nieuwe mp maps ik zie het liefst nieuwe mp maps komen(gratis het liefst), ik zie in mijn om geving zelf wel een paar lauwe locaties, en nieuwe karakters en mischien een nieuw voertuigje hier en daar _0/
ik heb ergens een gerucht gehoord wet niet precies meer waar ze zegge dat eind januari/begin februari een download komt maar wat precies is niet bekend
volgens mij als ik de weekly update een beetje heb begrepen, komt er bij de volgende update 1 op meerderde maps ze zijn ze nu aan het testen iig. en de playlists zullen wel ge-update worden. maar extra voertuigen hoef je echt niet te verwachten. zou alleen wel leuk zijn als je een ander starting weapon kreeg, Battle Riffle ofzo en andere voertuigen bij matchmaking, vooral Spectre bij CTF en Assault
Een ander startingweapon zou een goed idee zijn. Dan zou de geluksfactor wat kleiner worden. Nu wordt je vaak gekilled vlak nadat je gespawned bent omdat je geen goed wapen hebt. Met een battle rifle heb je meteen iets goeds in handen.
Ja weer wat verandering erin zou leuk zijn. Verder lijkt t me absoluut zeker dat de maps gratis worden, aangezien ze anders niet in matchmaking kunnen zitten, of de mensen die t niet downloaden geen matchmaking kunnen doen......
Je gaat me toch niet vertellen dat je een aantal maps niet moe bent. Ze moeten echt ervoor zorgen dat sommige maps minder vaak voorbij komen, spawnpoints aanpassen, glitches eruit halen. Dat zijn dingen waar ik me kapot aan erger. Bijvoorbeeld coagulation, team slayer. Daar spawn je met je team in het midden. Je rent naar de rocket launcher (van belang in coagulation), de anderen proberen een BR te krijgen. De tegenstander start bij de 2 basissen. Ze grijpen allebei een sniper en gaan door de teleport. De anderen springen in ghosts/warthogs en rijden naar midden. Onze rocketlauncher wordt meteen gesniped en daarna zijn we kansloos tegen de voertuigen. Een snelle achterstand die je niet meer bij kunt halen. Waarom laten ze de 2 teams niet allebei bij een basis spawnen, dit zou voor gelijke kansen zorgen.
Idd zo zitten er nog wel meer dingen in waar geen gelijke kansen zijn, ik weet niet of het al is opgelost. Maar als de score bij assault/ctf of zoiets gelijk wordt wint degene die als laatste heeft gescoord, ook niet erg eerlijk als je als teams steeds omstebeurt scoort.
@ jou en gast boven jou./. precies, en dan dat er bij de volgende DC dit er gewoon voor de grap bij zit. 1 level ofzo (aangepaste Coagulation) waarbij je gewoon kan racen. eventueel gewoon zonder wapens enzo, 2 tegen 2 ofzo. gewoon voor de grap dus.
Bungie is hard bezig met de content, nieuwe levels. En er komt een content waarmee je met guests je eigen map en game type(arranged game) kunt opstarten, en daarmee de matchmaking ik kunt gaan.
@mark6275: Kan je dat mssn wat uitgebreider uitleggen? (guest+matchmaking klinkt mij een beetje raar in de oren)
dan duurt het volgens mij wel lang als je bijv. crazy king in burial mountains te wil spelen en hij dan die moet zoeken
die mag er zowiezo uitgegooid worden, wat een k*t map... weet 1 van jullie misschien wanneer de content beschikbaar zou komen?
Er is nog niks bekend over de datum, maar het zal volgende maand een keer gebeuren volgens de geruchten.