Toch vreemd... dat textures niet altijd goed laden heb ik helemaal nog niet gemerkt, dus daar heb ik ook helemaal geen problemen mee.
Ik verbaas me er juist over dat ik nergens iets lees over de FOV (field of view). Ik heb al sinds ik het spel voor het eerst laad de neiging om uit te zoomen. Iets klopt niet met de positie/lens van de camera. Het is een beetje alsof de master chief oogkleppen opheeft. En dat maakt het spel direct hectischer en minder overzichtelijk. (kijk ook maar eens goed naar de positie van de guns... het is alsof hij de pistolen bijna tegen zijn wangen aan drukt vanuit 1st person.... maar zie je in de multi player een chief lopen dan is dat echt niet zo)
Een bijkomstigheid daarvan is dat ik vermoed dat mensen die gevoelig zijn voor epileptische aanvallen dit spel beter links kunnen laten liggen. Ik heb daar geen last van maar moet wel na een uurtje halo2 een half uurtje pauze houden anders krijg ik koppijn.
En wat dat betreft begint halo2 jammer genoeg wat te veel op Unreal te lijken... een spel dat voor mij onspeelbaar is, en voor mensen met epileptische neigingen dodelijk.
Ik zou de game een heel hoog cijfer gegeven hebben, maar de "camera" is zo centraal dat dit voor mij de hele game omlaag haalt.
Laatst bewerkt: 20 nov 2004