1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Marketing.
    Sites willen graag bezoekers houden en de spelletjes fabrikanten te vriend houden. Je moet reviews ook niet serieus nemen, maar gewoon de reacties van mensen afwachten nadat een spel uit is.
     
  2. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    10 man Halo 2 wordt het beste spel ooit gemaakt
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    10-15 uur op normal (nog makkelijker tov Halo 1, dus heroic is de standaard)
    Juist geen herhalende levels en zeker niet zo erg als met de Library het geval was.

    Welke reviews heb jij gelezen?
     
  4. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee wacht, misschien was het zo dan leuker geweest: De hele tijd schieten, puzzel oplossen, Grunt eten geven en veel knuffelen en dan weer schieten 8)

    Halo 2 wordt gewoon de beste SHOOTER van de Xbox! En wat mij betreft het beste spel ooit gemaakt, vooral met die geweldige multiplayer _O_
     
  5. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    er is wel een soort library maar gelukig is ie veel lukker en niet zo eentonig als in halo 1
    en zelfs op normal zitten er best moeilijke stukken tussen waar je heel vaak dood gaat en ikvind het echt een super gaaf en mooie spel
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  6. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit best een sterke auto-aim in, net zoals een lockon, als je eenmaal op zen hoofd zit en hij bgint als een gek te springen of straven blijft hij op zen hoofd gmikt :mad:
     
  7. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt allemaal ongelooflijk mee. Ik begin met halo 2 meteen op Heroic, dus 10-15 uur is dan niet van toepassing. Ik speel ook erg rustig, zodat ik optimaal van de omgevingen en graphics kan genieten. Ik denk dat ik er minstens 30 uur mee bezig zal zijn. En de campaign van halo 2 is volgens mij niet korter dan die van halo 1, en halo 1 vond ik lekker lang:D

    En zoiezo, halo 2 is DE halo beater, het is halo met overal een schepje bovenop. Dus twijfel niet langer maar koop m NU:D.

    Ik heb m morgen(pas:mad:) maar het wordt het dubbel en dwars waard. Als je halo 1 had dan moet jeook deel 2 hebben, want halo 1 had toch ook geen xbox live multiplayer en ownde verschrikkelijk. En deel 2 heeft wederom co-op, wat superveel toevoegt aan de replay waarde _O_

    _0/

    TheProf82
     
  8. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je nu uitkraamt maar ik zal het proberen uit te leggen.

    Deel 1 had niet kamertje in iedereen neerknallen, volgend kamertje weer een x-aantal vijanden even neerknallen en weer verder ongeveer 20 minuten lang.

    In Halo1 zaten er genoeg ruimtes in waar je gewoon even doorheen moest lopen, kwam je weer wat marines tegen om te assisteren. Als je daar klaar bent loop je weer verder. en had je misschien even geen vijanden. Of ze kwamen vanuit een dropship naar je toe, en werden ze bij je in de buurt gedropt (en word jij aangevallen). In dit deel staan ze in een kamer je komt er aan en schiet ze af en rent weer door naar de volgende (jij ben taldoor in de aanval)

    In dit deel móét je soms iedereen in een kamer neerknallen om een deur te openen. (daar baalde ik echt van was je net zo lekker aan het springen, moet je eerst iedereen afknallen :+)



    En om de vraag van iemand anders te beantwoorden:
    Ja ik vond Halo1 echt een top spel.

    Misschien ligt het wel gewoon aan de co-op hor, Dat het beeld gewoon te klein is, itt deel1 waar het juist wél goed was. of misschien was het omdat ik best moet was toen ik gespeeld had. Maar een leuk spel zou mijn aandacht houden, nu omdat ik meo was lukte dit heel vaak niet en zat ik gewoon wat te schieten op alles wat bewoog.

