1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Pluspunten

    -in mijn ogen een TOP campaign en zeker NIET tekort
    -Goede AI
    -Prachtige muziek
    -Super graphics, vette physics,

    negatief

    -soms de pop ups


    cijfer

    9,7
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad de pop-ups tijdens de filmpjes is het enige minpunt in mijn ogen, maar daarvoor krijg je wel weer zeer strakke filmpjes. Toch wel zonde, zijn dingen die erg makkelijk te zien zijn.
     
  3. edding3000

    edding3000 Guest

    Even mijn mening over halo2.

    Ik heb hem nu uit, zal alles over single player tussen spoiler tags zetten.
    De Single Player is naar mijn mening wat kort.
    De laatste fight is echt een boss fight net als bij een hoop games, een onrealistisch sterk ventje. Dat is een minpunt dus.

    Dan is het af en toe een beetje rot als dingen in cut scenes niet gelijk getextured zijn :mad: .

    De levels vind ik niet echt geweldig. Meer stadlevels was leuk geweest.
    De buitenlevels op de halo zijn natuurlijk wel erg leuk.

    Een van de beste toevoegingen is het stelen van voertuigen. Dat vind ik echt perfect gedaan!

    Graphics: 9 ingame goed in cutscenes minder
    Gameplay: 9.8 niks aan op te merken
    Geluid: 10 Echt perfect!
    Leveldesign 7.8 Had echt beter gekund...

    Al met al de single player krijgt van mij een 8.5

    De Multiplayer heb ik helaas nog niet kunnen testen op live!
    De offline multiplayer vind ik erg leuk, jammer dat er geen bots zijn maar dat maakt niet uit. als ik die wil speel ik de campaign wel :).

    Multi is weer dikke fun met meer opties voertuigen, en natuurlijk dual wielding!

    Jammer dat ik de infinite granates optie nergen kan vinden (als hij er is zeg ff waar)

    Ook vind ik dat er wat weinig levels zijn.
    Favorieten zijn echt nog steeds battle creek en de oude vertrouwde Blood gulch (ken de nieuwe naam nog niet :cool:).

    Al met al geef ik halo een 9,5.
    Zonde van de single player, die zeker beter had gekund...
    Perfecte multiplayer (iig offline) maakt alles goed :).
     
  4. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nie zo lang gespeeld mocht niet van me ouders heb toets wiskunde inhalen was ''ziek'' maar ik vind het tot nu toe echt geen 10 hoor wel een vet spel maar niet veel beter dan 1 ik zou zeggen 9,5.
    LIVE lijkt me wel da bomb maar heb ik niet, xboxlivecombo pack was nergens meer te krijgen en ik heb de normale versie maar genomen want die was maar 5o euro bij free record shop, ik had de LE edition wel besteld maar die was dan gelijk 15 euro duurden enne ik ben toch zeker niet gek.
    Of zouden jullie dat er wel voor over hebben????
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zover ik heb meegemaakt is dat je soms ineens door de grond zakt (vaak buiten tijdens zwaardgevecht) en dat ik door glas heen kan schieten en zo de vijanden kan raken en ze hebben het dan niet eens door (niet al het gals.) Soms staan ook tegenstanders gewoon stil en doen ze niks of lopen ze tegen een muur of object aan en blijven ze rennen.

    Er zitten iig een stuk meer fouten in als bij Halo 1
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben hem sinds gisteren woensdag flink aan het spelen en tot nu toe vind ik hem echt super gaaf! Ik vind hem tot nu toe beter dan deel 1.
    Hier mijn beoordeling:

    Graphics 10
    Sound 9.5
    Gameplay 9.5
    Lange termijn 9.5
     
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    graphics 9
    sound 9
    gameplay 8,5
    lange termijn 9,5

    mijn cijfer van de gameplay is laag, want ik had graag gezien dat er om een hoekje gekeken kon worden, brangt toch wat extra tactiek in het spel verder speelt het lekker, maar ja je kunt niet alles hebben.

    zeker een spel om nog lang te spelen (in ieder geval tot halo III:cool:,omdat er een zeer goede xbox live functie in zit. en daar verveel je je niet zo maar op _O_ _O_ _O_
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou Halo 2 tot nu toe een 8- willen geven. Er zitten een paar vernieuwde dingen in die erg tof zijn, zoals jezelf rond laten rijden in een Warthog, met meerdere voertuigen rond rijden, het kapen van een voertuig, en nog een paar kleine dingetjes.

    Die kunnen alleen niet verbergen dat er een paar minpunten in het spel zitten die ik absoluut nooit in Halo 1 ben tegen gekomen;

    - het te laat in laden van textures. Je kan er mee leven maar o zo storend

    - ze hebben overduidelijk aan de AI zitten sleutelen alleen niet in een positieve zin. In Halo 1 was de AI volgens mij beter.

