1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Codes/ Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 16 nov 2004.

  1. fcpsycho

    fcpsycho Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    This code will work only if you have completed the game at least once on legendary difficulty.firstly,start a new game on hard or legendary difficulty.During the armory level,approach any elites and kill them with melee attacks.weapons should not be used as this will not enable the cheat.immediately after killing an elite,turn off your xbox and switched it on again.you will be pleasantly surprised that you will get unlimited ammunition for all weapons!
    _O_
     
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha dat is omogelijk, dat is het zelfde als dat je zegt: spring van het level lockout naar beneden en als je nog leeft word je onsterfelijk
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Boeiend, ik vind het ook wel eens leuk om, nou... zeg eens iets..
    Te vliegen ofzo met een Wartog.. Het is gewoon koel om dingen te doen die normaal niet kunnen. gewoon vet.

    niet zielig ofzo.
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet echt een code of een cheat maar meer een glitch. kennen jullie sword canceling dat is aavallen met je zwaard en dan meteen stoppen met je aanval (je doet hem geen schade) je krijgt een boost naar die gene toe. nu is het volgende je tegenstander springt en je valt aan cancel die aanval en je zit nu onder je tegenstander. je tegenstander springt hele tijd en je boost hem zo omhoog met je aanval en dan cancellen. je kan op leuke plaatsen komen zo :D
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  5. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag toch lekke wel zelf doen wat je wil? als je andere mensen er maar niet mee lastig valt!!!
    yess ik ben lekker wijs!!
     
  6. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je ddat cancelen dan?
     
  7. Imhotep1337

    Imhotep1337 ownage 4 life

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER!!!


    kijk cheaten is voor singleplayer wel leuk, als je hem uit heb gespeeld tenminste, ik weet er 1, nl. die skelettenkop bij level outskirts, spring op de lamp boven aan de trap en daarna op schuine deel, links van je ligt schedel, pak die en je HUD is weg
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Die is inderdaad erg goed, zoals eerder in andere topic's al is gezegt, misschien is dat ding wel in ieder level te vinden!?
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg eens uit hoe je dat sword canceling doet.

    Cheats zijn leuk om te gebruiken als je even wat aan wilt kloten als je het spel al uitgespeeld hebt. Ze zouden er best een paar in mogen gooien, zolang ze er maar voor zorgen dat in de multiplayer die allemaal niet te gebruiken zijn.
     
  10. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het ook maar dan op legandery mode !!
     
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    STap1:kies een groot level
    stap2:je moet minimaal een zwaart een banshee en een warthog hebben
    stap3:Ga met je zwaard in de side seat van je warthog zitten
    stap4:laat de gast met de banshee dichtbij de side seat vliegen waar de ander inzit
    stap5:diegene in de warthog met zijn zwaard vizier op de banshee richten en als hij rood is *slaan*(hij zal niet slaan gewoon niks doen daarna)
    stap6:diegene met de bansheee vliegt ver weg
    stap7:confused:tap uit de warthog en je vliegt ECHT ver weg (ja het werkt echt ik doe het vaak zelf met een vriend voor de lol)
     
  12. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe cancel je in godsnaam een attack?

    En ik ben al een paar dagen bezig om te proberen om bovenop Foundation te geraken.
    Iemand help?
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt idd in ieder level te liggen. Ze hebben er tot nu toe 15 gevonden las ik op bungie.
     
  14. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch van die "Air Lifts" als je dan een beetje mee stuurt in de lucht kom je al op de rand... maar denk dat er gwoon weer een onzichtbare muur zit....
     
  15. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar nu weet ik nog steets niet hoe je een sword atack moet cancelen
    kan iemand dat alstjeblieft uitleggen

    edit: en weet iemand hoe je op da grote ding komt in zanzibar(dat ronde ding)
    en wel graag er OP en niet zeggen; op die rond draaiende dingen gaan staan en dan ga je naar boven, ik bedoel egt EROP
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  16. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    toch denk ik dat degene die tie topic maakte het gewoon te moeilijk had met Halo 2 :)
     
  17. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even zeggen dat ik dit een doelloze post vind? Ik bedoel, als je het spel 1 of meerdere keren hebt uitgespeeld, en even zoveel mogelijk ongein uit het spel wilt halen, dan is cheaten of glitchen best toegestaan vind ik.
     
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    tis echt extreme moeilijk op legendary ik geraak het eerste level niet door...echt rot :mad:
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet mooi, meneer KLOOTwijk:p
     
  20. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    lol als je cheats wilt gebruiken moet je dat toch lekker zelf weten? zolang je er andere mensen maar niet mee lastig valt ...
     

Deel Deze Pagina