1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    die dummyglitch is gewoon dat je flag steeds gecaptured wordt door een onzichtbaar mannetje, heb geen zin om uit te leggen hoe. En dat action replay is kklame hopelijk wordt dat haast ni gbruikt of ook door d patch verwerkt *gaat verder hopen*
     
  2. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    zeur eens niet zo ik heb nog geen enkele post gezien waar je het niet over cheaters hebt!!! we weten dat je ze haat. leuk voor je. alle stats worden tog gereset, en die bug word er al uitgehaald dus lees eerst voordat je gaat zitten blaaten!!!!
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lul toch niet zo achterlijk. 1500 posts alleen maar over cheaters :confused:. Waar ik het over heb heeft helemaal niks met een bug te maken maar. Het gaat over Action Replay. Als iemand wel een PS2 Online heeft gespeeld weet waar ik het over heb. Ja ook daar werd een omgebouwde PS2 gebanned als de chip nog aan stond maar die gasten gebruiken gewoon action reaply wat helemaal legaal is en in elke winkel te koop. Toen konnen spelers ineens vliegen en dat soort shit.
     
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jezelf een cheater of sow??
    Ik neem niet aan dat er veel mensen zijn die cheaters leuk vinden.
    Het verneukt een online game gewoon als er cheaters zijn.
    Het is tog niet leuk als elke keer je 'zelf voor elkaar gebokste' ranking naar de klere wordt geholpen door van die cheaters!!??
    Dat is voordeel bij pGR2: je ranking kan niet omlaag, alleen omhoog (tog :9 )
     
  5. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik 1 cheater was had ik niet samen met mijn andere clan founders de "boss" uit me clan gekicked omdat ie zat te cheaten.

    maar ik vind dat die gast maars moet ophouwen want zo verneuk je het voor je zelf
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    rellen Rellen ;)
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap niet wat er mis is megramons?
     
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat hij geen games heeft gespeeld, net zoals bij mij:

    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=CrimpyIceguy

    Ik heb laatst tot mijn grote spijt ook met cheaters gespeeld. Ik speelde met een level 17 en 18 en die staan in m'n friendslist. Gingen ze secondary stand-by doen op Zanzibar CTF en glitchen. Ging ik met 'n andere spelen, ging hij ook cheaten en hij had level 18 en hij deed secondary-standby. Dit zijn de namen, altijd wel handig:

    Etiennovic NL
    FatalDeathzone
    haskabab
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  10. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben de eerste cheater alweer tegen gekomen.
    Eigenlijk zou ik het moeten reporten op bungie.net maar hun site werkt bij mij zo langzaam dat het gewoon niet te doen is.
    Zijn Naam was: ASI Outlaw xDx
    Met andere woorden die update werkt dus voor geen meter.
     
  11. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    ^en waarom is dat een cheater dan...?
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vertel eens, wat was dat voor een cheat dan??
     
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow sorry dat dat er niet bij stond.
    Ik zat in dezelfde team als waar de cheater in zat.
    En het was assault op zanzibar.
    De cheater had de bom toen hij bijna bij de bomspot was.
    En toen hij er bijna was schoot het beeld op blauw en toen het beeld weer terug was was de bom geplant en was de ronde voorbij. Nou dacht ik van ach nou ja het zal wel door lag van mijn kant komen ofzo. Maar nee hoor toch op de laatste seconde wachte hij, en sloeg daarna weer toe door zijn blauwe scherm.

    En toen het spel afgelopen was gaf hij glashelder toe dat hij had gecheat en dat Bungie toch geen reet doen aan cheaters.
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    :mad: :mad: Nee!! :mad: :mad:

    Waarom :mad:
     
  15. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? nou lekker is dat dan.
     
  16. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk had hij de content download niet gedownload!!
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet de content downloaden want anders kun je niet o pL!ve. Ik ben sinds de patch ook al 1x gestand-byed op Lock Out CTF. Gelukkig werd het 2-2 en gebruiken ze de standby alleen op offense.
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er helemaal geen klote van. ik dacht dat ze er iets aan zouden doen!!!. ik speelde laatst wel een keer team slayer en de tegenstander probeerde wel steeds te stand-byen(dat hoorde ik ze zeggen) maar toen lukte het niet. en dat was na de update.
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige proberen het nog wel, maar het lukt niet.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Rovak heeft deze nieuwe manier uitgevonden om te Rocket/switchen of hoe het dan ook heet:

    Verander je button layout naar Southpaw, en dan gewoon op iemand richte (net zoals standaard sword/rocket launch) en dan druk op X, Y, B, LT. Het is vrij moeilijk en ik dacht in het begin dat het klets was wa ze lulde maar het is mij ook gelukt, het is alleen moelijker.

    Bedankt, Rovak.
     

Deel Deze Pagina