1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, boosting....in de laatste 3 maanden hebben 3 collega's ook een xbox gekocht, juist omdat ze allemaal halo2 zo tof vinden. Deze personen zijn allemaal op lvl 1 gestart, maar spelen natuurlijk wel mee in onze party. Nu zijn wij ook maar lvl 7 ofzo, maartoch.. Verder heb ik onlangs een nieuw abbonement bij xbl genomen, dus ook lvl1, en lekker spelen met de rest...
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    idd
    ik praat gewoon nederlands en dan zeggen ze dat we engels moete prate
    dus ik zeg waarom zou ik als ik nederlander ben
    zeggen ze omdat het een amerikaanse game is
    dus ik zeg jullie eten tog ook franse frietjes
    toen was het ff stil
    en toen zeide ze ja maar als je het in amerika eet is het niet frans meer |:- |:- |:- |:-
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het aller belachelijkste vind ik nog dat de Amerikanen over 'buitenlanders' spreken. Meestal vraag ik ze dan of ze denken dat Halo/XBL zich in de USA afspeeld, want volgens mij denken de meeste Amerikanen dat....
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Volgens Amerikanen zijn we Fransen en een provincie van Duitsland.

    Ik begin altijd meteen met: HI I'm from Holland, i live in a windmill, wear wooden shoes, smoke weed all day, eat a lot of cheese, got loads of flowers in my backyard and my mom is a whore.

    Als je dat hebt gezegd zeggen ze niks meer terug de hele game en kan je soms nog met ze opschieten ook!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2005
  5. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    VAlt trouwens erg op dat voornamelijk de jonge generatie amerikanen echt irritant overkomen..de oudere generatie valt opzich wel mee...maar uiteindelijk prefereer ik toch een goede close match met engelsen!!!!

    en ben het er idd mee eens dat amerikanen denken dat Halo 2 een US game only is!!

    Have I got news for you quote - Bitch - unquote

    Greetz
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook zoiets. Ik zat met de bom verstopt dus hoorde ze praten: "they're speaking some kind of weird language" "They just have to be french" "Stupid French blablabla"
    DonScorpion, het moet ook meezitten wat voor gast je tegenover je hebt. Als het een relaxte vent is zit ik nog wel eens te zwammen na de game. Maar meestal zijn het zo'n puberens die meteen beginnen te schelden. Het maakt dan niet uit of je gewonnen of verloren hebt. Heb je gewonnen dan ben je een f*cking french of stupid german. Heb je verloren dan ben je een n00bie etc en soms ook nog een f*cking french of een stupid german erbij...
    Ik erger me hier eigenlijk meer aan dan aan de glitches die af en toe gebruikt worden, ik speel om lekker met vrienden te relaxen en lol te hebben. Iedere keer een gevecht in de post-game lobby is het laatste waar ik op aan het wachten ben.
    Pas wel een mooie actie meegemaakt van Balli Smoke (geen flauw idee of hij hier zit) die een amerikaan uit ging leggen waarom Bush fout was. Verbazingwekkend hoe weinig de amerikanen weten over de gang van zaken in hun eigen land :eek:
     
  7. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al vaak chinees genoemd door de domste Amerikanen:p
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wel eens "stupid British" tegen ons gezegd *)
    Sommigen zijn gewoon té dom.
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kut cheaters zitten er nog steeds bij, gister nacht werd ons team in Big team battle gemodemglicht! ik dacht dat t er uit was gehaald??
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    LOL nee hoor. Ze hebben het alleen moeilijker gemaakt. Ik ben een paar weken geleden al gestandby-ed. Volgens mij moet je een snellere modem hebben, maar over een paar weken zal iedereen wel weer weten hoe het moet en zijn we weer terug bij af.
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben na de patch 8 keer gestanby'd. echt zaad.
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    schiet dus niet op zo. met die vieze cheaters.
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    nee idd niet. En ik heb gevraagd hoe ze het deden en ik zeg het nu niet want misschein gaan mensen hier dan cheaten maar als je het hoort dan weet je dat bungie er niets aan gedaan heeft.
    PS: ik beschuldig jullie niet van cheaten maar je hebt van die nederlandse cheaters als: igor nl,solowarrior enz. en ik wil niet dat ze weten hoe ze het moeten doen, en de mensen die mij in hun friend list hebben weten dat ik niet cheat.
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    DAt weten we major m nl. Wanneer kom je online ik wil weer Dubble team spelen.
     
  15. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    lekker modde op de nieuwe maps. oooo kijk ik ben igor en ik rape iedereen op warlock
     
  16. Destroy

    Destroy Guest

    ik ben ook vette hacker man ik zit soms bij igor in het team yeaah ik ben er trots op
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij boost toch ook gezellig mee met mr skills en igor.
     
  18. Destroy

    Destroy Guest

    zeg maar niks apu jij word zelfs door igor geowned als hij geen cheats gebruikt ;)
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    weet je waarom
    eerst ff vrage he. als zij hoger level krijge met de clan komen ze hoog. hoe hoger in leaderboards hoe eerder ze de cheaters zien ofnie. dus hoe sneller de clan + de members gebanned worden. PureMaximus is een oud account dus boeit me niet of ie gebanned is.

    snap je t nu??

    slim hea van mai:) goewd hea.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2005

Deel Deze Pagina