1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee op dat punt had ik het niet tegen jou, maar daarvoor zaten een aantal personen al te twijfelen omdat ze al bepaalde gedachtes over het spel hadden en daarom niet zeker waren of ze het gingen kopen, terwijl ze het dus nog niet hadden. Overigens vond ik de level met die brandende planeet ook wel minder, maar toch zaten er goede punten in. Ik was wel een paar keer verdwaald maar bijvoorbeeld
    de scene waarbij je een kamer binnenkomt en er een enorm gevecht bezig is en Cortana zegt: you might want to consider sitting this one out, is echt meesterlijk. Laat wel even zien hoe goed de AI is. (geloof dat die scene in dat level is)
    Slechte punten waren er wel in dat level, vooral de zichtbaarheid gaf aan de ene kant spannende reflexmomenten maar je verdwaalde wel erg snel.
     
  2. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    bungie werkt als een gek om het naar ieder wens te maken binnen kort is er een content download waar oude mappen [maar ik zeg geen OUDE WAPENS] terug zullen komen. ook wordt er hier endaar wat bijgesteld aan xblive ;) en IK vind dat ze de single player perfect hebben gemaakt. en iedereen ide zecht dat het ze niet om de multiplayer gaat heeft niet goed opgelet het laatste ... nou wat zal het zijn .. HALF JAAR???? :mad: :mad: :mad: :mad:

    en ik vind ook dat ze multiplayer perfect hebben gemaakt vooral dat healt was altijd irri altijd die terug renende mensen uit je team die vluchten omdat ze geraakt zijn nu kun je even uit het gevecht stappen en meteen weer terug stappen masterlijk gewoon.

    ook is het nieuwe systeem met de rode kruisjes[als een teamgenoot dood gaat] zo krijg je later egt het idee dat jij als laatste over bent van je team en het misschien wel slim is om even te wachten-->dus zeker een goede beslissing geweest. O-) _O_

    double edit lol nog even over de ai bij bungie word gezecht dat je de ai kunt verglijken met de iq van een vmbo' er [en als je dat hebt dan ben je al een heel eind!!]
    je kunt dit vooral terug vinden in de levels met de spartans en die schild gasten vooral de spartans zoals het weg bukken en het klimmen op dozen zodat ze je later van achter wie weet ook van boven kunnen belagen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een spoiler vraag. Kom je vaak andere spartans tegen en speel je dan ook met ze?
     
  4. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn stukjes uit de reviews:
    Gamespot:
    Everything that you maybe didn't love about Halo is pretty much back, too. Let's face it: Halo was an incredible game, but some aspects of it were relatively weak. Most notably, many players felt that the game's occasionally repetitive level designs undermined the action, such as when the Master Chief squared off against the Flood in the infamous Library level. …... These shortcomings rear their heads again in Halo 2, at least during the game's campaign

    IGN
    Bungie's ship and interior designs are almost as repetitive in both architecture and texturing as before.
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef hem zelf een 9.6!
     
  6. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga niet zeggen hoevaak je een spartan tegen komt maar ik kan je wel zeggen dat ze net als bij deel 1 verschillende kleuren hebben die voor verschillende sterktes staan zoal oranje zwak is en zwart een soort FBI spartan _O_
     
  7. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij het over ???? heb het spel uit gespeelt en de mc is de enigste spartan die er is dus
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent waarschijnlijk in de war met elites, een spartan is net zo'n soort mannetje als de MC :9
     
  9. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh haha sorry |:-
     
  10. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen:

    krijg je bij co-op meer vijanden dan bij single player?
    en kun je nu ook co-op saven in het level zelf? of moet je eerst weer het hele level uitspelen om het spel gesaved te krijgen?
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    VAAG, ik kan me nog herineren dat er een plaatje was met van ie spartans, jammer dat ze dat er uit hebben gehaald :'-(
     
  12. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals: nu 3 vragen:

    Krijg je bij co-op meer vijanden dan bij single player?

    Kun je nu ook co-op saven in het level zelf? of moet je eerst weer het hele level uitspelen om het spel gesaved te krijgen?

    Hoeveel levels heeft de single player??
     
  13. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet eerlijk toegeven dat de sp mij niet zo boeit. tlijkt wel heel erg op halo hoor :)

    multiplayer ownt wel :p
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie hiervan?

    yup same here, roughly 10 hours for me. Very dissapointed at the lack of work this game has been put on. Halo is a great game in general, but the sequel should have had much more work. They basically took Halo 1, added less than a handful of new guns and veichles and created a poor online experince along with a worse campaign and stuck a 2 behind the name. atleast its fooling the costumers who bought it.
     
  15. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel op de review van XBW die zal morgen of vrijdag ook wel meteen komen.
     
  16. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    @tha messenger

    ik heb spijtig genoeg ook wel da gevoel soms. Heel veel deja vu gevoel heb ik bij de single player ,wat niet wegneemt dat hij soms wel heel sterk is!
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar welke potentiele toplevels zien jullie? Zanzibar, Ascensation en Ivory Tower vind ik de vetste. Heel veel levels zijn ook gemaakt voor grote battles, zoals die grote fabriek met die loopbanden en waterworks. Dat is ook minder al wil je ff lekker 1 op 1 of 4 op 4 ofzo.
     
  18. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0

    nee volgens mij krijg je niet meer vijanden

    hij heeft 15 levels en je hebt check points
     
  19. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    tenzij je op legendery gaat spelen dan heb je sterkere en meer vijanden geloof ik
     
  20. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 is zeer goed punt :9.

    Alleen, heb net ongeveer 2,5 uur de singleplayer gespeeld op heroic en ben al bij level 5....? Gaat wel erg snel zeg, als er maar 15 levels zijn....

    Zijn de levels na level 6 wat groter/langer....?
     

Deel Deze Pagina