Ik ben zo kapot van halo 2, Dernet was ik 33 omdat ik keihard ownde( voor mijn doen) Dus ik eindelijk weer eens lvl 33. Komen we eerst Totall Ownage NL tegen die volgens ons een host programma gebruikte want ze waren te sterk en wij te goed. Toen werden we 3x gebruikt met Stand bying dat we er om de beurt uit werden gelagt, Terwijl we zoveeel punten voor stonden omdat we ze nog ownden met minder man. En daarna opeens. lvl 31, En dan voel ik me pissed off. Ik werk me de tering om een beetje omhoog te gaan, en die kleine KUT kinderen en die KUT Fransen flikke me gewoon evve te cheaten.
http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=357696858&player=Tig3rclaw tjeck die game we werden er meteen uitgeboot..door die kleine kindjes..
Zal et vragen, maar buiten kunnen we niet modden en boosten dus ik denk dat we toch maar lekker binnen blijven.
Gister tegen standbyers met hardcore, verrover de vlag (). Ze gebruikte bij elke seconde blauw beeld Ze stonden 4-0 voor en toen lagde ze eruit .. Toen begon de game opnieuw en toen gingen we spelen met de laaste 2 tot dat ze gingen quite
sommige willen gewoon overal de beste in zijn, ddat snap ik.. MAAR DOE HET DAN MET SKILLS veel leuker en eerlijker
Ik vraag me af of er nog wat aan gedaan word . Volgens mij is Bungie nu met Halo 3 bezig en kijken ze niet meer wat er met Halo 2 gebeurd . Jammer . Gelukkig kan je op Xlink wel nog cheaters reporten , je hebt er wel een video en screenshot van nodig .
Als ik dat zo hoor van mensen in me friendlist enzo dan is dit spel gwoon kappot gegaan door de cheaters. dat zuigt,,,