1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij hem eens op een hogere moeilijkheids graad moet proberen. dan kan je niet meer zo op een groep vijanden inlopen.
    Er komt dan wel het een en ander aan tactiek bij kijken.

    en btw, eigenlijk werk de battle rifle net als het oude pistool
     
  2. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag voor iedereen?
    Wat vonden jullie nu de coolste scènes/movies/wow-areas...
    Ik vond het coolste het begin van het lvl 'Arbiter' echt te gaaf gewoon
    Metropolis vind ik het leukste lvl vanwege de brug scène en de scarabbazookadestroy operatie
    De final battle van gravemind mag er ook echt wel zijn
    Ook vind ik het echt wel cool om het meer over te steken in het lvl 'regret'
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Quarantine zone
    Die vond ik zeer vet, groots, lekker chaotisch, in verschillende voertuigen, verschillende vijanden en "last but not least" het ziet er Ubervet uit.

    Mij cijfers sp
    Graphics - 9.2
    sound - 9.7
    gameplay - 8.7
    verhaal - 9.6
    mijn beleving - 9.8

    Eind cijfer
    9.4
    Maar legendarisch is hij niet.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het leukste level om te spelen was denk ik The Great Journey. Ik bedoel je begint in een Wraith, zodra je ergens binnen bent moet je samenwerken met twee Hunters. Zo cool gedaan. En een paar sterke Elites. En daarna in een Banshee. Tartarus was ook wel leuk om te verslaan. Cairo, Outskirts en Metropolis komen daarna.

    High Charity en Sacred Icon/Oracle ( weet niet hoe die heet) zijn pure scheitmaps die ik zo snel mogelijk doorliep.
     
  5. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    idd quarantine zone
    vooral het einde op dat platform waar me met 5 sword elites de flood slauhterd 8)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Outskirts en Metropolis vond ik geweldig. Dat zijn 2 levels die ik áltijd herspeel. Ik doe bijna altijd die, ik moet mijzelf dwingen soms een ander level te kiezen.
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics - 9.8
    sound - 9.2
    gameplay - 8.5
    verhaal - 9.1
    mijn beleving - 8.9

    Totaal 9.1
    Het verveeld behoorlijk snel vind ik.

    Edit: De samenwerking van Xbox live is er niet meer, de team spirit valt totaal weg.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  8. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 live is als bier

    je moet het leren drinken
    de meeste vinden het lekker, sommige niet
    kinderen doen er stoer (kinderen doen ook stoer als ze bier hebben gedronken)
    als je het te vaak doet word je (het) zat
    het ziet er HEERLIJK uit
    het is verfrissend
     
  9. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjaa weer een lekkere duidelijke omschrijving, eerst zeg je dat als je het vaak speelt dat je het zat wordt maar vervolgens is het in 1 keer weer heerlijk en verfrissend :confused:
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Ik heb precies het zelfde. Ik heb die twee een keer 6 keer achter elkaar gedaan in co-op. We vonden steeds nieuwe leuke dingen.:+
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nog steeds een leuk spel na een maand intensief spelen, vooral op live is het echt "the best game in town".
     
  12. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 9.5
    :D
    +singleplayer heel mooie compu-tegenstanders.
    +Ralistisch.
    +superluid
    :mad:
    -roteinde
    -je loopt er zo doorheen (makkelijk)
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij dan nog maar een pilsje. Ik ben het eens met iedereen hier die het spel boven de 9 geeft. Het is erg leuk, maar de singleplayer is niet zo 'wow' als ik verwacht had. Maar de multiplayer ben ik nog lang niet moe. Er is nu echt niks beters op de xbox dan met een goed team samenwerken in team skirmish
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Graphics: 9,7
    + Prachtig gemaakt enzo. Gewoon echt heel mooi. Heel realistisch vaak.
    - De filmpjes hebben wel eens last ervan dat ze niet helemaal 'af' zijn.
    Dan is bijvoorbeeld een beeld niet helemaal goed geladen.

    Sound: 9.8
    + Wapengeluiden en die van bijv: Pelicans zijn goed gedaan. Heel realistisch.
    - Bij wapens als de smg had ik een harder geluid verwacht. Die zijn dus niet altijd even goed.

    Gameplay: 10
    + Knalt lekker weg en de AI van de tegenstander is beter en die van de marines is ook beter.
    - Kan ik eigenlijk niet bedenken.

    Verhaal: 9,8
    + Oke niet iedereen vond het even goed maar als je even de tijd neemt om het verhaal uit te denken dan zit het best wel logisch in elkaar.
    - Afgekapt einde.

    Mijn beleving: 10
    + Het sleurt je mee naar heel veel verschillende plaatsen die ik vaak herspeel.
    - Er zijn helaas ook levels die je zo snel mogelijk wil doorkomen. Dit komt doordat de levels dan wat saaier zijn dan de gene die je al hebt gedaan. Maar dat maakt ze niet slecht. Het is meer een persoonlijke smaak.

    Totaal: 9.8
    Tsja. Leer er maar mee leven: eigenlijk ben ik ook een fanboy.
    Alhoewel. Als jullie het niet eens zijn met mijn beoordeling HOEFT het niet aan mij te liggen.:D;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2005
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    HALO 2 verdient geen 10. Maar het is wel goed.

    Er zit bijvoorbeeld in het eerste filmpje met de Chief al een foutje. De kleding verandert. Dit zit in meer filmpjes. Ook is de single-player niet zo geweldig. Vooral de eerste 3 levels zijn goed.

    Ik geef het persoonlijk een 9,3
     
  16. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 2 net als het eerste deel geen reet aan. De omgevingen zijn zo hetzelfde, het verhaal met de covenant erbij vind ik persoonlijk niet leuk, en de live optie vind ik ook om te huilen. Nee, geef mij maar Rainbow Six of Ghost Recon.
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de covenant nie leuk vind moet je de game nie kopen. ;)
     
  18. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daarom wil ik het ook ruilen maar iedereen heeft het al/gehad.
     
  19. Radicalwoozy

    Radicalwoozy Geen Halo 2, PES 4!!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Konnan je hebt gelijk, ik vind Halo 1 + 2 ook NIKS aan, ik zie wel in waarom anderen het een geweldig spel vinden, en ik had het zeker ook een hoog cijfer gegeven (9.0-9.5), maar helaas hou ik niet van het type spel. (een 10 kun je niet halen, er bestaat geen perfect spel) en toen ik het speelde zat er ook een dikke bug in (monster dat geen kant op kon terwijl dit in het beeld wel kon).
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Of juist wel. Covenant ass knallen :9 }:] .
    Ik vind halo 2 gewoon een goed spel. de sp van 1 vind ik beter maar de mp van 2 is beter. Het begin van halo 2 is goed. Als elk level gewoon op aarde was zou het echt een van de bese games ooit zijn. Wat lul ik nou, het is al een van de beste games. Cijfer: 9.6 _0/
     

Deel Deze Pagina