1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er ook heel veel tegen
    ben niet naar beneden gedropt maar ben gewoon is een keer in big team battle 3 potjes gaan spelen en 3 keer waren der cheaters
    dan wordt je toch pissig!!!!
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net even mijn matches aan het bekijken en toen kwam ik deze clanmatch tegen. Dit was een 1 flag CTF op Waterworks.

    [​IMG]

    Alle tegenstanders verlieten de game een paar seconden voordat de game voorbij was. We stonden 2-0 voor en we waren al halverwege ons laatste punt toen dit gebeurde.
    Nu kan bungie.net de resultaten niet laten zien.

    De resultaten zijn niet geraporteerd. Betekent dit dat de game niet meetelt voor onze stats?
    De games zijn ook schuingedrukt in de gameslijst.
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    jawel telt wel mee voor je stats je kan alleen de resultaten niet zien
     
  4. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel is gehad.
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer cheaters :mad: Echt vreselijk. Ik sla een gast 10 keer met het zwaard, hij gaat niet dood, vervolgens wordt ik teruggetelporteerd, met een ander wapen uitderaard. En, dan staan de gasten opeens 5 punten voor |:-
    Terwijl het echte n00bs zijn, als je ze echt tegenkomt..
    En ze roepen ook "stand by" "STAND BY!".. en ik krijg 3x een blauw scherm.. en ja hoor, in de postgame lobby zeggen: "It was just lag"... Tuurlijk... [​IMG]

    M'n stats gaan achteruit.. damm :mad:
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst gaf iemand me deze link:

    http://www.stopstandby.com/

    Je kunt er onder andere filmpjes bekijken van mensen die aan het cheaten waren .
     
  7. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg hem ook coole site! _O_
     
  8. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Het was weer triest wat we (Dendemen, Darkazura, Nitramuse, B here, Castro le china en Konyn) hebben meegemaakt. big team battle waren we lekker bezig. ik begon gunstig bezig te zijn met armen word ik ineens geassasined door niemand. veel van m'n ploeggenoten hielden w8 bij de arming place en PATS dood. en de andere team scores. f*ckers. en daarvoor deden ze het ook nog even. Big Team Battle game

    en nu even een vraag apart: wat houd dummy glitchen eigenlijk in? ik wil absoluut niet weten hoe je dat moet doen maar hoe dat werkt. grofmatig. en als dat niet verteld mag worden laat ik het hierbij.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  9. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net weer iets ontdekt waardoor het volgens mij helemaal duidelijk word dat die Chemokid08 aan het cheaten was. als je kijkt naar de stats van het bericht hierboven en klikt op game viewer. en dan gaat kijken bij de kills van ChemoKid08 dan zie dat hij van achter de blauwe basis B HERE neerhaald die midden in de basis zat van het rode team. waarschijnlijk om de bom te armen. echt heel zielig allemaal. maar ja, ze wisten dat ze gingen verliezen. en dan zit er helaas bij veel mensen maar 1 ding op. CHEATEN. zielig.
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe cheat je eigenlijk dan?
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig.. daarnet speelde ik een potje Team Slayer. Ze waren weer eens lekker aan het stand byen. Nu kijk ik bij m'n stats.. en ja, die game telt niet eens mee voor m'n stats. Wel tof, alleen ik snap niet echt hoe dat kan. We gingen wel uit die game, omdat er niks meer aan was.
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    NIET!!
     
  13. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik :)
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de stats niet te zien zijn als iemand de game leaved. Bij rumble pit zodra jij leaved en bij team games als een heel team geleaved is. De game telt wel mee.
     
  15. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    we spreken van cheaten bij halo 2 als je :

    - standby gebruikt.
    - "glitches" waardoor diegene die de glitch/cheat gebruikt er beter van word dan alle andere.
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe doe je dat dan? Want ik hoor altijd van die glitches en standby's, maar weet nooit hoe ze dat dan. Als ik dat weet, dan weet ik tenminste waar ze het over hebben dergelijke.
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. standby is gewoon je internet kabel uit je xbox halen ofzo.. ik heb er geen ervaring mee hoe je het doet, en ik raad ook niemand aan om het te doen. Je verpest het spel voor anderen.

    Glitchen is wel grappig, maar moet je ook nooit doen in Matchmaking game. Da's gewoon in een ruimte komen, die eigenlijk niet ontworpen is, maar gewoon een bug is.
     
  18. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok....ik vat 'm :) Bedankt :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk niet dat het zo gaat lukken _0/. Waarom denk je dat het stanby heet ?
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb ook de ambitie niet :)

    Ok, ik weet het ook niet zeker, maar ik las ooit over modems die een standby knopje hadden. Volgens mij heeft mijn modem dat niet, of het is iets anders, maar eigenlijk maakt 't me ook niet zoveel uit. Het halen van de internetstekker heeft inderdaad geen nut.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005

Deel Deze Pagina