echt zown apu uitspraak. want jullie wete master apu is de master of hardcore cheaters. he apu. wannner ginge we ookalweer onze koppe kaal schere en londsdale shit op de markt kope. vrijdag volgende week toch?
Ik haat cheaters Ik haat cheaters zoals die ali nederwiet hoe je zijn naam ook mag schrijven gelijk bannen die hap
nu gaan ze zelfs dreigen ik zweer het zijn cheaters ze houden zich niet aan de regels zeg je no scope gaan ze scopen
nu cker, bungie kan volgens mij nie zien of mense t host programma gebruike, alleen bij mensen die anderen eruit booten ik gebruik ook host progje hoor
Emm...volgens mij halen ze alleen de ECHTE modders eruit...en dan alleen nog maar degene die op oude maps proberen te modden (microsoft zoekt nl. je comp door als ze merken dat er ergens een "verkeerde" game gespeeld wordt)...Maar je voelt je ook genaaid als je geownd wordt door een stand-by'er (niet dat dat vaak gebeurt bij mij hoor) Ik heb alleen niets tegen host programma's ...
En wat nou als je geownt word omdat die andere host te kut is om op te spelen....Dan vind je het hoogstwaarschijnlijk ites minder!
ik zag laatst iets heel opmerkelijks, heb deze jongen zo maar toegevoegd want ik kende hem nog van halo2 maar dit verklaard alles waarom hij met halo2 is gestopt(gestopt met cheaten): http://img197.imageshack.us/img197/8905/cheaterontdekt3ej.png
volgens mij heeft ie gewoon 2 email accounten gemaakt en met 2 pc's gewoon potjes gestart en dan 1 laten winnen heel de tijd