1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo waar heb je dat citaat vandaan getoverd? Als het waar is dan is het zeker weten goed nieuws :)
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten... ach nee toch, weer modemglichers

    Het is gewoon niet meer normaal, 1 op de 3 matches kom je modemglichers tegen, met minor clanmatch, head to head, rumble pit, met alles gewoon. Steeds meer mensen kunnen het en gebruiken het, ze vinden het nog leuk ook. Dan denk ik.. waarom cheaten, je speelt niet eens tegen mensen die tegenstand bieden, het is net alsof je halo speelt tegen je kleine neefje.. je ziet ze ronddwarrelen en je slaat ze in de rug........... het is gewoon een dikke k*nk*rzooi, heel live is verneukt, wat doet bungie?¿?¿?¿?¿ :confused: Waar blijft die update?¿ Cheaters zijn nep en hebben geen skills.

    We speelde 1flag CTF op zanzibar, wij zijn blauw en dus in het nadeel (met de tie-regel) Zitten we te lopen in de base, zit zo'n gast te schreeuwen, pak de flag maar wij scoren toch wel, dus wij pakken die flag, zijn we er bijna op het strand, zegt zo'n gast: "hit that button" en ja hoor, tering lag. en binnen no time verliezen we. Krijgen we dus even later bij hun aanval blauw scherm en drukken we allemaal onze xbox uit, en ja hoor, het staat lekker niet op bungie.net.

    Dus aan alle fairplayers: "Krijg je blauw scherm tegen modemglichers, druk dan als heel team de xbox uit en het potje word niet mee geteld."

    Greetz wooly


    BUNGIE WAAR BLIJFT DIE UPDATE, I'M WANHOPIG :'-( :'-(


    Ik wil een lijst opstellen met modem- en dummyglichers, ik heb een paar gasten van de afgelopen tijd nog kunnen herkennen, dit zijn:

    AngrySkillz
    White Knights
    CrazyJesus
    Chaos King89
    Deze 4 spelers speelden samen 2x tegen ons en hebben 2x geglicht, onthoud deze namen goed!!
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En nu dit bij 1 game is gebeurt ... weet ik zeker dat er nog meer games aan zullen moeten geloven op Live :{
     
  5. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.........raar, ik ben tot nu toe nog geen enkele cheater(s) tegengekomen.
    (ff afkloppen).
     
  6. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss al over ghad maar heb alleen de eerste en laatste pagina glezen (ja ik was te lui :p) maar ik vind het echt irritant dat je in collosus die vlag naar de overkant kan gooien :mad:
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Desperate is the word you're looking for ;)
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan wel engels, was gewoon mijn nl-en taaltje. :p:p

    greetz wooly
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelukkig heel af en toe last van die cheaters, maar ik heb nog nooit bij cheaters in het team gezeten
     
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.halo2blacklist.nl.tt/
    deze site heeft een vriend van mij gemaakt
    als je alle namen van glitchers noteerd en naar blacklistcrew@hotmail.com stuurd dan komen ze op de site te staan
    dus als we hier allemaal aan mee werken kunnen we de glitchers hopelijk uit de wereld helpen
    M.V.D
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat er best wel vette cheats tussen zitten. Als er een mini of uber grote masterchief op me zou schieten zou ik kapot gaan van het lachen. Kijk, cheaters zijn er altijd.. Kun je niks tegen doen. Veel mensen vinden het leuk om te cheaten oftewel geen reet hoeven uit te voeren en tóch ownen. Daar zal nooit verandering in komen.
     
  12. Mr.X

    Mr.X Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doen jullie zoveel moeite om glitchers uit "de wereld te helpen" :confused: K vind eigenlijk dat je eerst even de situatie moet bekijken van het glitchen. Ik begrijp heel erg goed dat mensen boos worden wanneer er geglitched word in Match-Making, maar doen jullie er ook zo moeilijk over in Custumgames???

