ik wil dat er een update komt want ik hoorde iets over onduidelijke live menu's en geen optimatch dat kunnen ze het beste veranderen
aaah mans... kan je die ook in multiplayer gebruiken of moet je die bij een missie met singleplayer gebruiken??
kom jongens...niet zo zeure, maare GAMEN!!!!!!!! ( en die downloadable content dat kom tnog wel ) maar 1st moet ik jullie allemaal nog ffies ownen
op www.bungie.net/forums/ wordt er al gepraat en aangedrongen door een paar spelers[waaronder mij ] dat er een downloadeble content moet komen met daarin de oude BG MET nieuwe wapens want bijna iedereen is het erover eens dat de oude wapens behoorlijken niet ownage waren ook hang em high en alle andere old scool maps ik hoop dat ze naar ons luisteren
Maar verschilt die oude bloodgulch dan zoveel van de nieuwe?? (Ik ben niet gelukkig, ik krijg h2 pas op de release, dus ik weet het nog niet)
zo vet was die blood gulch niet doe mij maar hang em high of derelict die zijn pas vet (vandaag Halo 2, ik ga jullie ass ownen jochies)
er zijn geen trappen meer, maar ramps .... verder bijna exact het zelfde alleen wat mooier (verder is het veel makkelijker om bij de rocket launcher te komen)
omfg ik wil gewoon nieuwe guns, maps en voertuigen , en eventueel andere skins/characters ofzow om te kunnen spelen HALO2 = ps. Amsterdam - Gisterenavond is de Xbox game Halo 2 op spectaculaire wijze in premiere gegaan. Het was de eerste keer dat de loper werd uitgerold voor een game in plaats van een film, Halo 2 heeft daar dan ook veel overeenkomsten mee: een ijzersterke verhaallijn en spannende muziek. In amerika liep het storm op Times Square, waar speciaal voor de gelegenheid een bekende winkeleten de euren 's nachts al had opengesteld. De verwachting is dat Halo 2 op de eerste dag meer opbrnegsten zal generen dan menig topfilm. *BRON: Spits (donderdag 11 september voorpagina ) _0/
idd die zag ik ook net liggen, en ook de advertentie rechts boven, bijna belangrijker dan die actie in den haag zou je zeggen, of je kan ook zeggen dat ze nix beters hebben om over te schrijven maar halo2 verdient het wel
Ik weet nog een goeie download content ( als dat mogelijk is wat ik wil) Ze moeten proberen de pop-ups te verwijderen uit de cut-scene`s , ik dacht dat het allemaal wel mee viel. Maar nu ik de game zelf ff gespeeld heb, vind ik het wel storrend!
November 10, 2004 - Halo 2 earned $125 million in first-day sales, breaking records for first-day earnings of any entertainment release, including the biggest Hollywood blockbusters. In other words, The Matrix got nothing on Master Chief. The frenzy for one of the biggest console releases in videogame history moved 2.4 million units in the U.S. and Canada. Says Microsoft's Peter Moore: "The first 24 hours of Halo 2 sales have taken our breath away." Time will tell just how high the figures will climb, but there's no doubt -- and no surprise in noting -- that Halo 2 has already made videogame history. ign.com *)
das nogal offtopic waar jullie et nu over hebben maar goed. Ik wil vooral extra single player campaigns zien(kleine kans), en natuurlijk alle oude maps als hang em high en blood gulch zijn we nu eindelijk verlost van die oude klote wapens en word je niet meer gesniped met een handgun