Volgens mij niet... tenminste... Wij hebben alleen nog maar die promodoosjes. Hoop dat ik nog poster binnen krijg ofzo, ken ik die mee naar huis nemen
ja, de detectie poortjes hebben een halo2 hoes, er ziten dingen om de pod's en overal van die "hang doeken", van die stoffen pooster En bij de locale gamesboer een 2 meter hoge master chief pop.
wie heeft de grote pop van Master Chief gezien bij Media Markt in amsterdam........... ik wel hij is egt
afgezien van een poster bij Dixons is hier in het noorden des lands nog nix te merken van het feit dat DE dag bijna daar is. Ik wil ook uberHalo2 promotie!
Erg mooi dat er op de auto-radio komt als je hem op 538 hebt staan komt: Halo 2 - Nog 6 Dagen Erg mooie marketing van Microsoft.
haha, maarjah, dat mag ook wel. Halo 2 is één v/d grootste xbox releases, dus mag er ook wel wat reclame voor worden gemaakt.
Niet haten...niemand wacht op zo'n dom reactie :{ Wat ik van die reclame vond?...mijn handen beginnen te jeuken als ik die PRACHTIGE ingame beelden zie met al die nieuwe geweertjes Nu is het bijna een dag wachten denk dat ik van die spanning eens kan slapen
Zo te zien heeft de reclamecampagne in de VS in ieder geval gewerkt. Of zouden ze op wat anders staan te wachten.
Kheb t gezien ja..ik liep er bijna tegenaan.. loop langs de ps2 setups om naar de xbox games te kijken ,opeens zo'n master chief voor je @_@ xD
Vind het wel jammer dat het hier niet zo "groots" gedaan word zoals aan de overkant van de oceaan. Leek me wel leuk allemaal vette Halo 2 reclameborden
Inderdaad Microsoft grijpt wel meerdere media aan om Halo 2 te promoten. Moet zeggen dat de tv-reclame me nog elke keer een overweldigend gevoel geeft, omdat het zo'n macht uitstraalt. Je hebt echt het gevoel dat er iets bijzonders uitkomt, vooral met de voice-over van de Prophet: what are they to say now?
Ik zat de Halo 2 bioscoop trailer te bekijken en op het einde zie je het xbox-logo verschijnen met daar onder de site van xbox, maar voordat je www.xbox.com ziet, staat er eerst www.ilovebees.com, weet iemand wat dan dan is? je kan er een aantal geluidsfragmenten beluisteren, maar weet niet of het iets met halo te maken heeft.