Weetje wat jullie zijn ???? EEN STEL VERWENDE APEN!!!!
Natuurlijk valt het spel tegen als je eht de 1e keer speelt!! maar dat komt omdat we te hoge verwachtingen hadden!! Denk na , na alles wat we ervan hadden gehoopt kon het nooit aan die verwachtingen voldoen!
Het ergste is dat er juist steeds meer verwachtingen kwamen wat er voor zorgde dat het spel nog meer tegen viel.
Gebrijp dan toch dat je het spel neit moet beoordelen naar wat je ervan ahd gehoopt dat eht spel zou worden, maar op wat eht spel is. Zoals Boris in de PU zei: mischien kunnen we door de overvloed aan game ervaring niet meer genieten van het simpelen (zoals het zeuren dat je alweer in een warthog zit en alweer door een gangetje gaat: MENSEN DAT IS WAAR HET HELE SPEL OM DRAAIT!!!).
geniet van het simeplen en klaag niet zoveel dat de game tegenvalt, want dat hebben jullie door tehoge verwachtingen er zelf van gemaakt!
En eht einde? nou heel simpel dat zeiden mensuh tog ook bij LOTR!?
En daar was het te vergeven ,omdat ze wisten dat er een vervolg kwam.
Dat is hier ook zo (ok ik geef toe dat ik het ook een kut gevoel vond ,maaja mij liet het alleen verlangen naar halo3 7 feb uis nog ver weg

)
Vergeef het spel deze "minpuntjes" die we zelf hebben gecreerd en let eens op de rest. Dat geeft de game een beter uiterlijk siri
(btw mijn punt wat objectief is :
sp: 9.3 (wat nou verhaal zuigt? ik vind het juist wel leuk)
mp: 9.8 (ruzie op het school plein om de gratis xboxlive kaart)
graphics: 8.8 (Schoonheidsfoutjes .... voor de rest ..delta halo..)
sound: 9.2 (Hey deze muziek is best wel lijp! past goed bij de scene)
gameplay: 9.5 (dual weelden owns!!! en lkr goed uitgewerkt)
overal: 9.5
Klik om te vergroten...