    - Met het level in die Spacestation slaan ze de plank volledig mis
    Het moment dat je door hebt dat je een stuk als een Covenant Elite kan spelen zit je van vet alleen het stuk met die lift haalt je ontzettend uit het spel en het vlieggedeelte is helemaal storend. Daarbij komt ook nog dat ik Bungie bij dat stuk hebt betrapt op een erg slechte soundscore. Hou toch eens op met metal gitaren in videogames

    Begrijp me goed Halo 2 steekt nog steeds met kop en schouders boven de meeste games op de Xbox uit maar het is meer een van die shooters geworden dan echt een klassieker
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    HOE kan je de AI slecht vinden. Ik reed in een warthog, ze knalden de marines eruit, dus ik liep verder. Opeens hoor ik een warthog. Ik draai om, en zie daar 3 elites in een warthog. Ook reed ik in een scorpion, en opeens springt zo'n elite van een bergje op de tank en slaat me eruit. Deed ik het level overnieuw, dit maal stapte ik uit de tank om de elite neer te knallen. Gaat ie via een omweg van achteren in de tank en knalt me weer dood. De ai is echt super, ook van je allies, ze rijden zelfs in voertuigen(nee niet alleen warthogs). Muziek vind ik echt prachtig. Levels zijn NIET repetief ik ben in level 8 nog maar 2 x in zo'n "saai" level geweest. Vette omgevingen ook, de 2e halo ring is echt prachtig. Ik ben echt geen fanboy maar ik zie gewoon nauwelijks minpunten. En wat betreft de AI, veel mensen zien de grunts als voorbeeld voor een slechte AI. Maar vergeet niet dat grunts zonder elites bang zijn en wegrennen:). Dat is express gedaan. Enige minpuntje is dus nogsteeds de pop ups in de filmpjes. Wat een game!

    Vond je halo 1 leuk, dan is dit nog beter. Vond je halo 1 te repetief, dan is dit beter. Vond je halo saai, dan moet je t nie kope. Ik vind het gewoon een halo maar dan

    -mooier
    -verbeterde gameplay, boarden, dual wielden, meer wapens/voertuigen/omgevingen, marines rijden in voertuigen
    -Verbeterde AI. De elites jatten je voertuig, en alle units zijn erg goed opgesteld. Ik knalde grunts neer en opeens flankte een elite met een zwaard me van rechts, en sloeg me dood
    -tussenfilmpjes zijn prachtig maar jammer van sommige pop ups
    -framerate is stabiel ook in grote gevechten


    Ik vind het de leukste game die ik ooit heb gespeeld, ik ben eigenlijk alleen maar positief!

    (ja nog steeds geef ik een 9,7:D)
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven. Ik ben tot groot vermaak ook al een keer uit mijn tank geslagen (leg dat maar eens uit op de basis ;) ) maar ik heb ook al een paar keer gehad dat er totaal niet werd gereageert op een handgranaat tussen hun benen, marines/covenant die tegen een muur bleven aanrennen en een keer dat een Elite ineens achter mij stond en nadat ik me na een paar passen omdraaide om hem dood te maken hij ineens verdwenen was en ik hem 2 verdiepingen lager weer tegenkwam starend naar een deur. Dus aan de ene kant zitten er een paar geniale aanpassingen in maar zijn er ook een aantal foutjes die je in Halo 1 bijna niet tegenkwam
     
  11. Migwel

    Migwel Ownage!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, ik vind Halo 2 helemaal niet zo veel leuker dan deel 1. Sterker nog, voor mijn gevoel lijkt het niet eens echt op Halo 1 maar op een totaal nieuwe game! Ik wil er verder niet zoveel over kwijt, maar ligt het nou aan mij dat iedere site zegt dat de levels veel groter zijn dat in Halo 1, terwijl volgens mij de levels kleiner zijn :confused:
     
  12. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Levels zijn zeker wel groter dan in 1!
     
  13. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    9.8

    Enigste echte minpunt vind ik de popups van de normal mapping. Maar moet er wel bij zeggen dat het minder lijkt te woorden hoe veder ik in de game zit :)
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het een 9.9. Een kunststukje, de beste fps die k heb gespeeld.
     
  15. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Lijstje:

    Graphics 9
    > Erg mooi maar bij sommige filmpjes moet de game de textures laden en dat vind ik toch storende slordigheids foutjes....
    Sound 10
    Gameplay 9
    > De interface is niet meer zo duidelijk als vorige keer. Vooral de plek waar de healt staat vind ik irri. Verder vind ik dat het systeem van de health bij het 1e deel beter in elkaar zat, nu is het een beetje onduidelijk.
    Lange termijn 10
    > Kan ik eigenlijk nog niet over oordelen, maar de potjes Split Screen die ik heb gespeeld maken mij al duidelijk dat ik hier nog erg lang mee zoet ben.
    Singleplayer 10
    > De levels als Elite zorgen voor de nodige afwisseling, en ook het verhaal vind ik erg goed uitgewerkt :)
    Multiplayer 10
    > Gevarieerde levels, Veel guns, Veel fun :)
    Xbox live -
    > Me account is verlopen dus nog neit kunne probere :mad:
    Story 10
    > Stuk beter dan in deeltje 1
    Cover 10
    > Van de gwone editie vetter dan van Limited, maar die is oowk best owkeej
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat de normale versie wel fraai is, maar het simplistische icoon van Halo 2 bij de limited edition vind ik wel erg machtig. Bovendien heb je een erg vet doosje en geeft het Halo 2 teken menig gamer al genoeg voldoening, dan hoef ik Master Chief nog geeneens te zien _O_
     
  17. gippo

    gippo Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben alweer een beetje uitgekeken op Halo2 multiplayer....
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag het eerste level co-op gespeeld en het speelde niet verkeerd, beter gezegt het speelde perfect. Vond het grafisch erg mooi geworden alleen de tussenfilmpjes vielen idd tegen. Twee wapens tegelijk (naam kwijt) werkt PERFECT, alleen je moet de Y net wat te lang inhouden vind ik om over te gaan in 2 wapens.
    Voorlopig cijfer: 9
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand waar de level is gebleven die op de E3 gespeeld werd ?
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zit er toch niet in, tenminste dat heb ik gehoord.
     

Deel Deze Pagina