[Halo 2] Codes/ Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 16 nov 2004.

  1. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je cheaten als je ook op live heel hard ownt zonder die shit!
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je heel goed bent kan het superleuk zijn om eens om Coalgulation heen te lopen! :) vooral als je het in je eentje kunt O-)
     
  3. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk jij begrijpt het!!

    marja wij ownen, en daardoor gaan zij cheaten.
     
  4. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Er blijven altijd wel van die gasten zijn die zielig zijn en gaan cheaten.
    Daar kan je neit zoveel tege doen er blijven ltijd wel nieuwe komen. Maar je kan tog met erkende gamers spelen.
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    je kan niet echt cheaten, het is meer gebruik maken van de slordigheids fouten van de ontwikkelaars, chaeten "mag" niet, maar glitchen is iets heel anders...
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh je kunt wel cheaten hoor! de modem glitch maakt winnen ECHT onmogelijk
     
  7. Mad_Scientist

    Mad_Scientist Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf ook wel is een glitch game, maar laatst toen hoste ik een TS game in coagulation, en toen ging zo´n gast met de spectre uit de map, iedereen snipen.....daar heb ik echt een hekel aan!!

    ( ma hij was wel binne 2 sec. gesniped,,:p:p)
     
  8. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon oefennen om legendary uit te spelen heb ze bij H1 en H2 al gedaan is niet moeilijk maar ook weer niet makkelijk *)
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44

    je zij het zelf hoor: modem "GLITCH"
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het mag dan misschien een glitch zijn maar dit is geen slordigheid van bungie (maar de superbounces en door de muur de vlag heenpakken wel). Het verschil tussen glitchen en cheaten hier is dat iedereen in theorie dezelfde glitches kan (op de rocketjump van de host na), maar niet iedereen heeft een standbymodem en tijdens zo'n standby doe jij iets wat anderen helemala niet kunnen en dat is gewoon fucking lame.
     
  11. payne007

    payne007 Guest

    hier zijn nog wat dingen ma ze zijn wel in het engels: k kon ze niet vinden in het nederlands.sorry :{

    Turn off your XBOX or Save and Quit. 2. Go to Campaign and select level and choose Cairo Station. 3. Skip the cinematics and then Save and Quit. 4. Go Outskirt and your hud is back.Op het begin van outskirts spring op de top van het licht op de top van de deur met een lage sprong, spring dan op het linkerplatform.draai naar links en ga beneden langs de zwarte gang en pak de doodskop op.
    Beat the level Delta Halo on any difficulty with an empty sword. After the cut scene finishes switching levels, you'll have a zero energy sword, but it acts like a normal sword. You can't see the blade though.

    Get a Scarab Gun:
    This is done on the level Metropolis and is easiest when done on Co-op. When you start out, cross the bridge. Take out every enemy and even your marines. When you're near the end, Cortana will say something about a "Welcome Party". Three Banshees and a few ghosts will appear. Take them all out. Then 2 Wraiths and 2 Banshees will appear. Take out both Wraiths, and only one Banshee. Have Player 1 continue through the tunnel, but have Player 2 stay outside and [leid af] the Banshee. Once Player 1 reaches the area with the circular opening (a Jackal with a Beam rifle is present), take out the Jackal and head back to where Player 2 is. Here is the hard part. Get the Banshee to follow both players into the tunnel. Do not board it yet! The first few times it will come at you and fly back out, but stay where you are. It should come back after you. (If it doesn't, go back outside and try again). Eventually, you'll have to get it over two road blocks. Once it is past the second one, have both players stand near the entrance of the room where Player 1 took out the Jackal. It should fly at you and get stuck. Shoot off both of its wings so it can fit thru. Have Player 1 walk slowly in front of the Banshee, making it follow him. Player 2 should be behind it, gently pushing it. Take it to the left and get ready to board it. As soon as you hit the checkpoint, the Elite in the Banshee will disappear. You only have about a second to get in before the Banshee also disappears. Both players should press X quickly. If done right, one of the players will be driving the Banshee! Take it outside and directly up. Very high in the sky are two skyscrapers with two bridges connecting them. In the middle of the bridge closest to you, there is something that looks like a plasma rifle. It's actually a Scarab gun! It has infinite ammo, so have fun. Just don't aim at the ground....


    Halo 1
    Go to the ''settings'' screen and press Y to make a new profile named '.fortune', and a strange message appears.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gebeurt er niks.
     
  13. sam_sadist

    sam_sadist Guest

    das wel bij halo 1 sorry verkeerd dinges gezet |:-
     
  14. ErikE

    ErikE Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel een soort cheats, dan moet je bepaalde skulls vinden, sommige hebben best leuke effecten. Het nadeel is alleen dat je de meeste levels up legendary moet spelen wil je ze kunnen halen. Ik heb er 2 gehaald, en 1tje ben ik op de goede plek gekomen alleen deed ik hem niet op legendary :p.


    En dan over die Scarab-Gun: toch al wel 15 keer geprobeerd, maar het is verdomde irritant! Die banshees lokken enzo lukt wel, maar die Banshee is bij mij steeds te snel weg! En 1 keer bleef hij nog wel 2 seconden maar toen was hij al een eind door die tunnen dus moest ik echt heel hard rennen om er nog in de buurt te komen voordat hij verdween |:-.
    Is iemand het hier al gelukt om die Scarab Gun te halen?.

    PS: hier zijn trouwens een paar pagina's met informatie over hoe je die skulls moet krijgen en over glitches enzo:
    http://www.halo-center.com/staticpages/index.php?page=20041225155628394
    http://cheats.teamxbox.com/xbox/472/Halo-2
    http://www.gamespot.com/xbox/action/halo2/hints.html
    >>> op deze staan ergens onderaan nog een paar glitch FAQ's, ik gebruik deze wel veel: http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/halo_2_glitch.txt
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees maar terug, iedereen kan het ;)

    1)Je moet naar de banshee kijken en achteruit lopen, werkt altijd als ie vastzit.
    2)Je moet m schuin die tunnel in laten vliegen, dan kun je eronderdoor kruipen. Zodra je Loading ziet staan, x in BLIJVEN drukken.
     
  16. pls_devil

    pls_devil Guest

    mij is het nog ni gelukt O-)
     
  17. ErikE

    ErikE Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat achteruitlopen had ik door, maar ik ben gewoon steeds te laat en dat is niet leuk :p.

    Net even op Legendary The Arbiter gespeeld en ik heb weer een skull gehaald, de grunt b-day skull ofzo, wel melig.


    -edit: Oke, nog 1 keer geprobeerd, en ik heb de scarab-gun! Ik was eindelijk op tijd, bedankt voor de tip, ik zorgde dat ik cotinu 'press x to jack the banshee' in beeld had staan toen ik over het loading point ging, thanks a lot _O_.


    -edit 2: nog even verder gevlogen en ik heb nu ook die gigantische voetbal gevonden :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  18. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet zo goed waar ik dit moeten zetten dus zet ik het maar ff hiet neer als ik bij halo 2 multiplayer wil doen doen allen mappen het niet meer? iemand enig idee hoe dit kan?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daar heb ik soms ook last van :confused:. Dat duurt dan wel 5 min voordat je pas een in een MP map zit. Gewoon ff Single Player mode doen en dan weer afsluiten. Dan doen de maps het waarschijnlijk wel. Of zet een 2 controller aan. Of doen je xbox uit en dan aan :). Moet lukken want ik heb ook vaak last van dit vage probleem..
     
  20. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik moest gewoon wat langer wachten maar nu doet ie het weer gewoon goed vaag:D
     

Deel Deze Pagina