    Ow en hoezo geven veel members hun oordeel al terwijl die de game nog niet eens gespeeld hebben. De game campaign is veel langer als deel1? als je speelt zoals ik en iemand anders hier in de thread (kom neit zo snel op de naam, degene die het in 6 uur had uitgespeeld) dan is de Single player véél korter. Deel een bleef lang genoeg boeien om niet door de levels heen te rennen, dus misschien qua inhoud is de single player van dit spel groter, de oppervlakte wat je moet overbruggen. MAar de speelduur is korter.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  9. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben in totaal nu 14 uur bezich op heroic en ben nog maar net over de helfd en ik vind de singl player echt niet kort en vind het een heel boeiend verhaal en het is een geweldige game

    en nog iets er zijn ook genoeg momenten waar je niet hoefd te vechten en de omgevingen zijn zo mooi dat ik gewoon zo nu en dan stop om rond te kijken en van het uizicht te genieten
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben nu in level 14 op normal mode.. weet niet hoeveel ie in totaal heeft. Maar zodra ik em uitgespeeld heb, ga ik meteen aan heroic mode beginnen :9
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt sterk dat je het in 6 uur uitspeelt hoor, kom op zeg hoe speel je dan? Je kunt wel door blijven rennen maar daar is echt niets aan. Vooral bij de laatste levels vond ik het zwaar relaxt om het totale gevecht te zien en mee te doen, terwijl je ook gewoon door kunt rennen. Ik heb het precies gespeeld zoals Halo 1 en geloof me nou maar, de singleplayer is zeker langer dan deel 1. Bovendien veel intensiever, het valt zeker niet in herhaling, zoals de Library in deel 1. Je komt weer terug in de Library, maar ik denk dat je daar maar enkele minuten bent, daar hoef je echt niet voor te vrezen. Ik snap ook niet dat je zeurt dat je iedereen moet afknallen en niet springend door de levels kunt gaan, kom op zeg hoe wil jij een shooter spelen als je alleen maar wilt springen voorbij de vijanden :confused: |:-

    Ik vind het nogal kinderachtig dat mensen hier slim willen overkomen door te zeggen dat Halo 2 crap is, vooral als ze het spel nog geeneens hebben. Als je Halo goed vond, vind je Halo 2 zeker een waardige opvolger. Koop voor je oordeelt en anders kun je hem altijd nog ruilen.
     
  12. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het helemaal mee eens het is een top spel
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is puur mijn mening maar als ik hier wat reacites lees speelt bijna iedereen het op normal :{ en aan het einde zuren ze wel dat het zo kort is, beetje naif. In halo1 had ik dat ook gedaan omdat ik in het begin niet beter kon maar nu is iedereen toch wel goed genoeg om het op heroic te spelen en eigenlijk veel te goed voor normal? Bij Normal (als ik kijke naar halo1) kan je gewoon 1 in stuk door door het level rennen op een paar punten na en het is verre van een echte uitdaging.

    Ps. hebben sommige het ook op easy gespeeld?
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was ook meer sarcastisch bedoeld kijk maar

    Vandaar de smiley. Ik vind het ook niet leuk om door de levels heen te springen, maar ik vond de single player (lees de donkere levels (
    bijvoorbeeld die dat de hele planeet in de fik staat, of met de arbiter, dat je de hele tijd indoor bent in het donker tegen de flood, of buiten in de mist.
    ) gewoon niet leuk genoeg om daar al te veel tijd in te besteden. ik wou gewoon naar bed toe (als ik de game leuk had gevonden dan had ik dit gevoel ook echt niet). maar tegelijkertijd wou ik de game uitspelen.

    Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik de game in 6 uur uitgespeeld heb, ik heb er 7.5 uur over gedaan. en omdat ik het neit leuk vond ben ik door de laatste levels heen gesprongen. Als ik dat niet had gedaan, had ik er ook wel een uurtje of misschien wel 2 bij op kunnen tellen. Maar ik had en heb er gewoon geen zin in om die laatste levels te doen. en 6 uur is ook mogelijk, als je al eerder er achter komt dat je er door kunt springen.


