1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Codes/ Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 16 nov 2004.

  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    als cheaten mogelijk is, dan wel hoor... :{
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten is mogelijk... |:- :mad: |:-

    er is een groepje amerikanen, die dat blauwe "zoek beste connectie" scherm gebruiken.
    zelf kunnen ze dan wel door spelen maar de tegenstanders niet ... die staan dus gewoon stil. want voor hun wordt de beste connectie gezocht.
    vaak worden ze gezien in capture the flag games...
    tenminste dat heb ik zo gehoort... :mad:
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het filmpje ook gezien, maar ik ben er niet van overtuigt dat dit met opzet gedaan is, het kan ook zijn dat dit een eenmalige laggy game was waarvan één team de dupe is geworden. Als je namelijk van host wisselt, dan heeft dat invloed op alle spelers en niet enkel op één team. :confused:
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom vind ik het zo vreemd ... ik hoop ook dat het een éénmalig foutje was.
    zou wel zwaar bagger wezen als het echt een cheat is.
     
  5. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    @Martini, ik heb de laatste tijd ook alleen maar geglitcht en ben op veel bijna onmogelijke plaatsen terechtgekomen.
    En vandaag heb ik dus 3 (!) uur geprobeert bovenop die schijf (Burial Mounds) te komen, ik heb eronder gestaan (erachter dus) maar een invisible wall hield me van slagen. :mad:

    Kun je me misschien een hint geven? En die voertuigen op Foundation is me ook nog een mysterie.
     
  6. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 heeft alleen wel een grote fout erin zitten.
    Als je hem uit zou hebben gespeeld, krijg je een extra multiplayer level.
    Dat is dus niet zo.
    Ik heb een manier op het net gevonden waardoor je het level als nog kunt krijgen.
    Je hoeft geen xbox-live te hebben.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm tsja heb je het over
    foundation?
    die krijg je gewoon als je een bepaalde handdeling uitvoert, naja die is hier al vaker verteld... :)
     
  8. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    en werkt ie ook
    of was het gewoon geen fout, omdat het geen beloofte was maar weeres een fabeltje ?
     
  9. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Kwam dit screenie vandaag tegen (is niet officieel), ziet er wel stoer uit:
    [​IMG]

    @Xilvero, om op die schijf op Burial Mounds te komen moet je eerst door de ontzichtbare muur.
    Om een voertuig op Foundation te krijgen moet je die tonnen explosief aan de zijkant gebruiken.
     
  10. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het vanavond proberen, maar zomaar door de onzichtbare muur?
    Ik weet dat als iemand aan de andere kant staat, dat je erdoorheen kan slaan. Maar alleen?
     
  11. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan er via de zeikand op , over die linker pilaren die er staan bij de weg met de gebroken kanten
     
  12. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    is vast van een gemodde xbox...erg jammer..ik wil ook 2 energy swords dual wielden:p
     
  13. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het weinig met een gemodde xbox te maken heeft, maargoed na 1 klap van en energy sword ben je dood

    dus twee is ook zo overbodig he :cool:
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niet gelocked bent ( dat je richtpunt rood is) dan hoeft hij niet in 1 keer dood
    te zijn, ook als je overshield aan heb is 1 klap niet dood.

    en zeg nou zelf dit ziet er toch gewoon vet uit !!!!!!!
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja volgens mij heb ik dit welleens gezien want ik kwam een keer in Zanzibar (ronde was net begonnen) en meteen had een Amerikaan al de vlag :eek:
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag ... het zou toch niet mogelijk moeten zijn dat de ene partij wel kan spelen terwijl
    de andere partij wel kan spelen. ookal heeft de andere partij traag internet....
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja het zou eigenlijk ook niet mogen maar dat was gewoon niet normaal snel.. Misschien dat ik die dag niet echt wakker ben geweest maar er zijn wel meerdere fouten in Halo2..
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je het erg als ik je aan mijn friendlist toevoeg...
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen fout in het spel, het komt bij meerdere Live games voor. Het heeft te maken met het tijdelijk uitzetten van je modem (werkt niet bij alle modems).
    Voor meer info moet je maar op de site van Bungie kijken, ze zullen er wel iets aan gaan doen... Bovendien, die gasten die cheaten krijgen wel een hogere rank maar beter worden ze er niet van... Ze zullen dus tegen steeds sterkere tegenstanders moeten cheaten, vanzelfsprekend komen er dus ook steeds meer (serieuze) klachten bij Bungie en MS binnen over deze gasten...
    Dus ik maak me er niet veel zorgen over, als het je overkomt, gewoon stoppen en melden ofzo ;)
     
  20. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn wel meer foutjes. Zo heb ik per ongeluk een keer de vlag door een muur heen gepakt. In Zanzibar lag de vlag nog in de basis maar bij die muur van zo'n steegje. Dus ik kwam van buitenaf aanlopen en daar lag het zwaard, ik druk op X en opeens had ik de vlag, echt heel vaag.

    Ik heb ook een keer meegemaakt in Ivory Towers dat eentje de vlag pakte hem in het water gooide en dan kan je hem zo pakken van onder waar het zwaard ligt. Heel lullig...
     

Deel Deze Pagina