1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De Soundtracks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Moumentai, 4 nov 2004.

  1. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft bol.com 'm? Vet... Ik heb ze een e-mail gestuurd met de vraag of ze 'm op wilden nemen in het assortiment... Maar ik ga 'm niet bestellen... Laten we zeggen dat ik een klasgenoot ken die... You get the point ;)
     
  2. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft ieamand een lijst met alle liedjes die erop staan?
     
  3. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Google
    Zoeken op 'Halo 2 Volume One Tracklist'
    Dan vind je 'm wel ;)
     
  4. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb'm nu ook besteld bij BOL. Wel jammer van die belachelijk lange levertijd. Halen ze die dingen met een roeiboot uit Amerika? 8)
     
  5. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik de enige die zich een beetje genaaid voelt? of mis ik misschien iets? Ik ben al bereid om voor de muziek uit een spel waar ik voor betaald heb te betalen, maar nou moet ik het nog 2x full price betalen ook, waar gaat dat over? Soundtrack 1 heb ik met plezier aangeschaft, maar dit riekt naar geldwolverij en eerlijk gezegt sta ik nu te twijfelen of ik em wel zal kopen en niet via een minder legaal circuit halen zal.... Of sla ik de plank nu volledig mis?

    BTW dat nummer blow me away, zat dat nou ook ingame, zonder stemmen? Ik kan me zoiets herinneren, vond ik een vreselijk tof stukje metdie rockmuziek erdoor... iemand?
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, alleen het rock gedeelte, weet niet precies waar.
     
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    2x full price betalen? :confused:
    Ik heb hem bij www.amazon.co.uk besteld voor 23 euro, ik vind dat wel een "vriendelijke" prijs voor een cd.Die helemaal uit Amerika geimporteerd word.Ik zelf heb ook de illegale versie,maar ik koop toch ook gewoon de cd!!
    En over dat liedje van Breaking Benjamin:Blow Me Away: Inderdaad de instrumentale versie zit in het spel ja...geruchten gaan dat de instrumentale versie op Volume 2 zal komen te staan.
     
  8. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel dus dat je nu ipv 1 cd, 2 cd's moet betalen. vol 1 en vol 2. die allebei voor een normale prijs over de toonbank gaan... Ik wil gewoon alleen de muziek die in het spel voorkwam, zoals op deel 1, dus geen extra zang en BS, daar heb ik toch helemaal niks aan :mad:
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een persoonlijke mening, ik stoor me niet aan de "niet Halo" liedjes.
    De meeste zijn best mooi, en een paar van de liedjes komen ook in het spel voor,maar dan instrumentaal
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    net als bij the matrix (reloaded, revolutions)...
    ik vind het ook niet erg...
     
  11. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    In het level waar je als mc door het grote Flood beest naar de uitzending van de Prophet wordt gestuurd. Met de mooie zin 'Boo'. Het gedeelte met Blow me Away is helemaal aan het einde.
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de soundtrack erg goed, staan vette nummers op.

    wat bedoel je daarmee?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt MC tegen een grunt die stomverbaasd is, waarna het beestje krijsend wegrent.
    Thnx Huub.
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al :D

    IS supper vreet met veel nummer uit de game zelf
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de soundtrack rulen.
    Misschien zien wel Vol. 2 op 9 februari, samen met een nieuwe HAlo :p
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    waarvandaan en voor welke prijs?
    en zit dat hele militaire slagwerk liedje er ook in (op Bungie DVD wanneer de Animators bij de US Army gaan schieten, en bij de multiplay Featurette, ongeveer na 1/5 deel, wanneer net een gast zegt :' hey, I know that location' en dan zie je Zanzibar met die muziek. (Alleen slagwerk).
    Dat liedje vind ik echt heel erg tof, maar zit ie nu op Vol 1 of Vol 2?
     
  17. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft z'n st van h2 van bol.com al ontvangen?
     
  18. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog steeds niks binnen gekregen bij NLStore in ieder geval. Hij is in behandeling genomen op 11 november. Ze zeiden al dat het 2 weken zou duren aangezien hij niet op voorraad was en dat hij uit amerika geimporteerd moet worden.

    Ik zie wel :) Voorlopig heb ik hem op mijn PC staan en kan ik lekker luisteren.
     
  19. Rovak

    Rovak Guest

    ik heb de cd, ik kan em rippe en op internet gooie :p, maar kweet nie of sommige daar zo blij mee zijn.
     
  20. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek nog steeds naar die DVD die je bij de eerste Halo Soundtrack krijgt. Ik wil echt die muziek ook met 5.1 geluid hebben. (liefst download ik hem ergens natuurlijk :p)
     

Deel Deze Pagina