    Ik speel elke game eerst op normal, heet heet niet voor niets normal. En ik kan niet van te voren weten hoe moeiulijk het spel wel neit is. en als je een moeilijkheidsgraadje hoger wil dan moet je weer overnieuw, je kan alleen naar de beneden. (dit was wel zo in deel 1, deel 2 heb ik er niet naar gekeken)

    Ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik ben een van de weinige die de game vind tegenvallen, en ik heb nog geen mensen gehoord die de game vinden tegen vallen die de game nog neit eens hebben gekocht. Dus waar je dat nou eeer vandaan haalt mag joost weten. "Iedereen" die de game vind tegenvallen (ik en die andere, meer ben ik nog niet tegengekomen) heeft de game uitgespeeld.




    nb: niet mijn woorden verdraaien dat iedereen die de game heeft uitgespeeld de game vind tegenvallen, want dit zeg ik niet
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Op normal zijn sommige punten al aardig moeilijk, en ik ben nu zelf ook op normal bezig.. ben gewoon benieuwd naar alle levels :D Dus zodra ik em uitgespeeld heb, ga ik verder met heroic. :9
     
  16. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    yes heb em uitgespeeld en ik vind em niet tegen valle is een heel erge clifhanger dat einde maar wel kewl
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em bijna uitgespeeld op normal, dus ik mag eindelijk mijn mening geven.

    Ik vind het groot gezeur dat als iemand halo te veel schieten of niet afwisselend genoeg vind. Mensen, het is een shooter!!! Wat had je dan verwacht van een spel dat om het schieten gaat?
    Het is gewoon de beste shooter op de xbox met een goed verhaal er bij.

    Als je zoiezo niet van veel schieten houd wist je 3 jaar geleden al dat je bij de halo reeks niks te zoeken had.

    En voor 6 of 7,5 uur moet je inderdaad enorm haasten. Volgens mij ( niet dat ik het zo geprobeerd heb ) moet het lukken als je flink door rent en veel vijanden overslaat, maar dat is toch zeker niet de bedoeling?

    Vind je halo 1 cool, dan vind je halo 2 cool. Vind je halo 1 niks, dan vind je halo 2 niks. Simple as that.
    Bungie heeft ook nooit belooft heel veel te veranderen, ze hebben het alleen grootser gemaakt.

    Voor ik m'n cijfer geef wacht ik nog even tot ik ook de multiplayer uitgebreid bekeken heb, maar tot nu toe zeker iets in de 9.
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien verwoord ik et ook beter als ik de game niet tactisch genoeg vind, recht toe recht aan knallen.

    Halo1 vind ik het beste spel voor Xbox, Halo2 komt hier gewoon niet in de buurt.

    Nee idd niet nee, MAar als de mogelijkheid er dan toch is als je je niet meer vermaakt dan neem ik er gebruik van. (niet dat ik dit nou leuk vond, maar dan had ik de game tenminste eindelijk uitgespeeld)

    Misschien moet ik de game weer een keer spelen als ik wat opgewekter ben, zoals ik al zei, was wel heel moe.

    En misschien meot ik eens de single player spelen en neit alleen co-op (ook al heb ik Halo1 alleen maar co-op gespeeld). Maar halo1 kon mijn vermoeidheid makkelijk overbruggen.
     
  19. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net en ik vind dat er toen ik de single player starte al gelijk een vet grote fout inzat.. het poppetje die me instructies gast kon niet normal weglopen want hij bleef 3 keer haken, echt super irritant maar voor de rest is hij zeker mooi gemaakt en leuke nieuwe wapens, live is super!
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou hem dan nog eens rustig spelen.
    Het lijkt mij zoiezo niks om welk spel dan ook in 1 keer achter elkaar door uit te spelen.

    Maar hoe bedoel je minder tactisch?
    ik halo 1 kwam er buiten achter een muurtje schuilen toch ook weinig tactiek bij kijken?
     

Deel Deze Pagina