mijn vroegere levels eens laten zien en die van nu door die cheaters !!!

    Rumble Pit: 14 ----> NU 11 :mad:
    Team Skirmish: 12 ----> NU 11 |:- .
    Big Team Battle: 16 ---> 13 :mad: :'-( :'-( :confused:

    Ik ben het echt Kotsbeu om dehele tijd mijn levels te verliezen door een paar zielige mensen die NIET tegen ons kunnen winnen en daarom gaan cheaten !!!

    Ik hoop echt dat Bungie er snel iets gaat aan doen en dat er een nieuwe update gaat komen zodat NIEMAND meer kan glitchen, cheaten....
     
  14. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    als ze tegen je cheaten moet je doen alsof je bij bungie werkt. egt grapig soms schijten ze in hun broek
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze het niet weer uitstellen komt half april eindelijk de patch + de nieuwe maps, dus dan zou het even over moeten zijn hopelijk.
    Heb er zelf egt nog geen 1x last van gehad.
    Doen ze ckr alleen op hogere levels?
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt wel eens cheaters tegen ja, maar om nou te zeggen dat jij op die levels de hele tijd cheaters tegenkomt...
    Ik ben op het moment team slayer lvl 13, speel met mensen tussen de 13-16 en kom af en toe een cheater tegen. Maar tussendoor nog meer dan genoeg gewone tegenstanders. Het lijkt me sterk dat al jouw levels gedropt zijn door cheaters. Zeker als je nog oplet of je de host hebt is de kans dat er veel gebeurd erg klein.
    De meeste cheaters hebben hoge levels, die kom jij met die levels echt niet zoveel tegen.
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschuldig niemand hoor, maar ik merk de laatste tijd steeds meer dat mensen die gewoon beter zijn al snel cheaters worden genoemd, en dit omdat ze enkel gewoon beter zijn en nog niet op het level zitten waar ze eigenlijk horen te zijn. Beetje triest dat die losertjes dan gelijk gaan lopen roepen dat je een cheater bent :mad:
     
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das lelijk ja ;) marja lord[FR@] weet wat ik bedoel :p--> It's lonely @ the top:p
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    jah en wij zijn met de clan af en toe level 17 en dan win je 2 potjes en dan word je 1x gecheat en dan ben je al weer level 16
    en dan overdrijf ik niet
    maar ik weet aardig m'n levels te houden
    ondanks dat 1/3e onderhand cheat
     
  20. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    ja wij ook wij zijn nu lvl 21 en we stijgen nog steeds maar het is wel kut als je weer 4 x gecheat wordt :mad: maar jah het komt ooit wel goed.
     

Deel Deze Pagina