nee, comemrcials zouden over de hele wereld van start gaan..dus maar ff goed op MTV/TMF enzo letten. verwacht een spotje rond Gamekings (vrijdag, 2000, the Box)
In de weekelijkse updat van deze week, Heeft Frankie gezegt dat de reclamen campagne voor de USA deze week van start is gegaan en voor ASIA dus ik denk dat hij volgende week pas hier in de EU begint!
Ik heb hem gezien en IK WIL HALO 2!!!! Die priester zij dat ze onverslaanbaar zijn. Nou chek de Masterchief dan maar eens.
eigenlijk best zielig om te zien hoe erg iedereen wacht op halo 2, terwijl het maar een gemiddelde shooter is.
dan heb jij hem nog niet goed gechecked, ik wel. dat bedoel ik, iedereen zegt dat ie uber is zonder hem gespeeld te hebben. wees eens objectief.
helemaal gemiddeld zal die gezien de kwaliteit van deel 1 denk ik niet zijn, maar we kunnen toch wel al een menig hebben over de spot
En nou en stel dat ie gemiddeld is??? We zijn zo gebrainwashed dat we het toch wel vet vinden . Ik hou wel van een beetje hype... soms is het uitkijken naar iets leuker dan het ook echt hebben... Maar zeker vette trailer, ik hoop dat ik hem snel een keer zie op TV
miss was hij een van de mensen die hem gecheckt heeft op de gameplay.Klinkt stom ik weet het maar het is een mogelijkheid niet dan ?
tsja, mensen gaan altijd van het slechte uit je ik ben wel benieuwd naar de reacties als het spel uit is