cheaten... ach nee toch, weer modemglichers
Het is gewoon niet meer normaal, 1 op de 3 matches kom je modemglichers tegen, met minor clanmatch, head to head, rumble pit, met alles gewoon. Steeds meer mensen kunnen het en gebruiken het, ze vinden het nog leuk ook. Dan denk ik.. waarom cheaten, je speelt niet eens tegen mensen die tegenstand bieden, het is net alsof je halo speelt tegen je kleine neefje.. je ziet ze ronddwarrelen en je slaat ze in de rug........... het is gewoon een dikke k*nk*rzooi, heel live is verneukt, wat doet bungie?¿?¿?¿?¿ Waar blijft die update?¿ Cheaters zijn nep en hebben geen skills.
We speelde 1flag CTF op zanzibar, wij zijn blauw en dus in het nadeel (met de tie-regel) Zitten we te lopen in de base, zit zo'n gast te schreeuwen, pak de flag maar wij scoren toch wel, dus wij pakken die flag, zijn we er bijna op het strand, zegt zo'n gast: "hit that button" en ja hoor, tering lag. en binnen no time verliezen we. Krijgen we dus even later bij hun aanval blauw scherm en drukken we allemaal onze xbox uit, en ja hoor, het staat lekker niet op bungie.net.
Dus aan alle fairplayers: "Krijg je blauw scherm tegen modemglichers, druk dan als heel team de xbox uit en het potje word niet mee geteld."
Greetz wooly
BUNGIE WAAR BLIJFT DIE UPDATE, I'M WANHOPIG
Ik wil een lijst opstellen met modem- en dummyglichers, ik heb een paar gasten van de afgelopen tijd nog kunnen herkennen, dit zijn:
AngrySkillz
White Knights
CrazyJesus
Chaos King89
Deze 4 spelers speelden samen 2x tegen ons en hebben 2x geglicht, onthoud deze namen goed!!
Laatst bewerkt: 6 jan 2005