[Halo 2] Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 9 nov 2004.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
  2. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Valt best tegen of niet? Terminal lijkt me wel tof en die op dat eiland mischien ook wel. Maar die donkere |:- , ik zie bij warlock al geen reet.

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Gemine en Backwash zijn naar mijn gevoel veel te donker. Of is dat het leuke ervan? Ze lijken me overigens wel cool maar dan zie je geen reet. Zonder radar ben je niks daar wed ik. Ben benieuwd naar die andere levels. Gemine heeft ook iets weg van midship vind ik, zal er dan waarschijnlijk niet veel aanvinden. Eerst maar eens spelen.

4. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Najah, Relic lijkt me nog wel wat en Elongation ook maar zoals al gezecht je ziet geen reet op Backwash en Gemini of je moet al die gordijnen in je kamer overdags dicht gaan doen enzo. Terminal valt me echt diep tegen, had gehoopt op een stad met een soort van Battlefield 2 vibe maar het is gwn veel kleiner. Had ik ook met Turf |:- . Elongation lijkt me wel het vetst maar dit is zeker geen 11 euro waard.

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  6. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat die nieuwe levels halo2 wat leuker maken. ik de laatste tijd helemaal niet zoveel zin meer in halo2.

edit: ik had even die filmpjes bekeken, maar zijn dat nou alle levels die erbij komen voor halo2??? (uitgezonderd: warlock, turf, containment, sanctury)

want ik dacht dat er ook het rare teleportlevel van halo1 weer terug zou komen, maar die zie ik er niet bij staan.

mij lijken die levels wel cool, behalve gemini lijkt mij niets, beetje midship-achtig en dat vind ik nou net het ergste level van halo2. maar moet hem eerst maar spelen, voordat ik hier mijn oordeel geef. :cool:

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  7. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al die 5 levels zijn voor halo 2 ja, Elongation, Gemini, Backwash, Relic, en Terminal. Deze zijn de downloaden via xbox live op 5 juli en niet de ouwe 28 juni. Op diezelfde dag (5 juli) komt de map pack in de winkels te liggen voor ongv. 18 euro, hierop staan alle 11 levels dus de net opgenoemde en Turf, Sanctuary, Warlock, en Containment. Er staat ook nog wat bonus materiaal op deze disc.

8. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier 5 plaatjes:
    Relic

Elongation

Backwash

Terminal

Gemini

DUBBELPOST

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dat dat teleport level terug zou komen was volgensmij een 1 april grap van bungie, maar weet niet zeker

10. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Op bungie.net bespreken ze nu 1 voor 1 de maps, ze doen dit 1x per week en hebben Elongation en Backwash al besproken. Volgende week zullen ze hetzelfde met Terminal doen.

Alle 2 lijken mij dit wel vette maps, tis weer heel wat anders en staat garant voor een super grote chaos :9

11. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    jongens en meiden, vinden jullie het erg als ik nu ga kwijlen bij het zien van deze plaatjes. Heb er nu al zin in:p

hier wat extra plaatjes sorry voor de grootte

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  12. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je backwash eens zie, die is pas ziek mooi. Eindelijk de Sentinal Beam op
    L!ve.

13. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk wel.....hahahahahaha dit wordt echt geweldig!!!! hulde aan halo 2. Volgens mij word relic echt de beste. Lekker snipen en schuilen. hahahaha

POLL: Maar wat wordt volgens jullie de beste Halo 2 map? :D

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb zo'n zin in die nieuwe maps :)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vooral Terminal lijkt me leuk, en die tram :)

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Maar kun je de disc bij meerdere xboxen gebruiken? Btw, op play.com is hij al te pre-oderen, gcshop verwacht hem binnekort aan te kunnen bieden voor 16/17 euro.

17. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    relic rullz lekker met een wardock crossen.

18. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel, maar het is denk toch beter als je ze download. En heb je geen xboxlive, tja dan moet je de cd maar gewoon kopen.
    moraal van dit verhaal: xboxlive heb je of niet helemaal!!!

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het ligt eraan, als je ze op meerdere xbox'en kunt zetten, dan kun je de kosten van de disc met wat vrienden delen die ook een xbox hebben. Bespaar je geld en heb je meteen een leuke disc.

20. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week zijn Turf en Sanctuary trouwens ook gratis te downloaden en ik zou het eigenlijk een domme zet van M$ vinden als je hem (de disc) op meerdere xboxen kunt zetten. Maak dan gelijk die download goedkoper anders gaat iedereen die wat vrienden met een xbox hebben dat natuurlijk doen.

Deel Deze Pagina