dat is niet de dummy glitch...
das gewoon de glitch dat je vlaggen door muren kunt pakken (kan op zanzibar ook...)
ik zal niet in details treden om het gebruik er van niet te stimulren maar je kan zelf wel uitvogelen hoe ze dat doen op coagulation...
dan de dummy glitch ik wil het je wel uitleggen maar het probleem is dat er dan nog meer mensen gebuik van maken...
maar goed als mensen hier niet willen dat het vermeld wordt delete ik het weer...
goed...
- ten eerste je moet een elite zijn.
- ga in de passenger seat, en druk op x net voordat je echt bent uitgestapt blijf je heel snel (héél snel) op B rammen.
- op jou beeld zit je nog in de warthog, je teammaten kunnen je zeggen of het is gelukt, omdat je op hun beeld buiten de warthog staat...
- laat je naar de vlag rijden, en zorg dat de passenger seat vlak naast de vlag staat
- stop met op B drukken, je stapt nu uit maar beweeg nog niet (!!!), druk op X om de vlag te pakken en ga lopen
- je staat nu waar je bent ingestapt (en waar de andere spelers je de hele tijd al zagen staan), en kan dus scoren...
* je lichaam kan worden gedood, de dummy niet (als de warthog ontploft en je blijft op B rammen dan blijf je in de warthog zitten)
* je kan dit met CTF alleen goed doen in coagulation en burial mounds
* bij coagulation moet je naast de lift worden afgezet, uitstappen, je wordt nu door de lift bij de vlag gezet, vlag pakken, lopen en je kunt scoren
* je team maten kunnen je alleen horen als je op wit drukt of wanneer zij dicht bij je echte lichaam zijn
* als je de dummy maakt op de vlag kun je scoren binnen 1 seconde
GEBRUIK DIT NIET IN MATCHMAKING, HET IS HEEL LOLLIG IK WEET HET, MAAR HET IS ONEERLIJK, TOTAAL KANSLOOS EN BEWIJST DAT JE TOTAAL NO SKILL HEBT
Laatst bewerkt: 13 jan 2005