[Halo 2] Codes/ Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 16 nov 2004.

  1. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het al genoemd is, maar www.highimpacthalo.org is een perfecte site als je cheats, glitches wilt hebben. Staan ook hele leuke superbounces tussen :+ . Trouwens: Iedereen die Turf en Sanctuary nog niet hadden, ze zijn nu GRATIS te downloaden. Meld je aan op xbox live en kies van de 4 opties (quikmatch, optimatch, create party, content download) content download. *)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    superjump op midship.

    ga op een half rond ding staan met je gezicht naar de muur in de kamer waar je de vlag kan pakken. als je speelt weet je wat ik bedoel. loopt bukkend tege de muur aan tot je beeld begint te trille. dan druk je op a. als je neekomt zal je superbouncen.
     
  3. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet niet waarom, maar elke superjump die ik probeer lukt niet |:- . Zanzibar lukt niet (daar bij dat glas) die van hier boven op midship lukt niet. Moet je als je naar beneden springt ook naar voren in houden of a, en als je neerkomt? :confused:
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je los komt als een gek gaan rammen op de a knop en na voren drukken.
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat hij PAL 60 uit heeft staan.. Persoonlijk houdt ik alleen naar voren ingedrukt, dat op a rammen hoeft bij mij nooit
     
  6. Pansix

    Pansix Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken een toffe glitch voor een gigantische voetbal te krijgen 8)
     
  7. Pansix

    Pansix Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een paar keer geprobeert om de scarab gun te vinden,maar ik vind hem niet waar precies ligt hij?
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) poeh dat is lang geleden.. gelukkig kun je de voetbal krijgen, dat scheelt een hoop uitleggen

    Als je met de banshee uit de tunnel komt vlieg je lings naar boven HEEL hoog, op die brug staat een oranje pion met de scarab gun die erboven zweeft.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar tis wel een heel karwei om een banshee tekrijgen. Maar die voetbal is wel dope ja, maar die scarab helemaal. Geeft ook zo'n maf geluidje als je der mee schiet.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De voetbal maakt de scarab gun makkelijker. Hhmm.
    Wilt iemand dit uitleggen.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen maakt helemaal niet makkelijker. Je moet gewoon met een Banshee uit die tunnel komen.
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat er toch helemaal niet, als je bij de voetbal kunt kun je ook bij de scarab gun komen.
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies
     
  14. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    /Mod Lees de [faq]huisregels[/faq] nog even door. - 2k
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2005
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    dit klinkt heel erg raar, maar ik heb halo 2 nu op easy, normal en legendary uitgespeeld en nog steeds diej irritante extra maps niet gekregen diej je hoort te krijgen als je het spel uitspeelt (Foundation etc.)
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ten eerste krijg je álleen foundation.. ten 2e hoor je die niet te krijgen als je het spel uitspeelt.. wat je wel moet doen staat al 10 keer in de tread
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    zover ik heb gezocht hoor je hem WEL te krijgen als je hem uitspeelt en daar gaat het mij juist om.
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan krijg je hem wel.. 8)
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Foundation kreeg je via een xbox live update, of door het spel uitspelen (weet niet waarom dat bij jou niet zo is). De andere maps kun je of met het map pack op je xbox zetten of via xbox-live downloaden
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen live maar een vriend wel de map-pack als je die erop zet zou het dan kunnen dat je ook foundation erbij krijgt (er zit ook een update bij de map-pack)
     

Deel Deze Pagina