    Zelf ben ik ook vrij veel aan het glichten, maar dan alleen in een Custumgame, dus niet voor punten. Het is meer voor de lol, om te zien welke fouten de makers van het spel erin hebben laten zitten. Ze zijn er namelijk dik een maand mee bezig om zoveel mogelijk fouten uit het spel te halen door mensen het spel te laten spelen. Ik denk alleen dat deze mensen wat minder moeten schieten en wat meer het onmogelijke tijdens het spelen mogelijk te maken. Ik weet niet wat zij hebben gedaan tijdens het spelen, maar ik had al binnen 2 dagen in de gaten dat je met het zwaard mensen de lucht in kon slaan zonder hem/haar te doden. NOGMAALS, NOG NOOIT GEBRUIKT TIJDENS MATCHMAKING!

    Nog even over de site van je...HARTSTIKKE LEUK,

    maar een beetje overdreven niet?! Als mensen willen glitchen tijdens matchmaking, moet je ze dat lekker laten doen...Uiteindelijk zijn het gewoon zielige personen die niet op de normale manier kunnen winnen toch? ;)

    En over dat melden van glichters, ik denk dat je op die manier ook toch behoorlijk veel mensen naait...en dan ben je niets beter dan zij O-)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is ook
    en in customgames maakt het mij ook niet uit
    maar kijk wij vinden het niet erg om te verliezen
    maar da glitche verpest de lol ervan
    daar moet je het met me eens zijn
     
  14. Mr.X

    Mr.X Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hebbie het nu over matchmaking of over Custum game??? En ja, het kan de lol ervan verzieken, maar daar moet je gewoon aan het begin van het spel duidelijk over zijn, mocht er sprake van zijn dat mensen van plan zijn te glitchen.

    ps. Als ik van plan ben te glitchen vermeld ik dat in de spelmode...
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    btw, ff voor de goede orde, het is Custom

    Niet Custum :D
     
  16. fetEX

    fetEX Guest

    aaarhg ik kan het niet langer meer aan lezen ik niet alle 8 de pagina's bekeken maar ik zie een hoooop dommen opmerkingen langs komen.
    dudes, ja er bestaan cheats maar er bestaan ook een heleboel glichtes.
    als jullie niet eens het verschil weten tussen een glitch en een cheat.

    hoe de fu..ck moet microsoft/bungie dan mensen gaan kicken van live af..?
    alleen omdat een live speler een feedback binnen krijgt voor cheaten terwijl veel mensen niet eens weten wat cheaten is!!!
     
  17. fetEX

    fetEX Guest

    yo maar ik weet niet hoor bungie heeft ook een heleboel dingen gemaakt in het spel waar ik het niet mee eens ben hoor.
    ceck ff die dummy glitch ... dat kan toch nooooit met toeval er in zijn gemaakt of hoe zit dat. en btw we hebben er maar heel weinig aan dat bungie acounten gaat blocken. cheaters kunnen dan gemakelijk veder gaan op een 2 months trail.
    ze moeten gewoon gelijk de EEPROM code blocken van die xbox!
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Uhm, bungie kan die glitches wel verhelpen, bovendien zijn ze aardig complex. Glitches verzieken een spel hoe dna ook. Ik kom bijna niemand tegen maar ik vind glitchen sowieso debiel en irritant. Je moet wel heel veel tijd over hebben als je de hele tijd domme dingen uit gaan proberen in plaats van spelen. Als ik in een room met schlemiele nutteloze gamemodes of glitchers terechtkom ben ik altijd meteen weg. Ik vind dat echt iets voor kleine kinderen die het broekpoepen net hebben afgeleerd.
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het over matchmaking
    omdat wij met een groep gewoon tegen andere mense willen spelen
    en dan speel je 1 van de 5 keer tegen glitchers en dan krijg je er tog al gauw genoeg van. wij willen gewoon eerlijk spelen
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk cheatglitches, je kan bijvoorbeeld in Coagulation de vlag door de vloer heenpakken maar ik vind dit niet echt een glitch.
     

Deel Deze Pagina