he weet iemand in welk games magazine ik een grote maar MOOIE poster kan vinden want er is nog altyd plaats voor een mooie halo poster in me kamer
Ik weet niet of mensen het al weten... maar er schijnt morgen (11-11) een speciale reclamespot op tv te komen. Om 19.30, gelijk na RTL Boulevard? Dat stond er niet bij en ik weet niet welk programma er dan is... maar ik gaat toch maar ff kijken
Dat kan kloppen, tenzij de postbodes heeel vroeg zijn in Joure! Ze zijn gisteren verzonden en komen, als de TPG het goed doet, vandaag bij iedereen op de deurmat.
Ik wil het wel zien idd... stond in een brief van Xbo Nederland, zat bij het pakket waar Halo in zat. Denk zeg het even. Zat trouwens ook een Xbox pen in, ikke hebbe
sjit man, ik zit nu een tijdje tmf te kijken...en echt ELK reclameblok laten ze de korte EN de lange versie zien van het reclamespotje *)
De eerste dag zijn er in de US 2.25 Miljoen Exemplaren over de toonbank gegaan (incl pre orders) Bron: Paul Naber, hoofd Xbox Nederland
ooh... kdacht al... kikke spot :{ nogmaals, ik heb alleen die brief gelezen en er stond 19.30 na ??? ik dacht RTL boulevard, misschien dan RTL nieuws, anders weet ik het ook niet en klopt die brief niet