1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Codes/ Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 16 nov 2004.

1. Pipo

Pipo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit omschreef ik dus in mijn laatste post (#137)

2. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is eigenlijk de Tread gebleven van de Eastereggs??

3. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft allemaal met dat dummy glitchen te maken.

maar weet iemand een site waar alle glitchs staan?

Hoe werkt Dat rocket-sword vliegen? ik probeer het telkens maar het lukt niet. kunne jullie het vertellen

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  4. Asmo

Asmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm inmiddels weet ik al hoe die glitch werkt in burial mounds :) Is nog best lastig om goed uit te voeren maar wel leuk om ff te proberen! :)

Die rocker-sword werkt als volgt:

je hebt 2 spelers nodig....neem een rocketr, en als secundary weapon een sword. Schiet vervolgens je rocket leeg. Mik nu met je rocket op het ventje zodat het visier rood wordt... Als het visier rood is moet je vervolgens 3 knoppen tegelijkertijd indrukken. X + Y en de rechtertrigger... Ik gebruik altijd mijn rechterduim om x + Y in te drukken, en met mijn rechtermiddelvinger druk ik de trigger in... Als het niet lukt, gewoon ff proberen, of een beetje rammen :) Doe ik ook altijd :)

Je kan trouwens ook alleen met het zwaard vliegen maar dat gaat niet zo ver, met je zwaard op n enemy mikken zodat het visier rood wordt, rechtertrigger indrukken, en op x (dat is dus cancel) klikken zodat je de aanval verbreekt, maar toch richting de enemy bent gevlogen... :) Wicked!!!

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja glitches staan overal beschreven neem eens een kijkje op haloib (en dan nog www. ervoor en .com erachter) Is wel engels maar je kan er bijna alles wel vinden, inlusief de easter eggs. Glitchen is leuk als je het in een server doet waar iedeeen er mee bezig is, puur voor de lol. Echter als er in een serieuze game geglitcht wordt vind ik dit erg zwak, dan wordt het cheaten.

6. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een moeite,
    bij zword-rocket flying, 1e weapons rocketlauncher , 2e zwaard.
    dan als het visier rood wordt, wisselen (Y dus) en dan als er geen wapen meer in beeld is, rechter trigger.
    dan vlieg je naar voren.
    als je hem dood wil geen X indrukken, als je hem wil laten leven wel X in drukken

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat maakt t duidelijker, ik kan het wel maar voor de mensen die het willen zien: tik eens in bij google: HALO 2 trick movie
    (*hint)

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: we hebben het over halo 2 hoor!

_O_ _O_ www.highimpacthalo.org _O_ _O_

9. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    dus ???? glitchen in serieuze potjes blijft lame, en als je denkt dat haloib geen filmpjes heeft van halo2 moet je maar eens goed kijken, op het forum staan namenlijk veel easter eggs, skulls en glitches uigelegd in text en audiovisuele data.

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    1 deze tread is niet bedoeld voor mensen die codes / cheats lame vinden ze kunnen afkraken
    2 sorry! ik typ die site van jou in, klik op TRICK DATABASE en wat zie ik? Alléén maar halo 1 tricks.. mijn fout, maar je had er best even bij mogen zeggen dat het t forum betrof

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Blind Mode

At the beginning of Outskirts jump on top of the light on top of the door with a crouch jump, then jump to the left platform. Turn to your left and go down the long dark corridor and pick up the skull; it will say blind and your screen will flash black for a while. In this mode you can not see your weapon, body, shields, ammo, or radar. To get rid of this feature use the following method: 1. Turn off your XBOX or Save and Quit. 2. Go to Campaign and select level and choose Cairo Station. 3. Skip the cinematics and then Save and Quit. 4. Go Outskirt and your hud is back.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Grunts Birthday Party Mode

In the level Arbiter on Legendary. Once you get to the first banshee section, fly immediately straight down all the way to the bottom of the map. In one of the cracks where the large cylinders connect to the station. There will be a circle of grunts dancing around a skull. When you pick up the skull; it will say Grunt Birthday Party on the screen. Now when you kill a enemy with a projectile weapon, they will blow up like a plasma grenade was stuck to them.To get rid of this feature use the same method as the blind mode.

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Unknown Skull

At the begining "Armory" wait in the room until the Sarge starts telling you to get into the elevator. You MUST wait for him to say "Would it help if I said please?" When he says this, get into the elevator and go down to the tram. Get on the tram and face towards the INSIDE of the building. Press up against the glass doors towards the inside of the building. You should hold 'X' down, and you should pick up the skull. It's on a stack of green crates, near the end of the tram ride

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Unlimited Sword

Beat the level Delta Halo on any difficulty with an empty sword. After the cutscene finishes switching levels, you'll have a zero energy sword, but it acts like a normal sword. You can't see the blade though

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn gewoon de skuls. dat kon je ook in de ene tread vinden van de halo2 dinges. maar die is verdwenen :p

:cool: 100e POST *) :)

16. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    @ da Bomb, dit zijn geen cheats maar easter eggs, en als je ze van een andere site afhaalt (haloib) vertaal ze dan voor 't gemak ook ff naar het Nederlands :p

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    je kan tog wel engels ?!?

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik zo goed in engels was had ik ze wel vertaald hoor

19. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan ik engels :)
    Ok is een goede reden :p

20. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, begrijp het heus wel, maar gebruik de Edit toets, is wat overzichtelijker.;)

Deel Deze Pagina