1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen als montage af is wel ff link posten van onze tricks montage.
    Staan 9/10 van alle superjumps op en verder hoop zooi van vage manieren om hoog te komen enzo..
     
  2. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk
     
  3. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    eej, een beetje laat. Maar ik ben bezig met grappige easteregs te zoeken.
    :D

    Nu heb ik zon site gevonden waarop staat dat je in delta halo, bij het waterval gedeelte (snipers enz), in een grot een mini gouden mc figure kan vinden
    (lol -.-). Alleen ik zie niks. Weet iemand hier meer van?

    Enne in delta halo, bij het stukje bij die ruins, kan je een ivan skull vinden.
    Ga naar links als je bij die schilden staat (waar die marines worden gedropt) tot je bij de muur met turrets komt. Ergens voor je zie een rotsblok. Verwijder hem met grenades en je kan een tunnel in die uitkomt in een kamer met grunts en twee plasma swords. Boven die kamer ka je zon skull vinden met 2 elites die er om heen dansen (wtf). Met die skull kan je met de mc onzichtbaar worden.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  4. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij eigelijk egt precies uitleggen woe je de sword/rocket launch doet
     
  5. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    en ook woe je sown plaatj bij je naam doet :$
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    In multiplayer(tenminste op xbox live) is hij eruit gehaald maar je kan hem geloof ik nog wel in singleplayer doen. Korte uitleg: Je pakt je rocket, richt op een mannetje en dan wordt je vizier als het goed is rood. Dan switch je heel snel naar je sword en druk je op je rechter trigger. Als je dit maar snel genoeg achter elkaar doet lukt het. Het is even oefenen maar oefening baart kunst :)

    Over je plaatje onder je naam, je moet naar gebruikersprofiel bovenin je scherm, zoekt of maakt een plaatje van 80x80 pixels en onder de 10kb. Dan ga je naar ''wijzig avatar'' en kan je hem erin stoppen.
     
  7. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    En welkom op het forum ;)

    Trouwens, de posts in xbazar en non-xbox hokken tellen niet voor je postcount.
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bijna uit elke map en kan ook nog steeds vliegen met Battlerifle en Energy Sword . _O_
     
  10. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    kga et eens proberen van dat rocket/sword launch en bedankt et is gelukt van et plaatje;)
     
  11. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  12. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo een pro in halo maar weet wel een paar glitches. Ik weet 2 skulls te vinden in delta halo en het 2de level (waar ik de naam niet van weet)
    en ook in het 2de level woe je op de daken kan lopen :p ofja ik ken er genoeg maar heb geen zin om ze op te noemen zal ik wel een keer doen
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Skulls in Delta Halo? Dat is knap want er is er maar 1:p
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mafkezen van de XBG-clan, ze hebben mij niet eens in de aftiteling gezet|:-
    Die clan is trouwens wel grappig, gaan ze een half uur praten over of ze nu een keer niet gaan glitchen, gaan ze elkaar uit de room kicken en gaan ze toch glitchen8)
     
  16. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry had het verkeerd geschrevenO-) ik bedoelde dat ik in delta halo 1 vint en in het 2de lvl 1 ik weet wel nog een paar lollige glitches maar kan ze niet allemaal zo opnoemen:p voor de rest weet ik niet waar andere skuls liggen
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel waar ze allemaal liggen maar ik heb er maar een paar opgepakt... Ik vind Legandary echt saai, het is niet moeilijk, het is gewoon traag. Alleen maar Plasma pistol=> Battle rifle, en dat uren lang...

    De banshee lanceer truuk is makkie en ook wel leuk, moet je een banshee zo neerleggen dat hij met een vleugel op de grond ligt, en met de andere vleugel in de lucht steekt. Dan op die vleugel op de grond gaan staan, en een rocket op die vleugel in de lucht schieten. Zo vlieg je hoger dan die hijskraan in Headlong.
     
  18. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk maar kan je mij een paar easter egs sturen (waar ze liggen dan he)_O_
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesus , kom op man . Die glitches kan ondertussen iedereen wel .

    Kom maar een keertje in mijn Server op XBC , dan laat ik je bijna alle Halo 2 glitches zien .
    Ik kan ze anders ook filmen , want ik heb een capture card . _O_
     
  20. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor:{ ik zij tog ik ben niet zo een expert in halo 2 maar ik wil wel een paar van die filmpjes zien :)
     

Deel Deze Pagina