[Halo 2] Codes/ Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 16 nov 2004.

  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat vind ik dus geen goede reden, want ze hebben precies hetzelfde bij de banshee WEL gedaan
     
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk als ik nou een bungie gast was he :p
    dan zou ik bij de wraith gewoon de boost op de B knop zetten.
    de kanon gewoon op de rechte trigger doen.
    en de mitrileur op de linker trigger.

    dus amras als ze dat hadden gedaan was het wel beter geweest.
    en dan voor de rede dat ze het erin moesten stoppen.
    Of ze konden het erin zetten voor de single player of helemaal
    eruit halen voor de single player, want met legendary de Great journey lvl
    word ik meestal neergeknalt door dat wapen van de wraith.. dus best wel
    onhandig gedaan van bungie toch?
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    in de official guide staat dat er in de sp wel mitrailleurs inzitten maar niet in de mp

    200ste post *)
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk ja, zo had ik het ook het liefst gezien. Ik meende ook dat die in de single player wel erin zit. Maar ik zit nooit in dat ding, dus heb het nog niet uit geprobeerd in de single player.
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij het al geprobeerd dan, want ik heb alle knopjes gedrukt nog steeds niet gevonden :'-(
     
  6. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit er NIET in hoor. Alleen de Covenant kan ze gebruiken.
     
  7. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar speelde ik een minor clanmatch in het woestijnlevel (naam vergeten :confused:, met 'the boneyard') capture the flag. Eerst zijn wij aan de beurt om aan te vallen, de tegenstanders waren niet goed en we droppen de vlag makkelijk op ons startpunt. Dan is de tegenstander: 1 persoon pakt de warthog en rijdt hem in onze basis aan de rechterkant (waar geen vast geschut is), opeens is de vlag verdwenen (voor mijn ogen) en komt de boodschap 'blue team scored'. :confused: 1-1 We scoren weer: 2-1, en vervolgens flikken zij dezelfde cheat weer. :mad: Natuurlijk hebben we alledrie feedback (cheating) gegeven. Weet iemand hoe zij zo kunnen scoren?
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je het over Burial mounths .. en gaan hun met de warthog door de rechterkant door dat tunneltje je basis in
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat niet iets met een modem aan/uit zetten zodat je eerder kunt beginnen met spelen?
    Meer mensen hebben dit al meegemaakt. Meer dan ze opgeven als cheater kun je niet doen, ze zullen die feedback wel vaker krijgen. Bungie krijgt ze wel te pakken.
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Burial Mounds, maar ze gaan zeker niet door het tunneltje. Ze zetten de warthog naast de basis neer, de vlag verdwijnt letterlijk voor mijn ogen, niemand behalve ik in de buurt van de vlag, en ze scoren 2 seconden later. En dit gebeurt dan na ongeveer 30 sec. ( tijd die ze nodig hebben om de warthog naast de basis te krijgen in ieder geval ) dus dat modem ding lijkt me ook niet waarschijnlijk.
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dit ook met RAINBOW SIX BLACK ARROW.. en dat kan alleen als je zelf host.(trick met modem uit en aan zetten).. dus in die match waar jij speelde was die gene die gescoord had de HOST?
     
  12. Trossarms

    Trossarms Guest

    Dat is de routerglitch of zoiets als hun hem heel snel aan en uitzetten dan krijg je hele erge lag maar hun niet
     
  13. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil dat zeggen dat ze in 3 seconden een heel level over kunnen? Lijkt me erg sterk.
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar volgens mij kun je het vergelijken met het scherm dat je krijgt als de host weg gaat. Het duurt dan een tijd voordat jij verbinding maakt. Zij kunnen dan gewoon doorspelen, terwijl jij opnieuw verbinding aan het maken bent.
    Dus het lijkt voor jou 3 seconden, maar zij hebben al een heel stuk gespeeld in die tijd.
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    die vlag springt dan zeg maar van de ene kant vant lvl naar de andere. er zal wel een update over kome om te downen op live.
     
  16. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wordt ook wel de Dummy glitch genoemd, dat is cheaten dus de kans is dat ze geband van Xbox Live worden
     
  17. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Een stel amerikanen heeft mij vanmiddag in een custom game allerlei cheats laten zien. Waaronder het hierboven besproken probleem ( wat niks met de modem te maken heeft overigens ). Ook lieten ze zien (en legden ze uit :9) hoe je van de ene vlag naar de andere vliegt in midship en hoe je bovenop lockout komt. :D
     
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    mare die cheats die jij noemt zijn eerder glitches :9 die waarschijnlijk de meeste halo 2 ers al kennen :9 maar het is altijd leuk om ze te gebruiken _O_ mare dat van lockout doe je dat met sword jumping dat de een boven bij de blauwe straal gaat staan en dat de andere beneden staat en dat die dan net voordat de andere gaat springen ook moet springen en gaat slaan en dan op xje drukken? O-)
     
  19. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, als je alleen al kijkt naar hoeveel mensen dachten dat het met de modem te maken had zie je al dat dit nog niet echt breed bekend is.

    En ja, het moet inderdaad zoals jij het beschrijft. :9
     
  20. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe misschien zit ik wel in een glitch vrienden kring?? _O_ nouja dan kennen de meeste mensen het niet maare heb jij xbc? misschien leuk voorn avondje alleeen glitchen _O_
     

Deel Deze Pagina