1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat van CTF, door de muur heen pakken.
    Dat moeten ze wel verhelpen vind ik..
    Oké, het is wel handig, maar niet echt leuk :{

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar zowieso
    je kan de makers de schuld geven maar je hoeft ze ook niet te gebruiken
    dan ben je ook stom bezig

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch is een vlag onder de grond pakken een glitch.
    En een glitch gebruiken is door bungie gewoon toegestaan.
    Maar door het spel te beinvloeden door je modem of wat dan ook zijn cheat en ten strengste verboden.
    Wat ik alleen wel denk is dat Bungie bluft met het geven van bans en het kunnen zien wie er Cheaters zijn. Maar ik ga het niet uitzoeken of Bungie een Poker-Face
    op heeft. Ik cheat zo wie zo niet op Live.

4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, tuurlijk is het wél een glitch. je doet iets wat eigenlijk helemaal niet hoort te kunnen.

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    .....maar ehm ik kwam een cheater tegen met no shiels/ battlerifle...ik schoot hem 36 keer in zijn kop toen met melee niet dood te krijgen!!toen kwam die terug(hij was naar wc) kilt ie me in 1 shot!!!

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan deed hij waarschijnlijk de dummyglish, diegene die je schoot was zijn dummy, hij liep zelf invisible (onzichtbaar) rond. Het enigste was je kunt doen om heb te doden is zijn dummy in de rug te slaan.

greetz wooly

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Sommige mensen fucken de online gameplay zog echt up :{ Beetje jammer. Offline houd ik je echt niet tegen, maar speel online alsjeblieft normaal.

8. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Dummy bent kan je volgens mij niet bewegen.
    Je moet stil staan bij een flag b.v. en als je de flag dan hebt beweeg je.
    hierdoor wordt je weer naar je eigen basis gespawnd met de flag en kan je scoren. dat is echt de meest erge glitch. is echt al 10 keer tegen me gebruikt
    bij burial Mounds en Coaglition.

9. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, dat is de meest erge glitch, wij zijn er ook vaak door genaaid, we weten wel hoe die moet, maar gaan zoiets zieligs echt niet abusen :confused:.
    Maar na glitches heb je nog een stapje hoger, dat is dan idd cheaten met je modem, al zouden ze dit verhelpen, dan heb je nog connectie-cheaters, mensen die hun down- en upstream lager zetten via de router [of gewoon lekker downloaden] en dat de tegenstanders niet meer kunnen lopen, en datj e zelf lekker kan slachten.
    en die glitches... daar moet je bungie WEL de schuld aan geven, want wat dacht je dan, dat ze ervan uit gingen dat niemand glitches zou gaan gebruiken dus konden ze die er best in laten zitten? bungie moet gewoon meer updates doen aan het begin voor glitches en andere bugs in het spel.
    ik speel de laatste tijd ook nog maar weinig halo2 omdat het gewoon saai begin te worden, het is nu gewoon moeilijk om een game te vinden in halo2 met clanmatches, we zitten vaak een uur lang in de lobby te kijken naar dat getal 2 van stap 2 in matchmaking omdat er niemand meer speelt door die cheaters, en als we iemand tegen komen dan zijn het meer dan 50% van de keren cheaters.

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed melee

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die dummyglitch was al bekend, maar gister maakte ik het mee dat ze na het doen van de dummyglitch meteen 3 punten scoorde.
    3 keer achter elkaar de zin, flag taken en toen game over. Is dat weer iets nieuws? Ik wist niet dat het zo snel kon.

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag eens in een ctf level iemand scoren om van onderen tegen een plateau aan te springen waar daar boven de flag stond. Dus zeg maar je hebt een plateau waar de vlag op staat en iemand springt daar van onderen tegen aan en scoort dus.

Is dit ook cheaten of gewoon een bug?

13. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij heb ik daar iets van gehoort.
    dan slaan ze tegen de vlag aan, zodat ze wel scoren, maar de vlag niet verdwijnt ofzo.

dat is de dummyglitch denk ik.
    dan pakt hij de vlag door het plateau heen en beweegt dan, zodat hij in zijn eigen basis spawned en scored.

nou in ieder geval vind ik het zowiezo al vette losers als je gaat cheaten of glitchen in matchmaking :mad:

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij coagulation kan je bij de base de vlag via de onderkant ervan pakken (dus dat je niet omhoog hoeft), maar hoe kunnen ze het dan ooit voorelkaar krijgen om in eigen base te spawne?

