1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 9 nov 2004.

  1. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kun je ze dan downloaden??? en moet je ervoor betalen?
     
  2. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was een poll ze vroegen aan mense welke map ze het liefst willen en misschien worden die dus dan weer gemaakt of je ervoor moet betalen is nog niet bekend.
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ze te downloaden zijn is nog niet bekend. Het zal begin komend jaar zijn denk ik.
    Het kan bijna niet anders of er komt een van de maps uit de poll terug. Downloadable content komt in ieder geval vrij voor halo 2. Dan is een map die zeker aanslaat bij de fans een goede keus lijkt me.
     
  4. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er ook een atv komt en een pelican voor in de grotere levels om in 1 keer je team te vervoeren
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik niet teveel op hopen. Dat zijn ingrijpende veranderingen. de atv zou nog kunnen omdat het lijkt op een ghost. Maar je hele team in een keer vervoeren :{ Het lijkt me helemaal niks. Als dat een mogelijkheid wordt moet je anders gaan spelen. Nu kunnen er maximaal 3 tegelijk aan komen stormen in een warthog. Dus kun je verder van de basis spelen in team skirmish.
    Als een pelican opeens alles kan droppen moet je veel dichter bij de basis blijven hangen. En hoe wil je een pelican met daarin een flag stoppen als je geen rocket hebt?
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ATV lijkt em vet snap ook helmaal nietw aarom ze dat er uit hebben gehaalt -_-
     
  7. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maximaal 4, in de Spectre. Maar het lijkt mij inderdaad niet logisch dat ze de pelican er instoppen. Het is een te groot vliegtuig lijkt mij. Waar willen ze hem laten? onder een basis of ernaast in een hangar ozo?
     
  8. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Er was eens een interview met iemand van bungie...weet niet meer waar die staat.
    Maar daar stond in waarom ze de ATV er uit gelaten hebben.
    Het had te maken met hun deadline en het was ook gewoon een nutteloze toevoeging. De mannen van bungie denken zo: 'Een perfecte game is niet een game waar je niets meer kan bijvoegen, maar een game waar je niets meer kan weglaten.'
    Ik zal nog eens zoeken achter dat interview...

    /edit: Gevonden
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    tip: laat nog iemand (of 2 iemanden) boven op de spectre staan ;)
     
  10. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    of laat nog 6 mense op de tank zette;) met allemaal rocket launchers en shields :p
     
  11. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd heel erg slim schiet 2 keer met de rocket erop en je hebt een Killocity.
    Niet slim dus.
     
  12. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als de bestuurd schield heb is het geen probleem dan kan hij niet zo snel dood en hebben die andere 6 gaste te tijd om die gast dood te schiete dus wel slim he ;)
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch dat je met die knipoog bedoelt dat dit niet serieus is. Iemand die een rocket op je lockt van afstand krijgen zelfs die 6 mannetjes op je tank niet dood. Het is al niet verstandig om meer dan 2 man op een voertuig te zetten tenzij je zeker weet dat jouw team de rocketlauncher heeft. Niet dat je je er iets van aan moet trekken, een triple kill staat altijd mooi bij mijn medailles :+
     
  14. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er BOTS in komen zowel voor online als ofline.
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik niet, bots zijn saai, beter met vrienden spelen
     
  16. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook liever maar soms is er niemand van mijn vrienden of clanmates online en mijn vrienden komen ook niet iederre dag langs
     
  17. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze nog wat foutjes uit het spel halen, zoals al die glitches. b.v. bij zanzibar dat je de flag door de poort kan gooien.
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik net een van de enige glitches die mogen blijven. Het is geen gesloten poort, je kunt er toch ook doorheen schieten. Dit is niks wat normaal ook niet zou kunnen.

    Als ik een keer geen vrienden online hebt ga ik rumble pit spelen. Ik zie niet in waarom bots hierop een toevoeging zijn voor mensen met Live.
     
  19. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ook voor offline want als je vrienden geen HALO 2 hebben dan kan je wel potjes tegen hun spelen maar dan moord je hun makkelijk en heb je er geen oefening aan
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij had het over bots bij gebrek aan vrienden online :p
    Offline zou het wel leuk zijn ja. Ik merk wel dat de meeste vrienden de controls redelijk snel doorhebben. Alleen de kennis van de maps ontbreekt waardoor ze de wapens niet weten te liggen en minder snel door hebben waar bijvoorbeeld de sniper kan zitten.
     

Deel Deze Pagina