[Halo 2] Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 9 nov 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan gewoon de content op de disk op meerdere xbox'en installeren .. de dvd is niet xbox gebonden

2. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    de halo 2 disc kan je maar op 1 xbox gebruiken anders verliest bungie te veel geld op een of andere manier wordt de disc geblokkeerd

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    En hoe weten jullie dat zo zeker? Is het ergens al bevestigt? Ik denk/hoop dat de disk wel op meerdere xbox kan gebruiken. En anders haal ik die disk zoiezo niet. Ik ga niet 18 euro betalen voor een aantal (wel vette) maps. Ik neem zoiets liever met een aantal vrienden. Anders moet ik wachten tot dat ze gratis zijn :'-(

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stond er een keer op bungie.net bij die wekelijkse update dat het wel kan op meerdere xboxen. M$ kan er toch nix aan doen als jy die cd koopt en hem op 80 xboxen installeerd. Alleen als je op live gaat zou het mogelijk zijn dat M$ ziet dat de disc op meerdere xboxen staat. Als jem gewoon met een aantal vrienden koopt voor bv. system link en je gaat niet op live met die content kunnen ze er nooit achterkomen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet het zeker, omdat een dvd geen geheugen heeft ... dus als je de dvd in een xbox stopt dan kan je gewoon de content installeren ... stop je hem in de volgende xbox kan je deze content ook gewoon installeren

6. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Hi, I own multiple Xboxes. Do I have to purchase the new maps (assuming I want them immediately and not when they become free) for each separate Xbox I have, or is there a way I can dupe them to my other machines?

I'm afraid so. The maps are sold on a per-box basis, much like downloadable music, or in fact, any kind of software. This is done to prevent piracy of course; otherwise every school in America would be passing around one memory card with a Live account on it. Like it or not, the new content requires thousands of man hours, resources and other costs to produce, and even though we love puppies AND babies, we're not a charity. That said, when they are eventually free, in summer, you can go nuts and fill up as many Xboxes as you like.

bungie's weekly update

kijk en huiver

http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklywhatsapril29
    de 4de

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet over de disc maar over als je de maps van xbox live download.
    Zoals Fardo al zei, een dvd heeft geen geheugen. De xbox kan er geen regel aan toe voegen aan welke xbox de cd gekoppeld is

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat sna ik maar de disc wordt op 1 of andere manier geblokt zodat je het niet op andere xboxen kan gebruiken

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij wel heel knap. Dan zou jem dus maar 1x kunnen gebruiken bv? dan heeft natuurlijk ook geen nut, want er zijn ook mensen die liever de disc dan de maps downloaden voor als er wat misgaat met hun xbox

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope dat kan niet ... De disc is namelijk o.a. bedoeld voor mensen zonder xbox live ... een dvd heeft geen geheugen ... dus ze kunnen gewoon geinstalleerd worden .... de dvd is wel iets duurder dan de totale maps ... als je alle maps koopt ben je +/- 12 euro kwijt de dvd is 20-25 euro en die quote gaat over de content download via xbox live

11. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    oke das wel beter. Einde discussie! Maar die andere twee mappen(Turf, Sanctuary) komen de 28ste uit das op een dinsdag als ik het goed heb.

12. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    die mappen zijn al uit op 5 july waneer de disc en de content dl uitkoen zijjn turf en sanctuary gratis

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je de disc ook op meerdere xboxen gebruiken, maar ik denk dat het wel mogelijk is voor bungie om daar iets tegen te doen. Je kunt elke dvd voorzien met een specifieke code, zodat bungie het kan zien als er 2 mensen op xboxlive spelen met dezelfde code... Óf het is net zoals halo 1 op de pc bijvoorbeeld. Als er één iemand op internet speelt met een bepaalde code, kan een ander met dezelfde code er niet op.

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, idd. Bij heel veel games op de PC is dat, een serienummer. Maar op de xbox kunnen ze daar alleen achter komen als die mensen met dezelfde disc ook op live gaan, anders niet.
    Via system link kan het misschien een probleem worden met dubbele serienummers, heb ik op de PC ook 'last' van. Voor split screen kan het geen probleem zijn

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee Bungie kan hier niets tegen doen en men gaat hier ook niets aan doen. Dat is de reden dat de DVD duurder is dan de download.

16. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    dit word echt het walhalla voor de halo 2-gamers. Maar zullen er ook een paar gratis uitkomen net zoals de laatste twee of moet je voor allemaal betalen. En Panzerdelta, ik bedoel dat ze de 28ste juni uitkomen hoor. Kijk maar bij je halo2 content downloads. Daar staat Free on june 28;)

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :9 dan kan het aftellen dus beginnen! nog maar een weekje *)

Je weet het wel héél zeker heh, als je ongelijk blijkt te hebben, dan ... grrr ;)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet de nieuwe on-line kopen

@Maqua - dan noem ik me geen Xbox Live Guru meer ;)

19. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha cker ja. Hmmm dat word het ff een pakketje kopen en dan wer wachten totdat de rest uitkomt;)

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen legt geld bij en we sturen elkaar de disc als we het geinstaleerd hebben. Lijkt dit je een plan? Pm mij!

Deel Deze Pagina