Ik heb wel sidewinder gevote, vond Team CTF daar het beste! Als ze die megamap nog wat aanpassen, dan is ie echt het beste voor mij!
Ik stemde op sidewinder, want hoe gaaf zou het zijn om in een banshee door sidewinder te vliegen . Ook had het level een goede lay-out voor ctf.
Moeilijk te kiezen. Rat race is ook een hele aardige map, Sidewinder zeker voor 16 man, Hang em High super met kleine teams. Zucht
Sidewinder, defintly. Ik kies dan vooral voor Live, aangezien ik de oude levels met Halo sowieso kan linken maar niet online kan spelen. En sidewinder lijkt me dan geweldig om met veel man ctf te spelen
Ligt het trouwens aan mij of komen een aantal maps mij helemaal niet bekend voor? Ik heb trouwens voor Hang 'm High gestemd. Altijd al de relaxte map gevonden. Maar sidewinder zou ook zeker terug mogen komen.
ik heb halo 1 toch heel lang gespeeld , maar ligt het aan mij of staan hier een paar levels bij die ik nooit heb gespeeld : http://nikon.bungie.org/poll.html
Het ligt niet aan jou, ik ken de helft ook niet. Eigenlijk vaag dat er mensen op stemmen. Hoe kunnen mensen weten welke map het is?
ja idd het is Halo PC versie Infinity is een soort burial mounds alleen dan in een cirkel en Ice Fields is in een Sidewinder Settings maar dan een soort Damnation buiten als je begrijpt wat ik bedoel
als ze nou aardig zijn maken ze 1 grote downloadeble content van al deze maps kunnen mensen altijd zelf weten wat ze wel/niet spelen