ja, na de term "trench" die we in de toekomst volgens Frankie vaak zullen gaan gebruiken, heeft hij bij de laatste update gezecht dat we binnekort ook iets van 'aquaduct" zullen kunnen gaan gebruiken!
Als je de extra DVD hebt bekeken staat er dat die geschrapt is, omdat hij te weinig kon inbrengen tegen de andere voertuigen. Hij is dan wel snel, maar daarvoor kan je beter een ghost nemen daar kan je tenminste mee schieten. Het voordeel van een Wharthog is dat je er met meer mensen in kan en dan kan schieten, maar wat haalt een ATV uit?? Oh en ik wil echt heeeeel graag dat ze ff nieuwe levels gaan brengen... Boeit mij echt niet of ze uit Halo 1 afkomstig zijn, want die wil ik ook wel online spelen... maar Bungie: KOM OP met die DC, ik had Halo2 net zo goed 3 maanden later kunnen kopen...
Jochem!!! Nice avatar. Maarre ik kan nog niks downloaden van live, toch wel frustrerend om zo lang te moeten wachten... Maar ja. Weet iemand nou of phantom dust nog in Europa uitkomt??? Volgens mij namelijk niet, want alle online stores zeggen alleen NTSC/JAPAN versies te hebben. Verschrikkelijk genaaid dus...
als je met die atv met een one handed wapen kan schieten, dan lijkt me dat toch echt wel handig.. of doe net als die WO II vliegtuigen en monteer machinegeweren in de bumper..
Ja maar dan kan je nog steeds niet goed richten ih. Zou wel leuk zijn. Of je hangt er een kar achter met een thurret op. Kruipt de ander achter in de kar...
Ja, haha. Maar ik denk dat die quad dan ongeveer een backflip maakt als hij vuurt. Maar het zou handig zijn. Of een granaten werper op z'n dashbord ofzo.
Als je 8 man in je bakkie hebt zijn er toch nog 7 mensen die kunnen schieten, net als de sidepassengers als de Scorpion denk ik. je ziet neit alles, maar je kan wel schieten dan denk iik. Maarja wie speelt er nog big Team Battle.
Dan gaat iedereen Destruction Derby spelen. Ook leuk. De warthog gaat dan nog iets te sloom om lekker mee te crossen he. En met een ghost is dat niet leuk.
Hee ja, ziet er goed uit. Ben benieuwd wat dat is. Het staat ook tenslotte op xbox.com dus het zal wel betrouwbaar zijn.
Het is ook heel betrouwbaar. Het zal vast iets zijn voor mensen zonder Live. Het duurt namelijk niet lang meer voordat er nieuwe content komt en dat de meeste cheats en glitches verbannen zijn van Live. Lees de nieuwe update van Frankie Hier Het duurt niet lang meer mensen