Ik weet verder niet hoe ze het doen, maar het is idd erg zielig als je het gebruikt. Ik heb er ook totaal geen probleem mee dat Bungie er tenminste iets tegen probeerd te doen. Dag dag cheaters _0/

15. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dummy glitch jah, met een elite, onzichtbaar worden vanaf eigen basis, dan kan je dus niet lopen, maar wel in de warthog blijven zitten met je onzichtbare lichaam zeg mar,
    dan zetten ze je af naast de flag, en dan kan je hem vastpakken en een kleine beweging maken, en dan ga je terug naar je lichaam [op eigen basis] en je scoort in 1 seconde.
    Ik denk dat ik ook wel weet hoe ze die dummy glitch 3x in 3 seconden kunnen gebruiken, ze zetten je dan naast de flag af, je pakt hem vast met je onzichtbare lichaam.. maar op het scherm van de anderen heb je de flag in je handen op je eigen basis met je echte lichaam.
    Vervolgens drop je de flag weer en dan drop je hem met je echte lichaam [ op je eigen basis ],je teammate pakt hem op en scoort, doe dit 3x heel snel en weer een win erbij.

dat is gewoon een domme glitch in die halo2 troep.

16. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe doe je die dummie glitch nou ? want ik wil hem wels proberen als iik met glitches bezig ben[op XBC!!] :9 [dus niet ingame!!!!!!!!!!]

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet de dummy glitch...

das gewoon de glitch dat je vlaggen door muren kunt pakken (kan op zanzibar ook...)

ik zal niet in details treden om het gebruik er van niet te stimulren maar je kan zelf wel uitvogelen hoe ze dat doen op coagulation...

dan de dummy glitch ik wil het je wel uitleggen maar het probleem is dat er dan nog meer mensen gebuik van maken...

maar goed als mensen hier niet willen dat het vermeld wordt delete ik het weer...

goed...
    - ten eerste je moet een elite zijn.
    - ga in de passenger seat, en druk op x net voordat je echt bent uitgestapt blijf je heel snel (héél snel) op B rammen.
    - op jou beeld zit je nog in de warthog, je teammaten kunnen je zeggen of het is gelukt, omdat je op hun beeld buiten de warthog staat...
    - laat je naar de vlag rijden, en zorg dat de passenger seat vlak naast de vlag staat
    - stop met op B drukken, je stapt nu uit maar beweeg nog niet (!!!), druk op X om de vlag te pakken en ga lopen
    - je staat nu waar je bent ingestapt (en waar de andere spelers je de hele tijd al zagen staan), en kan dus scoren...

* je lichaam kan worden gedood, de dummy niet (als de warthog ontploft en je blijft op B rammen dan blijf je in de warthog zitten)
    * je kan dit met CTF alleen goed doen in coagulation en burial mounds
    * bij coagulation moet je naast de lift worden afgezet, uitstappen, je wordt nu door de lift bij de vlag gezet, vlag pakken, lopen en je kunt scoren
    * je team maten kunnen je alleen horen als je op wit drukt of wanneer zij dicht bij je echte lichaam zijn
    * als je de dummy maakt op de vlag kun je scoren binnen 1 seconde

GEBRUIK DIT NIET IN MATCHMAKING, HET IS HEEL LOLLIG IK WEET HET, MAAR HET IS ONEERLIJK, TOTAAL KANSLOOS EN BEWIJST DAT JE TOTAAL NO SKILL HEBT

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  18. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Aha ok, dan weet ik ook weer hoe dat werkt als zo een kansloos figuur het probeert in matchmaking.... Oplossing: Elites boycotten, weg met die aliens }:]

19. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Al deze glitches / bugs hebben mji doen stoppen met Halo2, eerste week was leuk om te spelen, maar vind het slechter en slechter worden

meerendeel cheat, ik ga weer terug naar RTWC

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik ben ook voorlopig gestopt ... tot men deze bugs opgelost hebben

Deel Deze Pagina