This code will work only if you have completed the game at least once on legendary difficulty.firstly,start a new game on hard or legendary difficulty.During the armory level,approach any elites and kill them with melee attacks.weapons should not be used as this will not enable the cheat.immediately after killing an elite,turn off your xbox and switched it on again.you will be pleasantly surprised that you will get unlimited ammunition for all weapons!
hahahahaha dat is omogelijk, dat is het zelfde als dat je zegt: spring van het level lockout naar beneden en als je nog leeft word je onsterfelijk
Boeiend, ik vind het ook wel eens leuk om, nou... zeg eens iets.. Te vliegen ofzo met een Wartog.. Het is gewoon koel om dingen te doen die normaal niet kunnen. gewoon vet. niet zielig ofzo.
dit is niet echt een code of een cheat maar meer een glitch. kennen jullie sword canceling dat is aavallen met je zwaard en dan meteen stoppen met je aanval (je doet hem geen schade) je krijgt een boost naar die gene toe. nu is het volgende je tegenstander springt en je valt aan cancel die aanval en je zit nu onder je tegenstander. je tegenstander springt hele tijd en je boost hem zo omhoog met je aanval en dan cancellen. je kan op leuke plaatsen komen zo
je mag toch lekke wel zelf doen wat je wil? als je andere mensen er maar niet mee lastig valt!!! yess ik ben lekker wijs!!
Spoiler SPOILER!!! kijk cheaten is voor singleplayer wel leuk, als je hem uit heb gespeeld tenminste, ik weet er 1, nl. die skelettenkop bij level outskirts, spring op de lamp boven aan de trap en daarna op schuine deel, links van je ligt schedel, pak die en je HUD is weg
Die is inderdaad erg goed, zoals eerder in andere topic's al is gezegt, misschien is dat ding wel in ieder level te vinden!?
Leg eens uit hoe je dat sword canceling doet. Cheats zijn leuk om te gebruiken als je even wat aan wilt kloten als je het spel al uitgespeeld hebt. Ze zouden er best een paar in mogen gooien, zolang ze er maar voor zorgen dat in de multiplayer die allemaal niet te gebruiken zijn.
STap1:kies een groot level stap2:je moet minimaal een zwaart een banshee en een warthog hebben stap3:Ga met je zwaard in de side seat van je warthog zitten stap4:laat de gast met de banshee dichtbij de side seat vliegen waar de ander inzit stap5:diegene in de warthog met zijn zwaard vizier op de banshee richten en als hij rood is *slaan*(hij zal niet slaan gewoon niks doen daarna) stap6:diegene met de bansheee vliegt ver weg stap7tap uit de warthog en je vliegt ECHT ver weg (ja het werkt echt ik doe het vaak zelf met een vriend voor de lol)
Hoe cancel je in godsnaam een attack? En ik ben al een paar dagen bezig om te proberen om bovenop Foundation te geraken. Iemand help?
je hebt toch van die "Air Lifts" als je dan een beetje mee stuurt in de lucht kom je al op de rand... maar denk dat er gwoon weer een onzichtbare muur zit....
ja maar nu weet ik nog steets niet hoe je een sword atack moet cancelen kan iemand dat alstjeblieft uitleggen edit: en weet iemand hoe je op da grote ding komt in zanzibar(dat ronde ding) en wel graag er OP en niet zeggen; op die rond draaiende dingen gaan staan en dan ga je naar boven, ik bedoel egt EROP
Mag ik even zeggen dat ik dit een doelloze post vind? Ik bedoel, als je het spel 1 of meerdere keren hebt uitgespeeld, en even zoveel mogelijk ongein uit het spel wilt halen, dan is cheaten of glitchen best toegestaan vind ik.
lol als je cheats wilt gebruiken moet je dat toch lekker zelf weten? zolang je er andere mensen maar niet mee lastig valt ...