1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze het uberhaupt kunnen patchen, game zit vol bugs. Als ze dit patchen, gaat er wel wat anders mis
     
  2. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet gestopt met online te spelen, ik laat niet door zo een stelletje stakkers mijn game verneuken. Maar ik speel bijna geen ranking meer, overgegaan op training ground daar heb je er bijna geen last van...
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    da gebeurde dus eerst op blood gulch
    zie je zo'n gast stil staan en n minuut later scoort ie
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal eigenwijs !!! :mad:
    Niemand gelooft mij dus dat je met een modded xbox op Live kan ? :confused:


    /Mod Dit is niet toegestaan, dus ook niet in een spoiler. Of je nu wel of niet op Live kan met een omgebouwde Xbox is hoeft hier niet ter sprake te komen - 2k

    Ok , i get your point ! O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Is dat van XBconnect ofzo...

    Want je kan toch alleen maar een trainer gebruiken op XBC :confused:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de glitches .. dummies en modem tricks werken alleen op live... trainers niet
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit : Geloof wat je wilt geloven !!! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah misschien heeft dat wel een tijdje gewerkt, maar cheaters hebben dat ook wel door en passen dan hun box nog meer aan dat ze het wel kunnen.
    ik geloof ook wel dat het mogelijk is, alleen dat het wel wat lastiger is dan de glitches .. dummies en modem tricks :+
     
  9. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat michaal gelijk heeft *) weet je wat bungie zou moeten doen; ze zouden die hele fokking elite uit het spel moeten halen :cool: dan heb je iig al heel wat problemen minder _O_ daarna een of andere code in het spel veranderen om die traier uit teschakellen :)
     
  10. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet de elite eruit.
    daar speel ik altijd mee... raar persoontje :mad: :+
    toch vind ik het wel raar dat je alleen kunt dummien met een elite...
    net alsof bungie het er met opzet in heeft gedaan...
     
  11. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien hoort het wel bij het spel dat je onzichtbaar kan worden :D,
    ik bedoel... tjah het kan ook in single player voor korte tijd, maar daar heb je als nadeel dat je niet helemaal onzichtbaar bent en dat je maar voor korte tijd onzichtbaar bent, hier in multiplayer kan je als nadeel niet meer lopen, hebben ze vast met opzet gedaan jah :)
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    jah vast. daarom kun je ook alleen telporteren als je een dummie bent |:- en venom dan speel je maar met een spartan _0/
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    om die dummie op te lossen is vrij simpel lijkt me....


    gebruik gewoon dezelfde code die ze ook voor de spartan gebruiken bij het uitstappen (dus dat je met de elite, net als bij de spartan, niet op B kunt drukken)

    die vlag-door-muur-heen-pak glitch lijkt me ook vrij makkelijk (kost natuurlijk wel veel tijd om dit goed door te voeren) maar de vlaggen moeten gewoon een code krijgen dat de optie om op X te drukken wordt geblokkeerd als er een muur tussenstaat...

    voor de modem glitch lijkt het me bijna onmogelijk om die op te lossen... gelukkig komt die dan ook maar zelden voor...
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed Nieuws :
    Op Xbconnect gaan ze nu mensen met de Trainers ook aanpakken !


    Er bestaat al een Topic op het XBConnect Forum waar ze dit bespreken :

    **Halo 2 and the Trainer** _O_
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb per ongeluk een modem cheat gebruikt:

    Ik was met team skirmish bezig, het stond 0 - 0.
    Ik dus niets vermoedend proberen de vlag te pakken, is er ineens een
    hele grote storing in ons dorp. (internet deed het dus niet meer, en tv ook niet). Ineens komt er setup game, is iedereen ineens weg uit de game. Had ik dus gewonnen.

    (Ik zal het NOOIT expres doen hoor, dan vern**k je heel iemand anders zijn game :cool: )
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel grappig om een keer mee te maken, wel vervelend voor de tegenstander natuurlijk. Gistermiddag had ik hier ook een storing, een paar seconden lang deed internet ook niks. Had ik toen ook maar op Live gezeten :p
     
  17. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch niet modemcheaten??
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet echt de modemcheat nee omdat hij het niet zelf gedaan heeft, maar het werkt wel op dezelfde manier. De verbinding wordt even verbroken. Jij speelt door, maar de tegenstander ziet niet dat het gebeurt.
     
  19. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar als je dus met je modem cheat, zitten de andere mensen nog in de game, en maak je dus gebruik van dat zij blauw scherm hebben en jij niet. Zo heb je seconden extra om te scoren. Bij hem was iedereen uit de game doordat er geen verbinding met de server meer was (hij heeft zelf ook blauw scherm). En dat is dus geluk voor hem, als op bungie.net de game wordt meegeteld.
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, klopt ja. Daar had ik overheen gelezen. Misschien is de verbinding iets te lang weggevallen zodat de anderen niet meer terug in de game kwamen, maar ik denk nog steeds dat het principe hetzelfde is als de modemcheat.
     

Deel Deze Pagina