ik bedoel dat je met guests een matchmade type game kan kiezen (teamslayer), en dan aanpassen naar eigen wens om vervolgens de unranked matchmaking in te gaan.
quote van nieuwste Bungie Update Many readers ask, Why won't you talk about downloadable content? The simple reason is that we're working and testing very hard and we don't want to make any promises we can't keep. The number and type of maps could change, and as a company, we've seldom committed to anything until we're absolutely sure it's going to make it. When we have mentioned things in the past, they often bite us in the ass. Look at the ATV for example. So, we'll make an announcement the second we can. Speaking personally, I can tell you I've played more than one. And they rock. I mean truly classic stuff. Ik denk dat we een paar nieuwe remakes van oude ( Classic ) maps kunnen verwachten!
Het was al bekend dat het remakes zouden worden, er was niet voor niks een poll voor de populairste maps. Een tijdje terug kregen we nog een hint over een 'trench' (midden in hang 'm high). Maar dat hij het over meerdere maps heeft is nieuw voor me. Hang 'm High, Sidewinder, welke nog meer?
Ja ik vind het niet erg dat het remakes worden. Als het maar goeie worden. Hang 'm high mag wle van mij. En ZEKER te weten Zanzibar. Maar het zou wel vet zijn als er nog wat vette levels komen. Echt nieuwe. Hele apparte. Een soort symetrische zanzibar.
Ik zoek even de link naar de poll, je krijgt een edit als ik hem gevonden heb. @ Berrie, remake van Zanzibar? Man, die map is er pas net. Ze gaan een map er toch niet twee keer instoppen met alleen een paar tweakes? *edit, gevonden: http://nikon.bungie.org/poll.html?id=5
@ Amras: Oh sorry ik wist niet dat er al een remake van Zanzibar was. Sinds wanneer dan? Afijn, dan maar een van Hang 'm High.
Lol, nee er is geen remake van zanzibar. Zanzibar zat in Halo 2 erbij als map. Ik bedoel dat ze daar echt geen remake van maken. Wat zou er anders aan moeten zijn op een paar kleine aanpassingen na?
Ja inderdaad. Een remake van Zanzibar zal moeilijk worden jah. Maar zou wel leuk zijn als er een zou zijn. Of een groter Hang 'm High. Ook vet met meerdere kampen in een symetrische vorm
Ik heb iemand horen zeggen op xbox live dat in februari de nieuwe content zou komen Ik hoop dat dit waar is, het wordt nu weleens tijd voor iets nieuws op halo 2
Februari ja, dat wordt al een hele tijd geroepen. Dat zou dus al morgen kunnen zijn Maar ik verwacht een aankondiging voordat het beschikbaar komt. In de nieuwsposts zegt Bungie dat ze al het nieuws meteen laten weten. Maar ze zeggen nog niks omdat ze ons niet weer willen teleurstellen (ontbreken van de ATV, verschillende warthogs etc in Halo 2)
Precies wat ik met mijn vorige stukje bedoelde Als ze nooit hadden verteld dat ze een ATV aan het testen waren was er niemand teleurgesteld geweest dat die er niet in zat. Veel mensen hadden al een pesthumeur alleen omdat hun favoriete voertuig niet meedeed. Ik vraag me zelf af wat je aan zo'n ding hebt. Er zat toch geen wapen op?
jah maar als driver van een warthog ook niet... en daar zit ik ook heel vaak alleen in, een beetje rond te scheuren
Als je de warthog al hebt, waarom dan de ATV toevoegen? Maar ALS je een gunner erin hebt staan is de warthog wel dodelijk. En aan de ATV heb je eigelijk niks. Hoogstens om snel ondersteuning te leveren aan de andere kant van de map en af en toe een splatter kill.
Misschien in een nieuwe versie, zou wel chill zijn. Maar het oorspronkelijke ontwerp was alleen een snel en goed bestuurbaar karretje zonder wapens.