Ik weet niet wat je nu uitkraamt maar ik zal het proberen uit te leggen.
Deel 1 had niet kamertje in iedereen neerknallen, volgend kamertje weer een x-aantal vijanden even neerknallen en weer verder ongeveer 20 minuten lang.
In Halo1 zaten er genoeg ruimtes in waar je gewoon even doorheen moest lopen, kwam je weer wat marines tegen om te assisteren. Als je daar klaar bent loop je weer verder. en had je misschien even geen vijanden. Of ze kwamen vanuit een dropship naar je toe, en werden ze bij je in de buurt gedropt (en word jij aangevallen). In dit deel staan ze in een kamer je komt er aan en schiet ze af en rent weer door naar de volgende (jij ben taldoor in de aanval)
In dit deel móét je soms iedereen in een kamer neerknallen om een deur te openen. (daar baalde ik echt van was je net zo lekker aan het springen, moet je eerst iedereen afknallen
)
En om de vraag van iemand anders te beantwoorden:
Ja ik vond Halo1 echt een top spel.
Misschien ligt het wel gewoon aan de co-op hor, Dat het beeld gewoon te klein is, itt deel1 waar het juist wél goed was. of misschien was het omdat ik best moet was toen ik gespeeld had. Maar een leuk spel zou mijn aandacht houden, nu omdat ik meo was lukte dit heel vaak niet en zat ik gewoon wat te schieten op alles wat bewoog.
Ow en hoezo geven veel members hun oordeel al terwijl die de game nog niet eens gespeeld hebben. De game campaign is veel langer als deel1? als je speelt zoals ik en iemand anders hier in de thread (kom neit zo snel op de naam, degene die het in 6 uur had uitgespeeld) dan is de Single player véél korter. Deel een bleef lang genoeg boeien om niet door de levels heen te rennen, dus misschien qua inhoud is de single player van dit spel groter, de oppervlakte wat je moet overbruggen. MAar de speelduur is korter.
Klik om te vergroten...