1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 9 nov 2004.

  1. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel zo want mijn vriend die ownd mij ook nog wel eens maar dan sla ik hem een keer met de shotgun en schiet ik een keer en dan is hij dood en dat is op live niet zo en amras acepteer ef mijn friend request
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja ik hoop dat er gewoon een update komt tegen dat modem glitchen. Team Skirmish valt voor mij en me vrienden(level 19,20) waar ik mee speel gewoon niet meer te spelen. 5 keer achter elkaar tegen modem glitchers gespeeld, en dat is egt heel frustrerend. :{
     
  3. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja... veel van die shitcheaters heb je in de levels en het schijnt steeds erger te worden. Ik kan me niet voorstellen dat dit het spelen leuker maakt maar je hebt gewoon veel mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Ik denk dat heel veel die in de hogere levels zijn glitchers/ cheaters zijn en dat heeft geen ene reet meer met skill te maken.

    Ikzelf vind het cool om steeds beter te worden en ik wordt steeds minder gekilled. Ik haal daar enorm veel voldoening uit en het is een supergoede training voor andere games. Ik probeer ook het snipen onder de knie te krijgen maar zo goed als een maat van mij ( 16 snipekills van de 25 die hij had ) zal ik wel niet worden lol.

    Greetz Seth
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik ook cheaters denk ik. Ik speelde team slayer. Op het moment dat het spel begon liep ik in Ivory Tower naar de lift toe. Daar kwam ik 3 tegenstanders tegen, met sword en allemaal dual wield wapens. Volgens mij zou je dat normaal nooit kunnen krijgen in de tijd die ik in het spel zat.
    Wordt bij slayer ook vaker gecheat?
    Snipen is leuk ja. Ik had vorige week nog een game met 20 kills, waarvan 17 headshots met de sniper }:]
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat het eerder andersom zou zijn. anders is het dik lullig. koopt iemand het niet. kan ie je niet boarden. en rij jij lekker op een atv
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je dat niet saai, alleen maar snipen
    snipen, paar kills, snel ammo halen, onderweg iemand killen, snel weer terug naar je sniperplekje
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Er gaat bijna niets boven een triple kill met sniper headshots *)
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij een verkeerd beeld van het snipen. Ik gebruik niet zoveel sniperspots. Ik beweeg op de hoogste plekken en de zijkant van de map en als ik iets zie bewegen zoom ik in en pak een kill. In teamgames moet er gewoon een sniper zijn om cover te geven. Dan heb je vaker wel een plek of gebied waar je in beweegt. Snipen hoeft niet meteen campen te betekenen, wat veel mensen wel denken!!!
     
  9. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm, extra wapens of voertuigen zullen der echt niet komen.. dit is gewoon niet reeel...
    Ik gok erop dat er binnenkort een extra map komt.. en laten we hopen op hang 'm high van deel 1 :)
     
  10. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    extra wapens denk ik wel hoor.. Voertuigen lijkt me ook niet vreemd.. Maar even iets anders: WIE WEET ER WAT ER IN GODSNAAM NU GAAT GEBEUREN MET DE STATS? Rumble pit is al gereset, en men zei dat je niet meer kon glitchen, maar dat kan dus gewoon nog wel. Wordt de rest ook gereset ofwat? Komt er wel een update voor de wallglitches en shit? (en vooral modemglitchen)
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat ze die modemglitch kunne verhelpen
    gewoon dat als je je stekker eruit haalt gewoon gelijk een quit
    en troubleshooten
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    bungie praat weer vaag over de datum wanneer de DC komt (31-12)

     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    WTF??? DIT MOET JE LEZEN:
    I've just been talking to Frankie and he knows nothing of a deliberate reset of the stats. This appears therefore to be an Xbox Live glitch that will be fixed.
    Gepost door een moderator op het forum van bungie. (http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1596909&postRepeater1-p=1)

    Het is dus waarschijnlijk gewoon een glitch.. Het was niet eens de bedoeling om de stats te resetten.. Wan crap... LANG LEVE DE CHEATERS
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dus het word gefixed _O_ :+
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer.... ik had gehoopt dat het wel zo was om die cheaters te pakken. :mad:
    Dan had ik het niet eens erg gevonden.
     
  16. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gewoon dat ze die warthogs die ze ontworpen hadden (zo die met rupsbanden en die quad enzo...)op de content download zetten:p
    dat moet echt wel VET zijn met nog meer voertuigen op de maps scheuren;)
     
  17. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    wat meer voertuigen uit de single player mssch ?waar je dan lekker on-line mee kan scheuren _O_

    En natuurlijk nieuwe maps .....en allemaal gratis :cool:
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer voertuigen? Leg uit... alle voertuigen die in de single player normaal speelbaar zijn kun je ook in de multiplayer gebruiken.
    Ik ga voor de maps, zullen de mensen die de matchmaking haten leuk vinden. Nog minder kans om hun geliefde map te krijgen 8)
     
  19. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Sidewinder terug:p:p
    maar andere maps zijn ook welkom:p
    maar toch nog liever voertuigen en natuurlijk !!!!!!! GRATIS !!!!!!
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had iets gelezen dat alle content downloads van halo 2 gratis zouden zijn. ik hoop dat dit zo is. het stond in een van die xbox bladen
     

Deel Deze Pagina